Gå til innhold

Hadde du reagert hvis du skulle et superraskt ærend på butikken eller kiosken og den var stengt 2 minutter før tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvordan det er med andre men jeg blir stressa bare av å gå inn 15-20 min før de stenger....og da skal jeg som regel (de få gangene jeg handler så sent)  bare ha 1-2 ting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en god rutine da jeg var stundent og jobbet i butikk. (Ikke dagligvare, mer som kitchen), kom det noen inn noen minutter før stenging sa spurte jeg de om de trengte hjelp, hvis jeg fikk en «nei, skal bare kikke» så sa jeg bare «ok, men til info så stenges kassen om 2 minutter». enkelt og greit. De som bare skulle ha en ting løp da og hentet det de skulle ha. Hvis det var en kunde som kom inn tidligere men hadde vært i butikken i, si 20min så gikk jeg opptil dem og spurte/sa de samme tingene.

Gikk helt fint, da hadde man en advarsel. Og jeg rakk bussen hjem 21.15, for jeg hadde ingen planer om å vente 20min på neste buss bare fordi noen ikke klarte å bestemme seg for hvilken grytevott de ville ha. Ikke fikk jeg betalt for å vente ekstra heller.

Anonymkode: c6c1b...ce7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...