Gå til innhold

Er vippeextensions pent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker vippeextensions, og får alltid komplimenter for det.. men jeg er jo ikke blind, og vet selv at alle ser at det er falske vipper/unaturlig. 
 

De fleste sier de foretrekker naturlig, men jeg får så ekstremt mye mer komplimenter på at jeg ser fresh ut med extensions, både menn og kvinner.

Hva er din mening?

Anonymkode: fd785...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, synes vanligvis ikke det er pent. Det blir bare alt for mye. 

Anonymkode: b1b7b...371

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er pent når man er fullsminket slik at vippene ikke skiller seg ut fra resten av ansiktet. Når jeg ser noen som er på vei til trening, trøtt, uten hudsminke, og man ser de unaturlige tykke lange vipper i profil, så tenker jeg at looken er et valg 

Anonymkode: 9d646...9b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det, mener året var 2015, og hadde det vel i et halvt års tid. Hadde «naturlig» look, men likevel så det fake ut på lang vei. I ettertid synes jeg ikke det var pent på meg, og synes generelt ikke det er pent på andre heller. 

Anonymkode: 8b9bf...af4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har aldri syntes at det er pent. Ikke på noen. 

Men heldigvis er det ingen som skal please meg med utseendet sitt, så ha det dersom du selv liker det. :) 

Anonymkode: e671c...899

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det ser ganske tjassent ut.

Jeg liker mye vipper, men det blir FOR mye. Særlig når man lukker øynene, ser ned (folk glor jo på mobilen overalt) pg i profil er det ganske overdrevent og rart.

Blir som en ganske tydelig PMU på bryn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier alltid at det ser pent ut, bare for å være høflig. Men egentlig ser vedkommende ut som en drag queen. 

Anonymkode: 45fc9...65d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes nesten alltid det er penere uten, men finnes sikkert en og annen som kler det. Men penere når man har full sminke enn kun vipper. Da syntes jeg det er penere med vippe løft. 

Anonymkode: dc2a9...91e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden da det først ble populært så jeg mange som hadde vellykkede vipper.  Nå skal ALLE ha de med russisk mega+++++ volum og absolutt ingen kler det.  De ser ut som dragqueens hele gjengen.  Tenk å betale for å se slik ut!  😆

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syntes det er veldig pent. Ikke for mye selvfølgelig, det ser rart ut. Men der det ikke ser ekstremt ut er det pent. 
Hadde det selv en gang, men det tok veldig lang tid, kostet mye penger og må fylles på altfor ofte, så jeg lot de bare falle av. Ikke verdt det, selv hvor pent det så ut den korte tiden det varte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Hvorfor folk bruker penger på dette, kommer jeg aldri til å forstå. Heldigvis er det valgfritt å sløse de pengene, eller å la være. Min mening såklart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei virkelig ikke. Det er egentlig utrolig harry - på samme måte som duck lips. Så åpenbart fake.. Skjønner ikke at damene ser dette selv når de ser seg selv i speilet. En venninne bruker det, ser ut som små minifeiekoster på øya. Helt latterlig..

Anonymkode: 15be1...26c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror folk bare gir flere komplimenter fordi de ser noe som skiller seg ut og føler at det er en enkel måte å gjøre deg glad på. Det betyr ikke at de faktisk synes det er fint, det betyr bare at de legger merke til at de er der. Har du ikke noe som skiller seg ut, er det vanskeligere å huske å gi komplimenter, men desto større grunn ofte. Jeg tipper du ser best ut uten!

 

Anonymkode: 0c6a5...991

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det forresten som et kompliment at du er sammen med mennesker som vil gjøre deg glad!! 

Anonymkode: 0c6a5...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det før men fjernet de etter 2 mnd. Alle venninnene mine som hadde det tok det vekk etter kort tid. Det er bare for dyrt, og for mye styr. Pent er det heller ikke. 

Anonymkode: 9b79f...86f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg prøvde vippeextensions for første gang for en måned siden. Presiserte at jeg ville ha et mykt og "ikke veldig synlig" resultat, fikk noe som het vippeextensions light. Lå vel i tre-fire timer da hun satte dem på, det var utrolig ubehagelig å ligge musestille slik på ryggen. Og resultatet...alt for mye. Presiserte jo at jeg ikke bruker sminke til hverdags, likevel får jeg vipper som ser ut som at jeg skal på fest🙄

De faller jo av litt etter litt, så nå ser det ujevnt ut. Må nå bruke mascara for å få det til å se jevnt ut, og da er jeg liksom like langt. Gjør ikke dette igjen, for å si det sånn.

Anonymkode: 70eab...252

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pent om det er gjort av noen som er flinke og ikke det er overdrevet. Å gå rundt med to koster mitt i trynet kler ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg prøvde vippeextensions for første gang for en måned siden. Presiserte at jeg ville ha et mykt og "ikke veldig synlig" resultat, fikk noe som het vippeextensions light. Lå vel i tre-fire timer da hun satte dem på, det var utrolig ubehagelig å ligge musestille slik på ryggen. Og resultatet...alt for mye. Presiserte jo at jeg ikke bruker sminke til hverdags, likevel får jeg vipper som ser ut som at jeg skal på fest🙄

De faller jo av litt etter litt, så nå ser det ujevnt ut. Må nå bruke mascara for å få det til å se jevnt ut, og da er jeg liksom like langt. Gjør ikke dette igjen, for å si det sånn.

Anonymkode: 70eab...252

Det hadde sikkert holdt for de fleste å sette på 10-20 vipper i forskjellige lengder på hvert øye for å få  mer fylde men vippene mange får minner meg om billige vipperemser man får på e-bay til 10 kr paret.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det en periode for en 6-7 års tid siden da "alle" hadde det.

Selv om jeg gikk for mest mulig naturlig, så ser man jo at de er falske, og til slutt fikk jeg helt nok av dem og syntes det var stygt både på meg selv og andre. Men jeg syntes likevel på en måte jeg var penere med dem på enn uten, fordi man (eller jeg iallfall) blir penere når øynene er sminket og rammet inn. Selv om rammen er stygg :fnise: 

Men jeg har nå brukt serum som gjør at de blir veldig lange, og så tar jeg vippeløft med farge som gjør dem litt tykkere og med en bøy, sånn at jeg ser fresh og opplagt ut selv helt sminkeløs, og med en god mascara så har jeg nærmest like mye volum og lengde som med naturlige vippe extensions, og nå ser det jo faktisk 100% naturlig ut også siden det er det.

"Alle" sluttet jo også med det samtidig, og jeg syntes faktisk de fleste så bedre ut uten. Hun ene var nesten sånn overraskende hvor pen hun ble da hun fjernet dem. Jeg hadde aldri sett henne uten siden jeg begynte i denne jobben med masse fasjonable kvinnfolk akkurat da det var i vinden.

Kan jo være litt individuelt og forskjeller her, men generelt så er det ikke spesielt pent, og ikke minst litt harry og lite trendy om du bryr deg om den slags. 

Anonymkode: 0971b...ba9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...