Gjest Gjesten Skrevet 27. september 2005 #1 Skrevet 27. september 2005 Til dere som har analsex. Tenker dere på problematikken som kommer senere om noen år. Det at endetarmsåpningen blir slapp og dere får problemer med å holde på avføring? 30 åring som går med bleie? Det er helt sikkert det blir sånn. Hører av og til menn kaller homoer for "rævpulere", og hater dem! Hva med alle menn som skal i ræva på sin kvinnelige partner? Er de også "rævpulere" ? _____________________________________________________
Donnie Darko Skrevet 27. september 2005 #2 Skrevet 27. september 2005 Røyker du? drikker du? beveger du deg ute i trafikken? Tenker du på at du kan dø av det engang?
Gjest Splitter Pine Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Røyker du? drikker du? beveger du deg ute i trafikken? Tenker du på at du kan dø av det engang? ← Bra sagt
Maja23 Skrevet 28. september 2005 #4 Skrevet 28. september 2005 Røyker du? drikker du? beveger du deg ute i trafikken? Tenker du på at du kan dø av det engang? ← dødsbra
Trampe Skrevet 28. september 2005 #5 Skrevet 28. september 2005 Unødvendig.....så utrolig unødvendig....
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Hva er unødvendig? Analsexen eller bleien, eller hva ? Vet om en som har fått store problemer med musklene i endetarmen........etter flere år sdammen med partner.
aline Skrevet 4. oktober 2005 #7 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) hmm... merkelig. jeg har hatt analsex (før fylte 30), liker det til og med, er faktisk OVER 30 og har ingenting som tilsier at jeg burde bruke bleie. startinnlegget var vel det som ble siktet til som tåpelig, og grunner i uvitenhet og fordømmelse av det man ikke forstår(startinnlegget altså). Endret 4. oktober 2005 av aline
zenus Skrevet 4. oktober 2005 #8 Skrevet 4. oktober 2005 hmm... merkelig. jeg har hatt analsex (før fylte 30), liker det til og med, er faktisk OVER 30 og har ingenting som tilsier at jeg burde bruke bleie. startinnlegget var vel det som ble siktet til som tåpelig, og grunner i uvitenhet og fordømmelse av det man ikke forstår(startinnlegget altså). ← helt enig. sikkert en som ikke tør å prøve d som startet tråden
Trampe Skrevet 5. oktober 2005 #9 Skrevet 5. oktober 2005 Hva er unødvendig? Analsexen eller bleien, eller hva ? Vet om en som har fått store problemer med musklene i endetarmen........etter flere år sdammen med partner. ← Innlegget ditt er unødvendig! Greit at du ikke liker analsex, men la de som liker det gjøre det i fred. Er vel ingen som tvinger deg til det. Er ingen forkjemper av analsex jeg heller, men jeg hakker ikke på det som liker det av den grunn??
zenus Skrevet 5. oktober 2005 #10 Skrevet 5. oktober 2005 Innlegget ditt er unødvendig! Greit at du ikke liker analsex, men la de som liker det gjøre det i fred. Er vel ingen som tvinger deg til det. Er ingen forkjemper av analsex jeg heller, men jeg hakker ikke på det som liker det av den grunn?? ←
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #11 Skrevet 5. oktober 2005 Bleie som 35 åring er en pris som jeg syns det er verdt å betale. Nøyer du deg med det svaret?
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #12 Skrevet 7. oktober 2005 Røyker du? drikker du? beveger du deg ute i trafikken? Tenker du på at du kan dø av det engang? ← Jeg dør heller i trafikken enn å bli slapp i fiseringen av bajs-staking.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #13 Skrevet 7. oktober 2005 hmm... merkelig. jeg har hatt analsex (før fylte 30), liker det til og med, er faktisk OVER 30 og har ingenting som tilsier at jeg burde bruke bleie. startinnlegget var vel det som ble siktet til som tåpelig, og grunner i uvitenhet og fordømmelse av det man ikke forstår(startinnlegget altså). ← Uvitenhet er når man ikke vet at man blir slapp i fiseringen av gjentatt analsex.
Donnie Darko Skrevet 7. oktober 2005 #14 Skrevet 7. oktober 2005 Altså... Enten så er du stokk dum eller så er dette et køddeinnlegg.
Gjest Milah Skrevet 7. oktober 2005 #15 Skrevet 7. oktober 2005 Altså... Enten så er du stokk dum eller så er dette et køddeinnlegg. ← Jeg setter pengene mine på en kombinasjon!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #16 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg dør heller i trafikken enn å bli slapp i fiseringen av bajs-staking. ENIG I DEN !!!!!!!!!!!!! -------------------------
aline Skrevet 7. oktober 2005 #17 Skrevet 7. oktober 2005 Uvitenhet er når man ikke vet at man blir slapp i fiseringen av gjentatt analsex. ← siden dette er ett fakta du VET, skaff link til den faktasiden som viser det. (og dette har vært gjentatt i det uendelige, slike som deg har hittil ALDRI klart å vise til fakta om at noe slikt finnes sannhet i, gleder meg til å se deg endre det)
Gjest Helsevesenet Skrevet 7. oktober 2005 #18 Skrevet 7. oktober 2005 Man blir ikke slapp i fiseringen av analsex. Fiseringen er en ringmuskel som er "designet" for å endre størrelse. Dersom noen har endt opp med bleie er det nokk tilleggsproblematikk og ikke analsex som har gjort dette! En gjennomsnitts eregert penis er ikke stort større enn en hardpakket kummling på en passe dårlig dag!
Gjest Ninakanin Skrevet 7. oktober 2005 #19 Skrevet 7. oktober 2005 Vel, jeg har til dags dato ikke sluppet inn noen penis som er større enn det som til vanlig opererer i de trakter, så jeg tror det skal gå greit med litt ekstra sprell en gang i blant... Men sånn ellers har du det bare bra?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #20 Skrevet 8. oktober 2005 Det finnes naturligvis mennesker som lider av dette. På medisinspråket heter det så vidt jeg vet "anal inkontinens". Kan ikke være noe morsomt, akkurat. Jeg vet ikke så mye om denne lidelsen, men mulige årsaker kan være nerverproblemer, sykdom i mage/tarm, og som bivirkning av kirurgiske inngrep i området, f.eks. anal dilatasjon (blokking av lukkemuskelen, tidligere mye brukt mot anal fissur (kroniske sprekker og smerter i slimhinnen)) Har ikke hørt at gjentakende analsex er årsak til det. Tror det er en lidelse som kan ramme vilkårlig (evt genetisk/arvelig), uten sammenheng med sengeaktiviteter. I ytterste konsekvens, for dem som er mest plaget, vil man kunne utføre en stomi, altså pose på magen. Mye lettere å skifte pose innimellom enn å gå med bleie som voksen. Fant noen spørsmål/svar om emnet på lommelegen. Jeg har selv analsex med ujevne mellomrom, har hatt det i 10 år, har ikke merket noen forskjell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå