Gå til innhold

Hjelp til å finne vinterjakke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har etter hvert skjønt at det er mange med god peiling på klær her på KG, så jeg prøver meg med å be om litt hjelp. Jeg er på jakt etter en ny vinterjakke, og jeg synes det er vanskelig. Jeg er skikkelig frossen av meg, så jeg må ha noe som varmer ordentlig, og jeg vil helst at den skal rekke minst til knærne, sånn at hele meg holdes varm. Jeg så gjennom vinteren i fjor at veldig mange hadde lange, fine boblejakker, og jeg kunne egentlig veldig godt tenke meg noe sånt, men jeg har ikke vært i stand til å finne noen jeg liker. Ull eller annet tilsvarende varmt kan også fungere, men de kan ikke være for tynne. Jeg liker ting veldig enkelt, så sort er f.eks. en fin farge, og jeg vil ikke ha noe særlig dill-dall. Jeg kan bruke litt penger på dette, men den eneste jakken jeg klarte å finne i fjor som jeg virkelig likte kostet 10 000 kr, og det er definitivt over grensen for meg. Kan noen her hjelpe meg?

Anonymkode: d0328...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går for Holzweiler i år. Har andre klær derifra som jeg er godt fornøyd med. 

Screenshot_20210919_213834_com.android.chrome.jpg

Anonymkode: f9c2b...32f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 21.39):

Jeg går for Holzweiler i år. Har andre klær derifra som jeg er godt fornøyd med. 

Screenshot_20210919_213834_com.android.chrome.jpg

Anonymkode: f9c2b...32f

Den var faktisk ganske nær det jeg ønsker meg! Hvis jeg skulle pirke litt, ville jeg sagt at jeg helst ville hatt litt smalere bobler, hvis du skjønner, og kanskje et hakket mer feminint snitt. Men ellers veldig fin :jepp:

Anonymkode: d0328...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/19/2021 at 9:39 PM, AnonymBruker said:

Jeg går for Holzweiler i år. Har andre klær derifra som jeg er godt fornøyd med. 

Screenshot_20210919_213834_com.android.chrome.jpg

Anonymkode: f9c2b...32f

Den var helt rå! Den må jeg ja meg🤩

Anonymkode: 6f96a...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jean Paul, Etienne kåpe. Tidløs og enkel.

Etienne Kåpe Meteorite Grey | Jean Paul

Anonymkode: eafb3...204

Den var faktisk nydelig! Takk!

Anonymkode: d0328...5c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke TS, men den Jean Paul jakken var faktisk fin. Og jeg liker stort sett ikke sånne boblejakker 😅

Du har sikkert sett på UBR, Scandinavian Edition, og Johnnylove sine? Johnnylove sin Scarlett er den beste vinterjakken jeg noen gang har hatt! Mange av disse kan du også få tak i brukt :)

Anonymkode: 5fbec...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig frysepinn, og jeg er veldig fornøyd med min Fjellreven parkas og min Dæhlie dunjakke. 
Men kanskje ikke akkurat det du ønsket, siden de ikke går til knærne? De er uansett begge veldig varme og gode! 😊

https://www.fjellrevenshop.no/produkt/fjellreven-nuuk-parka-women/?attribute_pa_farge=black&attribute_pa_storrelse=l&gclid=EAIaIQobChMIlZeEw_-U8wIVgYXICh0oQQVVEAQYASABEgLi6PD_BwE
 

https://www.dahlie.com/no-no/jakke-podium-til-dame/332111.html?dwvar_332111_color=23900&cgid=

Anonymkode: c0ce1...577

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 13.27):

Ikke TS, men den Jean Paul jakken var faktisk fin. Og jeg liker stort sett ikke sånne boblejakker 😅

Du har sikkert sett på UBR, Scandinavian Edition, og Johnnylove sine? Johnnylove sin Scarlett er den beste vinterjakken jeg noen gang har hatt! Mange av disse kan du også få tak i brukt :)

Anonymkode: 5fbec...cb5

Nei, jeg har ikke sett på de du nevner, men skal sjekke dem ut :)

AnonymBruker skrev (På 23.9.2021 den 13.34):

Jeg er skikkelig frysepinn, og jeg er veldig fornøyd med min Fjellreven parkas og min Dæhlie dunjakke. 
Men kanskje ikke akkurat det du ønsket, siden de ikke går til knærne? De er uansett begge veldig varme og gode! 😊

https://www.fjellrevenshop.no/produkt/fjellreven-nuuk-parka-women/?attribute_pa_farge=black&attribute_pa_storrelse=l&gclid=EAIaIQobChMIlZeEw_-U8wIVgYXICh0oQQVVEAQYASABEgLi6PD_BwE
 

https://www.dahlie.com/no-no/jakke-podium-til-dame/332111.html?dwvar_332111_color=23900&cgid=

Anonymkode: c0ce1...577

Takk for tips, men jeg må ha noe som er lenger :)

Anonymkode: d0328...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

digger min ullkåpe fra banana republic. den varmer perfekt nå, men også om vinteren om du bruker et stort ullskjerf. ser alltid pent ut :) 

Anonymkode: 96f7a...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

digger min ullkåpe fra banana republic. den varmer perfekt nå, men også om vinteren om du bruker et stort ullskjerf. ser alltid pent ut :) 

Anonymkode: 96f7a...61f

Har du en lenke? :)

Anonymkode: d0328...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...