Gå til innhold

Hva har du gjort for å øke sjansen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (41 minutter siden):

Slimløsende hostesaft kan hjelpe EL-slimet til å bli litt tynnere slik at sædcellene får det enklere med å svømme den veien de skal. 

Og hadde det (eller bidronninggele) fungert hadde legemiddelverkene tjent enorme summer på å selge en tilpasset versjon under fancy merkenavn på apotek. Men i og med at det har null effekt kommer de ikke inn dørene her med slik markedsføring. 

Anonymkode: f3a12...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laura80 skrev (På 22.9.2021 den 8.20):

Denne mnden: startet med B-vitaminer, høydose e-vit, samt sparet opp sperm i 4 dager før sex samme kveld som positiv eltest. Har i de to andre svangerskapene også hatt klaff ved å spart opp, istedenfor å ha sex så ofte i forveien, men innimellom litt vanskelig å få det til så det klaffer helt. Denne pp er første pp jeg føler jeg har fått klaffet sex til akkurat som jeg hadde planlagt denne gang i hht eltester. 😀

Denne!
Har blitt gravid begge gangene da vi har spart opp sæd i 4-5 dager også slår til den dagen el testen er positiv og dagen etter. De gangene jeg ikke har blitt gravid så har vi hatt sex mange ganger rett før positiv eggløsnings test. Så har også absolutt trua på å spare opp noen dager, litt vanskelig å planlegge så det ikke blir for mange dager med sæd sparing også, men hvis man ca vet når eggløsningen er så kan man prøve å time sparingen i forveien :) 

Anonymkode: 17534...243

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne!
Har blitt gravid begge gangene da vi har spart opp sæd i 4-5 dager også slår til den dagen el testen er positiv og dagen etter. De gangene jeg ikke har blitt gravid så har vi hatt sex mange ganger rett før positiv eggløsnings test. Så har også absolutt trua på å spare opp noen dager, litt vanskelig å planlegge så det ikke blir for mange dager med sæd sparing også, men hvis man ca vet når eggløsningen er så kan man prøve å time sparingen i forveien :) 

Anonymkode: 17534...243

Akkurat samme her på begge mine svangerskap  også. Kun blitt gravid på sykluser hvor vi ventet flere dager med sex før vi slo til ved positiv eltest, samt dagen etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Jeg brukte hostesaft for å gjøre el-slimet tynnere og tok babyklister etter eggløsning. Mannen tok selen og sink + folat for svømmerne 😊 hadde sex dagen før el, el- dag og dagen etter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (15 timer siden):

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Jeg brukte hostesaft for å gjøre el-slimet tynnere og tok babyklister etter eggløsning. Mannen tok selen og sink + folat for svømmerne 😊 hadde sex dagen før el, el- dag og dagen etter. 

Gratulerer 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kutt koffein! Helst helt ut, men i alle fall kutt ned.

Anonymkode: 00977...cb1

Skjer ikke 😅🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (1 time siden):

Skjer ikke 😅🙈

Okei ;) Det er veletablert at koffein påvirker fertiliteten hos både kvinner og menn. 

Anonymkode: 00977...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Okei ;) Det er veletablert at koffein påvirker fertiliteten hos både kvinner og menn. 

Anonymkode: 00977...cb1

Yes... jeg ville gått i fullstendig bitch-abstinens-mode, så det ville jo vært en dønn sikker prevensjonsmetode 🤣

Anonymkode: f3a12...bc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Yes... jeg ville gått i fullstendig bitch-abstinens-mode, så det ville jo vært en dønn sikker prevensjonsmetode 🤣

Anonymkode: f3a12...bc6

Haha her også , finnes grenser 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (11 minutter siden):

Haha her også , finnes grenser 😂

Jeg prøvde i over 2 år, drakk ca 0,5 kanne kaffe per dag. Kuttet ut kaffe helt og ble gravid. Just saying... 

Anonymkode: 02ed3...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg prøvde i over 2 år, drakk ca 0,5 kanne kaffe per dag. Kuttet ut kaffe helt og ble gravid. Just saying... 

Anonymkode: 02ed3...b9f

Gjelder også alt av Pepsi max og annen drikke med koffein! 

Anonymkode: 02ed3...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjelder også alt av Pepsi max og annen drikke med koffein! 

Anonymkode: 02ed3...b9f

Svært mange kvinner drikker store mengder Pepsi max for tiden, de får altså i seg mye koffein og mange blir ufrivillig barnløse.... En tanke... 🤔 

Anonymkode: 02ed3...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bidronninggele, hostesaft og babyklister ønsker mange å prøve, mens å kutte koffein, som faktisk har en påvirkning, er man ikke villig til? Verden ass.... 

Anonymkode: 02ed3...b9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bidronninggele, hostesaft og babyklister ønsker mange å prøve, mens å kutte koffein, som faktisk har en påvirkning, er man ikke villig til? Verden ass.... 

Anonymkode: 02ed3...b9f

Jeg skriver jo at ingenting av dette har en effekt. Heller. Slikt er det forsket på :)

Anonymkode: f3a12...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg prøvde i over 2 år, drakk ca 0,5 kanne kaffe per dag. Kuttet ut kaffe helt og ble gravid. Just saying... 

Anonymkode: 02ed3...b9f

Så bra for deg 😀👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg skriver jo at ingenting av dette har en effekt. Heller. Slikt er det forsket på :)

Anonymkode: f3a12...bc6

Bortsett fra koffein da, det er et forskningsbasert råd :)

Anonymkode: 00977...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Yes... jeg ville gått i fullstendig bitch-abstinens-mode, så det ville jo vært en dønn sikker prevensjonsmetode 🤣

Anonymkode: f3a12...bc6

Ja, den er hard å kutte😬 Full sympati her! Synes det var drit å kutte selv. Men om det drøyer med å klaffe så ha det i bakhodet. Går det lang nok tid uten graviditet kan det hende du blir desperat nok du også.

Anonymkode: 00977...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja, den er hard å kutte😬 Full sympati her! Synes det var drit å kutte selv. Men om det drøyer med å klaffe så ha det i bakhodet. Går det lang nok tid uten graviditet kan det hende du blir desperat nok du også.

Anonymkode: 00977...cb1

Har vært gjennom prøverør, jeg. 

Hjelper lite å droppe kaffe når mannens svømmere ikke funker.

Har derfor også lest meg opp på det meste før vi kom dit. Herunder at det ikke er noen sammenheng mellom moderate mengder koffein, og fruktbarhet. 

Anonymkode: f3a12...bc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 23.9.2021 den 16.51):

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Jeg brukte hostesaft for å gjøre el-slimet tynnere og tok babyklister etter eggløsning. Mannen tok selen og sink + folat for svømmerne 😊 hadde sex dagen før el, el- dag og dagen etter. 

Hvor kjøpte du babyklister? :)

Anonymkode: 1f355...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...