AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #21 Del Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har motsatt inntrykk! Syns de som er veganere ser slitne og «gufne» ut, om du skjønner? Men klart, man må jo passe på hva man spiser på keto og carnivore tenker jeg. Unngå prossesert kjøtt, unngå mest mulig meieri, og holde seg mest til sunne oljer, ren kvalitetskjøtt, og litt nøtter etc 🙂 Anonymkode: 7f6ec...7d2 Synes ikke jeg. Carnivores ser grå og «ekle» ut. Hver gang jeg møter en veggis blir jeg alltid litt satt ut av hvor unge de ser ut. Venninna mi begynte virkelig å gløde da hun ble det. Men jeg ser bare helt vanlig ut, prøver å kutte ned/ut på kjøtt og melk da. Anonymkode: 029ca...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #22 Del Skrevet 18. september 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Har motsatt inntrykk! Syns de som er veganere ser slitne og «gufne» ut, om du skjønner? Men klart, man må jo passe på hva man spiser på keto og carnivore tenker jeg. Unngå prossesert kjøtt, unngå mest mulig meieri, og holde seg mest til sunne oljer, ren kvalitetskjøtt, og litt nøtter etc 🙂 Anonymkode: 7f6ec...7d2 https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11293471/ Vitenskapen er uenig med deg. Anonymkode: ee5c9...24f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #23 Del Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11293471/ Vitenskapen er uenig med deg. Anonymkode: ee5c9...24f Vitenskapen nevner de som Kombinerer usunn kjøtt, meieri, usunne karbohydrater. Står absolutt ingenting om de som inntar moderate mengder sunn kjøtt, uten å innta meieri og karbohydrater Anonymkode: 7f6ec...7d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #24 Del Skrevet 18. september 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Vitenskapen nevner de som Kombinerer usunn kjøtt, meieri, usunne karbohydrater. Står absolutt ingenting om de som inntar moderate mengder sunn kjøtt, uten å innta meieri og karbohydrater Anonymkode: 7f6ec...7d2 Nå ble både meieriprodukter og sukker spesifisert med egne markører. men det er nok av forskning som viser at kjøtt har en uheldig virkning på kroppen. Her er en kjekk guide med linker videre til vitenskapelige artikler. https://www.kahnlongevitycenter.com/blog/meat-is-causing-inflammation-making-you-age-faster Anonymkode: ee5c9...24f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #25 Del Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, ble sliten selv de få gangene da jeg spiste kjøtt! Så skjønner hva du mener altså. Jeg planlegger å spise kjøtt 2 ganger i uken, og fisk 2-3 ganger i uken. Og passe på å få i meg nok fett!😁 jeg gjør i tillegg intermittent fasting, så det gjør at jeg føler meg ekstra bra psykisk og fysisk! Nesten litt magisk hva fasting og kosthold bestående av sunne oljer gjør med kroppen! Anonymkode: 7f6ec...7d2 Ja, alltid blitt sliten etter å spist kjøtt. Nå har jeg heldigvis masse med overskudd og helsa har aldri vært bedre. Etter middag er det ingen problem å ta en joggetur eller treningsøkt. Fasting har jeg også prøvd en periode. Funker veldig bra, men falt litt av lasset etterhvert. Skal man ned i vekt er det ihvertfall helt supert. Anonymkode: 0b707...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #26 Del Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, alltid blitt sliten etter å spist kjøtt. Nå har jeg heldigvis masse med overskudd og helsa har aldri vært bedre. Etter middag er det ingen problem å ta en joggetur eller treningsøkt. Fasting har jeg også prøvd en periode. Funker veldig bra, men falt litt av lasset etterhvert. Skal man ned i vekt er det ihvertfall helt supert. Anonymkode: 0b707...659 Ikke sant! Reduserer også sultfølelse, sånn at man slipper å ha cravings døgnet rundt 😄 Anonymkode: 7f6ec...