Gå til innhold

Vondt i nakken etter jeg hadde en madrass på hodet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Idag så hadde noen av plankene under sengen ramlet ned, så jeg skulle løfte opp madrassen (som er blytung!!! For å sette på plass plankene, så jeg løftet den opp og brukte hodet for å støtte den opp imens jeg plukket opp plankene. Det gikk fint, helt til jeg la ned madrassen igjen. Det var akkurat som nakken min var presset nedover of jeg fikk helt sinnsykt vondt... det er fortsatt ganske vondt og jeg må strekke og tøye hele tiden for å døyve det. Det kjennes ut som at det er noe muskulært. Ihvertfall ikke skjelettrelatert. 

Hva kan ha skjedd ? Afrikanere bærer jo flere kilo med vann på hodet over mange kilometer. Hvorfor skulle ikke jeg tåle å ha en madrass på hodet? Kan nakken være ødlagt ? 

Anonymkode: 9b732...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Idag så hadde noen av plankene under sengen ramlet ned, så jeg skulle løfte opp madrassen (som er blytung!!! For å sette på plass plankene, så jeg løftet den opp og brukte hodet for å støtte den opp imens jeg plukket opp plankene. Det gikk fint, helt til jeg la ned madrassen igjen. Det var akkurat som nakken min var presset nedover of jeg fikk helt sinnsykt vondt... det er fortsatt ganske vondt og jeg må strekke og tøye hele tiden for å døyve det. Det kjennes ut som at det er noe muskulært. Ihvertfall ikke skjelettrelatert. 

Hva kan ha skjedd ? Afrikanere bærer jo flere kilo med vann på hodet over mange kilometer. Hvorfor skulle ikke jeg tåle å ha en madrass på hodet? Kan nakken være ødlagt ? 

Anonymkode: 9b732...d5e

Afrikanerne står ikke å trykker i 45° vinkel mens de puzzler inn sengebunn..du har mest sannsynlig fått en strekt muskel som er ok igjen ila 2-3 dg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du ikke er vant til å bære en madrass på hodet, og kan av den grunn ikke sammenligne deg med afrikanere som bærer tønner med vann på hodet i det daglige liv. 

Anonymkode: a5abb...fc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...