Gå til innhold

Har menn som har hatt mange sexpartnere større sannsynlighet for sidesprang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en gutt som jeg holder på med, minst 2 ganger i uka. Han er en gud i senga, er veldig attraktiv og i god form, han holder gjerne 25-40 min før han kommer pluss forspill, fordi jeg trenger god tid på å blk skikkelig varm og klar. De menn jeg tidligere har støtt på har holdt maks 10 min, før de kommer. Men tror nok også det har noe med erfaring å gjøre, han er 21 år og har vært sammen med 12 damer før, fleste faste forhold, helt siden han var 15. han sier han aldri har bedratt ei dame før, men jeg vet at han hadde kjæreste da han ble kjent med eksen hans, og han holdt på med begge i en lengre periode. Lurer på om menn som lett har tilgang til sex har større tilbøyelighet for å være utro… noe tyder jo på det. Han vet ikke hva han vil, kan være at han har noe på gang med andre. Vil få avklart dette her, men er livredd for å bli avvist, har så lyst til å få definert det mellom oss og føler egentlig at jeg liker ham for godt… men er redd for å bli forlatt hvis han møter ei jente han liker bedre….

 

jente 19

Anonymkode: ca138...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen garanti for det ene eller andre, men de som er sammen med ungdomskjæresten «hele» livet, vet jeg savner å ha prøvd forskjellige. 

Mulig det spiller inn, samtidig vet man at rundbrennere ofte er uhelbredelige…

Anonymkode: 48720...55f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis. Burde se etter andre tegn, hvorvidt fyren har en samvittighet og om han blir tatt i å lyve, om han har venner som stoler på han, om drikker alkohol og om han har disiplinert forhold til jobben sin.

Anonymkode: 3f90e...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo flere partnere en har hatt, jo større sjanse statistisk sett for å få flere. Altså enten å være utro eller at det blir slutt. Gjelder både kvinner og menn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (8 minutter siden):

Jo flere partnere en har hatt, jo større sjanse statistisk sett for å få flere. Altså enten å være utro eller at det blir slutt. Gjelder både kvinner og menn.

Åh? En som har hatt mange er ikke så interessert i å være utro. H*n har jo sett «alt». 
Den som gifter seg med sin aller første partner, derimot...

Anonymkode: b27d5...09b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Åh? En som har hatt mange er ikke så interessert i å være utro. H*n har jo sett «alt». 
Den som gifter seg med sin aller første partner, derimot...

Anonymkode: b27d5...09b

Du må gjerne tro det, men all statistikk sier noe annet. Det er mange flere som har hatt mange partnere som er utro enn de som bare har hatt en partner.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Brunello said:

Du må gjerne tro det, men all statistikk sier noe annet. Det er mange flere som har hatt mange partnere som er utro enn de som bare har hatt en partner.

Har du noe statistikk liggende på dette som du vil dele med oss?

Anonymkode: ca138...7a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (13 minutter siden):

Du må gjerne tro det, men all statistikk sier noe annet. Det er mange flere som har hatt mange partnere som er utro enn de som bare har hatt en partner.

Nope, det er omvendt. Min mening. 

Anonymkode: b27d5...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du noe statistikk liggende på dette som du vil dele med oss?

Anonymkode: ca138...7a8

Ja, mange undersøkelser viser at frykten for å binde seg er en vesentlig årsak til utroskap. Det kan neppe sies at en som er sammen med ungdomskjæresten er redd for å binde seg. En som har hatt mange partnere er derimot i denne gruppen med stor sannsynlighet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (2 minutter siden):

Ja, mange undersøkelser viser at frykten for å binde seg er en vesentlig årsak til utroskap. Det kan neppe sies at en som er sammen med ungdomskjæresten er redd for å binde seg. En som har hatt mange partnere er derimot i denne gruppen med stor sannsynlighet.

Link? 

Anonymkode: b27d5...09b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri vært særlig opptatt av eller bekymret for sidesprang. Så lenge jeg fikk den sex'en jeg hadde behov for, så var jeg stort sett mest irritert for at de ikke var der når jeg trengte dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Link? 

Anonymkode: b27d5...09b

Utroskap kan være en ubevisst strategi som personer med frykt for å binde seg bruker for å holde distanse til partneren og beholde sin frihet, sier så Beaulieu-Pelletier.

I de to siste studiene ble begge gruppene blant annet spurt om motivene for å være utro. De fleste svarte at var at de ikke ville binde seg til partneren.

Ingen forskjell

Studien viste at det ikke var noen forskjell på men og kvinner når det gladt utroskap. Like mange kvinner og menn som har frykt for å binde seg hadde vært utro.

- Dette slår i hjel myten om at menn er mer utro enn kvinner, sier Beaulieu-Pelletier til nettstedet Science Blog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Lurer på om menn som lett har tilgang til sex har større tilbøyelighet for å være utro

Det kommer helt an på personligheten. 

 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Han vet ikke hva han vil,

Det er tenker jeg er det viktige her. Da holder han nok kortene åpne.

 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vil få avklart dette her, men er livredd for å bli avvist,

Få avklart hva? Om han ligger med andre? Du må spør han om det. Du blir ikke avvist pga det.

Anonymkode: 03fae...4dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har møtt en gutt som jeg holder på med, minst 2 ganger i uka. Han er en gud i senga, er veldig attraktiv og i god form, han holder gjerne 25-40 min før han kommer pluss forspill, fordi jeg trenger god tid på å blk skikkelig varm og klar. De menn jeg tidligere har støtt på har holdt maks 10 min, før de kommer. Men tror nok også det har noe med erfaring å gjøre, han er 21 år og har vært sammen med 12 damer før, fleste faste forhold, helt siden han var 15. han sier han aldri har bedratt ei dame før, men jeg vet at han hadde kjæreste da han ble kjent med eksen hans, og han holdt på med begge i en lengre periode. Lurer på om menn som lett har tilgang til sex har større tilbøyelighet for å være utro… noe tyder jo på det. Han vet ikke hva han vil, kan være at han har noe på gang med andre. Vil få avklart dette her, men er livredd for å bli avvist, har så lyst til å få definert det mellom oss og føler egentlig at jeg liker ham for godt… men er redd for å bli forlatt hvis han møter ei jente han liker bedre….

 

jente 19

Anonymkode: ca138...7a8

Vil tro det er en større sjanse enn snittet av menn. Det du skriver tyder på at han har draget på damene, noe som gjør det enkelt å være utro/gå videre.

Om akkurat din type vil være det er umulig å svare på siden jeg ikke kjenner han.

Anonymkode: 0e2d2...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har møtt en gutt som jeg holder på med, minst 2 ganger i uka. Han er en gud i senga, er veldig attraktiv og i god form, han holder gjerne 25-40 min før han kommer pluss forspill, fordi jeg trenger god tid på å blk skikkelig varm og klar. De menn jeg tidligere har støtt på har holdt maks 10 min, før de kommer. Men tror nok også det har noe med erfaring å gjøre, han er 21 år og har vært sammen med 12 damer før, fleste faste forhold, helt siden han var 15. han sier han aldri har bedratt ei dame før, men jeg vet at han hadde kjæreste da han ble kjent med eksen hans, og han holdt på med begge i en lengre periode. Lurer på om menn som lett har tilgang til sex har større tilbøyelighet for å være utro… noe tyder jo på det. Han vet ikke hva han vil, kan være at han har noe på gang med andre. Vil få avklart dette her, men er livredd for å bli avvist, har så lyst til å få definert det mellom oss og føler egentlig at jeg liker ham for godt… men er redd for å bli forlatt hvis han møter ei jente han liker bedre….

 

jente 19

Anonymkode: ca138...7a8

For å dra et sitat fra stand-up komikeren Louis C.K som jeg oversetter og siterer etter hukommelse:

"For den vanlige mann i gata er sjansen for å være utro lav fordi mulighetene for å være utro uteblir. Om du eksempelvis er Tiger Woods og du har en busslast full av skandinaviske kvinner klar til å pule deg er det vanskelige å si nei, sorry jeg må hjem til kona". 

 

Anonymkode: 7bc39...505

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...