Gå til innhold

Hadde sex med en thai-dame i går..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går kveld dro jeg for første gang til en thai-massasje salong etter trening. Kostet bare 300 kr for 30 minutt, så tenkte hvorfor ikke. 
Ble tatt godt i mot av 2 damer og hun ene tok meg med inn til et rom. Hun begynte å kommentere på at jeg var veldig kjekk og hadde fin kropp. Etter ca 10 minutter i massasjen begynte hun å massere meg rundt penisen. Skal innrømme det var ganske deilig, så lot hun bare fortsette. Snakket med henne i mens hun holdt på. Ble utrolig kåt i det øyeblikket, så begynte å ta på henne. Endte med at vi hadde sex og holdt på i godt over 1 time. Kom inni henne vet et uhell.. Aner ikke om hun gikk på prevensjon. Hun sa til meg at det var første gangen hun hadde sex med en på 20 og en kunde. Selv var hun mor til 3 barn..😰 Hun var 47 om jeg forsto det riktig..
Er redd for at jeg kanskje har gjort henne gravid isåfall..😮

Anonymkode: de09e...958

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir spennende å se da om det kommer et mirakel ut av det 😊 Lykke til! 

Anonymkode: a2752...201

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir spennende å se da om det kommer et mirakel ut av det 😊 Lykke til! 

Anonymkode: a2752...201

Håper absolutt ikke det!🤯

Anonymkode: de09e...958

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert bra novelle... en lengre detaljerende historier blir bedre , også på en plattform der slike historier blir bedre tatt imot, ikke forum der mange forvrenger en unik historie. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Kjære lesere av Cupido, dere vil ikke tro hva som hendte meg i går».

Anonymkode: 66388...f4b

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så skeptiske? Det mangler bare *1* uvesentlig detalj for at denne historien skal bli 100% troverdig, nemlig at han betalte for tjenestene(massasje+sex).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blaffen skrev (Akkurat nå):

Hvorfor så skeptiske? Det mangler bare *1* uvesentlig detalj for at denne historien skal bli 100% troverdig, nemlig at han betalte for tjenestene(massasje+sex).

Han betalte sikkert ikke, for det hører med til slike historier at kvinnene ikke ønsker betalt fordi det var så deilig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søt novelle. Samme person som hadde seg med eiendomsmegleren i et annet nylig postet innlegg her?

Anonymkode: dedd1...a5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (1 minutt siden):

Han betalte sikkert ikke, for det hører med til slike historier at kvinnene ikke ønsker betalt fordi det var så deilig sex.

ingen vettig person vil fortelle en slik historie på forum... kan folk ikke holde sine historier for seg selv liksom?

Anonymkode: 92c4f...b06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, loveli said:

Han betalte sikkert ikke, for det hører med til slike historier at kvinnene ikke ønsker betalt fordi det var så deilig sex.

Selvfølgelig betalte han for sexen, det er sånn virkeligheten fungerer. Derimot skal jeg være enig i at det blir en 'bedre' historie om han fikk gratis sex av en massøse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

selv om første utkast i sex novelle ble sånn, så er det jo lov til å komme ut med utkast nummer 2. 

Anonymkode: 92c4f...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

ingen vettig person vil fortelle en slik historie på forum... kan folk ikke holde sine historier for seg selv liksom?

Anonymkode: 92c4f...b06

Det er jo bare tull, en røverhistorie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke vanskelig å ha sex med en thaidame hvis det er hva du vil. Er massasjesteder som egentlig er bordeller på annethvert gatehjørne i Oslo sentrum øst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...