jukkapalme Skrevet 15. september 2021 #21 Del Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bestilte faktisk en sexdukke til han ista 😂 rett før du skrev den kommentaren, tenkte å blåse den opp og sette henne på sofaen med en lapp «din drømmedame» Anonymkode: 3e790...26c Fantastisk! 👏🏻👏🏻👏🏻 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleluring Skrevet 15. september 2021 #22 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Lacuna skrev (23 minutter siden): Jeg dævver!!! Her må du oppdatere ettervhert! Ja du må oppdatere etter hvert... Faen for en type!!! Idiot!!!. Hver den du er og bli elsket for den du er og hvordan du ser ut!!. Btw... Si du vil han skal trene og se ut som en body builder og si han må forstørre pikken... Patetiske idiot... Jeg er så lei dette kroppspresset Ass!! Endret 15. september 2021 av Lilleluring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 16. september 2021 #23 Del Skrevet 16. september 2021 (endret) 9 hours ago, AnonymBruker said: Hei Trenger råd om hva jeg skal gjøre med samboer som vil at jeg skal forandre på utseende.. Ting han sier: leppene mine er ikke «sugelepper» for store lår for brede hofter for små pupper kan du farge håret blondt kan du ta tattoo Tidligere har jeg ignorert og trodd at han tuller, men nå vil han betale for at jeg skal få gjennomført dette og det lengre ikke er tull. Det sårer meg men jeg viser det ikke.. Hva skal jeg si? Anonymkode: 3e790...26c Har kun lest første innlegg. Sier han virkelig dette?🙄 Er det en dårlig type humor fra hans side eller mener han dette? 🤔Dersom det er sant så eier han ikke folkeskikk. Om det er humor så er det en syk gal humor. En rett mann elsker deg for den du er. Endret 16. september 2021 av Eloise12345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 16. september 2021 #24 Del Skrevet 16. september 2021 Hahaha 😂 For han ser helt sikkert ut som Ken 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. september 2021 #25 Del Skrevet 16. september 2021 Vis han døra! Det der er ikke ok TS. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 16. september 2021 #26 Del Skrevet 16. september 2021 På druen skrev (27 minutter siden): Hahaha 😂 For han ser helt sikkert ut som Ken 😂😂 Fyrens reaksjon når han møter Kelly Carmell: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DramaTheLama Skrevet 16. september 2021 #27 Del Skrevet 16. september 2021 Send han linker til hårtransplantasjon, pikkforstørrelse, implantat for å få vaskebrett etc. Mye gøy der ute han kan teste på seg selv og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 16. september 2021 #28 Del Skrevet 16. september 2021 Lacuna skrev (6 minutter siden): Fyrens reaksjon når han møter Kelly Carmell: 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmuleSMitt Skrevet 16. september 2021 #29 Del Skrevet 16. september 2021 Husk å kreve at han må legges i strekkemaskin, for du er jo egentlig litt misfornøyd med at han ikke er høy nok, ikke sant Han hadde sikkert vært bedre å se på dersom han var minst 10 cm høyere. Lag en liste til han med alt han ideelt sett burde forandre på, for å se bedre ut. Kanskje han evner å se hva han holder på med dersom han selv rammes av samme type kritikk. Men fremfor alt må d bare dumpe han. Han fortjener deg ikke. Han er ikke en mann man får barn med. Tenk hvilken skade han kan påføre en eventuell datter, med krav om at datteren skal se slik og slik ut. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #30 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei Trenger råd om hva jeg skal gjøre med samboer som vil at jeg skal forandre på utseende.. Ting han sier: leppene mine er ikke «sugelepper» for store lår for brede hofter for små pupper kan du farge håret blondt kan du ta tattoo Tidligere har jeg ignorert og trodd at han tuller, men nå vil han betale for at jeg skal få gjennomført dette og det lengre ikke er tull. Det sårer meg men jeg viser det ikke.. Hva skal jeg si? Anonymkode: 3e790...26c Alle menn vil ha ei barbie i senga......viktig å ta mannens ønsker på alvor,ikke bare lytte til alle rødstrømper som ber deg dumpe han. Anonymkode: ecc68...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #31 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle menn vil ha ei barbie i senga......viktig å ta mannens ønsker på alvor,ikke bare lytte til alle rødstrømper som ber deg dumpe han. Anonymkode: ecc68...3eb Greit nok å ville at dama skal se pen ut, eller kanskje farge håret, men man kan ikke forvente plastisk kirurgi. Anonymkode: 692d3...eff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 16. september 2021 #32 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle menn vil ha ei barbie i senga......viktig å ta mannens ønsker på alvor,ikke bare lytte til alle rødstrømper som ber deg dumpe han. Anonymkode: ecc68...3eb Tipper at denne fyren TS snakker om har en pensiforlenger av type BMW. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 16. september 2021 #33 Del Skrevet 16. september 2021 Fortell at det er helt greit! Ta i mot pengene som er ment for operasjonen(e) og dump han. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #34 Del Skrevet 16. september 2021 Sier han bokstavelig talt at leppene dine ikker er "sugelepper"? Jeg klarer egentlig ikke annet enn å le, hva er det for en usannsynlig merkelig ting å si til et annet voksent menneske Anonymkode: cc569...7c6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 16. september 2021 #35 Del Skrevet 16. september 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Sier han bokstavelig talt at leppene dine ikker er "sugelepper"? Jeg klarer egentlig ikke annet enn å le, hva er det for en usannsynlig merkelig ting å si til et annet voksent menneske Anonymkode: cc569...7c6 Hadde svart tilbake at p*kken hans ikke er sugeverdig nok til sugelepper. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #36 Del Skrevet 16. september 2021 Han her dumper du selvsagt sporentreks. Gi han gjerne plastikk-dukken sin samtidig. Anonymkode: 8e0cc...4ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #37 Del Skrevet 16. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Alle menn vil ha ei barbie i senga......viktig å ta mannens ønsker på alvor,ikke bare lytte til alle rødstrømper som ber deg dumpe han. Anonymkode: ecc68...3eb Eller så kan kanskje disse «mennene» (les: forvokste guttevalpene) finne seg en av de ørten tusen usikre jentungene som allerede har operert seg til det ugjenkjennelige, også kan de ordentlige mennene få de naturlige damene? 🤔 Tenker forresten noen av disse tullingene på at dersom de en dag får barn så arver barna trekkene som foreldrene har operert bort ? 🤔 Anonymkode: 8e0cc...4ae 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 16. september 2021 #38 Del Skrevet 16. september 2021 Du sier bare takk for meg og går 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 16. september 2021 #39 Del Skrevet 16. september 2021 Hvor gammelt er typen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 16. september 2021 #40 Del Skrevet 16. september 2021 Kjøp han en Barbiedukke:) Så får han den Barbiedukka han ønsker seg 😁😈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå