Gå til innhold

Han vil ha en barbie..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bestilte faktisk en sexdukke til han ista 😂 rett før du skrev den kommentaren, tenkte å blåse den opp og sette henne på sofaen med en lapp «din drømmedame»

6ADDD9BB-9197-4B2A-9F3C-6C1E2F852B0B.jpeg

Anonymkode: 3e790...26c

Fantastisk! :hoho:👏🏻👏🏻👏🏻

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleluring
Lacuna skrev (23 minutter siden):

Jeg dævver!!! Her må du oppdatere ettervhert! 

Ja du må oppdatere etter hvert... Faen for en type!!! Idiot!!!. 

Hver den du er og bli elsket for den du er og hvordan du ser ut!!. Btw... Si du vil han skal trene og se ut som en body builder og si han må forstørre pikken... Patetiske idiot... Jeg er så lei dette kroppspresset Ass!! 

Endret av Lilleluring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hei

Trenger råd om hva jeg skal gjøre med samboer som vil at jeg skal forandre på utseende.. 

Ting han sier:

leppene mine er ikke «sugelepper»

for store lår

for brede hofter

for små pupper

kan du farge håret blondt

kan du ta tattoo

Tidligere har jeg ignorert og trodd at han tuller, men nå vil han betale for at jeg skal få gjennomført dette og det lengre ikke er tull. Det sårer meg men jeg viser det ikke.. Hva skal jeg si?

Har kun lest første innlegg. Sier han virkelig dette?🙄 Er det en dårlig type humor fra hans side eller mener han dette? 🤔Dersom det er sant så eier han ikke folkeskikk. Om det er humor så er det en syk gal humor. 

En rett mann elsker deg for den du er. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (27 minutter siden):

Hahaha 😂 For han ser helt sikkert ut som Ken 😂😂

Fyrens reaksjon når han møter Kelly Carmell:

9FFC441B-8D01-4EE6-953E-8B5891FD85E5.jpeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DramaTheLama

Send han linker til hårtransplantasjon, pikkforstørrelse, implantat for å få vaskebrett etc. Mye gøy der ute han kan teste på seg selv og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å kreve at han må legges i strekkemaskin, for du er jo egentlig litt misfornøyd med at han ikke er høy nok, ikke sant ;) Han hadde sikkert vært bedre å se på dersom han var minst 10 cm høyere. 

Lag en liste til han med alt han ideelt sett burde forandre på, for å se bedre ut. Kanskje han evner å se hva han holder på med dersom han selv rammes av samme type kritikk.

Men fremfor alt må d bare dumpe han. Han fortjener deg ikke. Han er ikke en mann man får barn med. Tenk hvilken skade han kan påføre en eventuell datter, med krav om at datteren skal se slik og slik ut. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei

Trenger råd om hva jeg skal gjøre med samboer som vil at jeg skal forandre på utseende.. 

Ting han sier:

leppene mine er ikke «sugelepper»

for store lår

for brede hofter

for små pupper

kan du farge håret blondt

kan du ta tattoo

Tidligere har jeg ignorert og trodd at han tuller, men nå vil han betale for at jeg skal få gjennomført dette og det lengre ikke er tull. Det sårer meg men jeg viser det ikke.. Hva skal jeg si?

Alle menn vil ha ei barbie i senga......viktig å ta mannens ønsker på alvor,ikke bare lytte til alle rødstrømper som ber deg dumpe han.

Anonymkode: ecc68...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle menn vil ha ei barbie i senga......viktig å ta mannens ønsker på alvor,ikke bare lytte til alle rødstrømper som ber deg dumpe han.

Greit nok å ville at dama skal se pen ut, eller kanskje farge håret, men man kan ikke forvente plastisk kirurgi. 

Anonymkode: 692d3...eff

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tipper at denne fyren TS snakker om har en pensiforlenger av type BMW. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier han bokstavelig talt at leppene dine ikker er "sugelepper"? Jeg klarer egentlig ikke annet enn å le, hva er det for en usannsynlig merkelig ting å si til et annet voksent menneske :ler: 

Anonymkode: cc569...7c6

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Sier han bokstavelig talt at leppene dine ikker er "sugelepper"? Jeg klarer egentlig ikke annet enn å le, hva er det for en usannsynlig merkelig ting å si til et annet voksent menneske :ler: 

Anonymkode: cc569...7c6

Hadde svart tilbake at p*kken hans ikke er sugeverdig nok til sugelepper. :kokk:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her dumper du selvsagt sporentreks. 

Gi han gjerne plastikk-dukken sin samtidig. 

Anonymkode: 8e0cc...4ae

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Eller så kan kanskje disse «mennene» (les: forvokste guttevalpene) finne seg en av de ørten tusen usikre jentungene som allerede har operert seg til det ugjenkjennelige, også kan de ordentlige mennene få de naturlige damene? 🤔

Tenker forresten noen av disse tullingene på at dersom de en dag får barn så arver barna trekkene som foreldrene har operert bort ? 🤔

Anonymkode: 8e0cc...4ae

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...