Gå til innhold

Han vil ha en barbie..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger råd om hva jeg skal gjøre med samboer som vil at jeg skal forandre på utseende.. 

Ting han sier:

leppene mine er ikke «sugelepper»

for store lår

for brede hofter

for små pupper

kan du farge håret blondt

kan du ta tattoo

Tidligere har jeg ignorert og trodd at han tuller, men nå vil han betale for at jeg skal få gjennomført dette og det lengre ikke er tull. Det sårer meg men jeg viser det ikke.. Hva skal jeg si?

Anonymkode: 3e790...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært samboere ?   Og hva har du svart ham på disse ønskene han har kommet med  ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjelltopp skrev (2 minutter siden):

Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært samboere ?   Og hva har du svart ham på disse ønskene han har kommet med  ?

26 og 29 år.. Jeg har som regel ignorert han

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg. Om han er så kravstor får han utdanne seg til plastikkkirurg og lage sin egen versjon av en dame. Den damen er selvfølgelig ikke deg. Finn deg en bedre en, som ikke er så overfladisk som denne tullingen. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte thailand og ba han finne seg kone der???

Dump idioten og be han dra til helvete. Slike fjolls fortjener ikke kjæreste!!!

Anonymkode: 63900...88c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galskap. Han er ikke riktig i hodet, TS. Kom deg vekk fra han. Det er ikke normalt å kreve eller forvente at partneren skal innføre inngrep på kroppen sin for å tilfredsstille den andre partens seksuelle preferanser/utseendepreferanser. At han i det hele tatt tar opp dette med deg, og sier at du ikke har "sugelepper" osv, vitner om at han er syk på sinnet. Han er helseskadelig.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Dump den svinepelsen. Fy faen, for en dust! I avskjedsgave kan du jo kjøpe en oppblåsbar Barbara. 

Elsker det. Så legendarisk det hadde vært om denne kjernekaren fikk denne under juletreet til jul i familieselskap

Endret av Lacuna
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lilleluring
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hei

Trenger råd om hva jeg skal gjøre med samboer som vil at jeg skal forandre på utseende.. 

Ting han sier:

leppene mine er ikke «sugelepper»

for store lår

for brede hofter

for små pupper

kan du farge håret blondt

kan du ta tattoo

Tidligere har jeg ignorert og trodd at han tuller, men nå vil han betale for at jeg skal få gjennomført dette og det lengre ikke er tull. Det sårer meg men jeg viser det ikke.. Hva skal jeg si?

Fytti hælvete!!! Kvitt deg med han søpla der a!!! Hvis han ønsker seg en sånn dame så finner han seg en sånn dame, ikke fikse på ei han fant... Fy faen none ganger så må jeg innrømme at jeg er en SKIKKELIG mannhater!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (1 minutt siden):

Elsker det. Så legendarisk det hadde vært om denne kjernekaren fikk denne under juletreet til jul i familieselskap

Haha, ja! Tenk deg blikket på moren hans! :hoho: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Haha, ja! Tenk deg blikket på moren hans! :hoho: 

Jeg bestilte faktisk en sexdukke til han ista 😂 rett før du skrev den kommentaren, tenkte å blåse den opp og sette henne på sofaen med en lapp «din drømmedame»

6ADDD9BB-9197-4B2A-9F3C-6C1E2F852B0B.jpeg

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bestilte faktisk en sexdukke til han ista 😂 rett før du skrev den kommentaren, tenkte å blåse den opp og sette henne på sofaen med en lapp «din drømmedame»

6ADDD9BB-9197-4B2A-9F3C-6C1E2F852B0B.jpeg

Jeg dævver!!! Her må du oppdatere ettervhert! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...