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #27 Del Skrevet 19. september 2021 Nei, det er ikke sunt heller. Det første folk må gjør om de har problemer med huden er å gå til hudlege, kanskje prøve ut eliminasjonsdiett i minst tre måneder for å se hvordan kroppen reagerer på ulike mat grupper. Jeg og min familie har finest hud og hår når vi spiser lavkarbo, der karbohydratene hovedsakelig kommer fra grønsaker, frukt, frø, nøtter, linser og bønner. Det å få i seg anbefalt mengde vitaminer og mineraler hver dag er vanskelig nok for de fleste. Hvor mange spiser faktisk minst 300 gram grønsaker hver dag, spiser 3 fiskemiddager i uken, en neve nøtter om dagen og får i seg anbefalt kalsium hver dag? Dessuten kan min mann kan drikke og spise så mye melkeprodukter han vil, uten at det påvirker huden. Jeg derimot merker kviser hvis jeg drikker lettmelk eller har melk i te og kaffe. Så det er veldig individuelt. Anonymkode: f26ca...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #28 Del Skrevet 19. september 2021 De jeg kjenner som er veganere ser unge ut med fin hud. De jeg kjenner som spiser mest kjøtt har veldig oljete og uren hud. Men man kan vel kalle oljete hud glødene om du det vil, den skinner jo! Anonymkode: f8472...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #29 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 19.43): Får man frisk hud, sunn og glansfullt hår dersom man spise ren fisk, ren kjøtt, sunne oljer som feks olivenolje, avokado, nøtter osv? Har noen erfaring med å spise slikt, og kan si noe om dere har merket noe på hud og hår og generelt helse? Jeg har levd av MYE karbohydrater de siste årene, og minimalt med protein og fett. Vil nå over til dette kostholdet, hvor man spiser som i "gamle" dager. Gode matvarer. Anonymkode: 7f6ec...7d2 olivenolje, avokado og nøtter har ikke noe med carnivore å gjøre. AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 20.07): Alle jeg kjenner som driver med carnivore og keto ser plutselig 10 år eldre ut enn det de er. Veganere derimot er helt motsatt, ser ofte 10 år yngre ut Anonymkode: 029ca...d18 Så rart, etter min erfaring er det veganere som ser gamle og dratte ut. Kjenner i gen som spiser carnivore da, og ingen som spiser ordentlig keto. De jeg kjenner med best hud, kropp og muskeldefinisjon er de som spuser paleo, altså kjøtt, fisk, egg, grønnsaker, bær, og litt frukt, nøtter og frø. Ikke noe sukker, søtningsstoffer, meieriprodukter eller korn. Anonymkode: d7d08...ea1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #30 Del Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 5.16): De jeg kjenner som er veganere ser unge ut med fin hud. De jeg kjenner som spiser mest kjøtt har veldig oljete og uren hud. Men man kan vel kalle oljete hud glødene om du det vil, den skinner jo! Anonymkode: f8472...c50 Så rart at den ene etter den andre ser sykere ut etter at de blir plantebaserte. Dette ser man ikke når de blir carnivore. Og forresten, kostholdet TS nevner er ikke carnivore. Carnivore er kun animalsk, ingen planter. Jeg får jevnere hudtone og ingen kviser når jeg spiser carnivore. Du blander ikke-helsebevisste altetere med helsebevisste carnivorer. Og nesten alle skuespillere jeg ser i filmer og serier som jeg tenker "oi, de så ikke friske ut" viser seg å være plantebaserte. Mørke ringer under øynene, gusten hud, innsunkne øyne, tidlig grått hår, tørt hår, flisete hår. Se så "syke" disse carnivore-doktorene ser ut https://i.pinimg.com/564x/9f/fb/37/9ffb37eab4fd13764f634a0549cbcd7f.jpg Og hun doktoren her har spist bare kjøtt i 12 år (og er 56 år gammel): Anonymkode: 296e9...cbb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #31 Del Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (På 18.9.2021 den 19.43): Får man frisk hud, sunn og glansfullt hår dersom man spise ren fisk, ren kjøtt, sunne oljer som feks olivenolje, avokado, nøtter osv? Har noen erfaring med å spise slikt, og kan si noe om dere har merket noe på hud og hår og generelt helse? Jeg har levd av MYE karbohydrater de siste årene, og minimalt med protein og fett. Vil nå over til dette kostholdet, hvor man spiser som i "gamle" dager. Gode matvarer. Anonymkode: 7f6ec...7d2 Gode oljer, mye vann, grønnsaker, og magert lyst kjøtt er sunt for alt. Anonymkode: fe9de...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 26. september 2021 #32 Del Skrevet 26. september 2021 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå