Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som trener i bar mage på treningsstudio?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At de bør kle på seg for ikke å bli kastet ut av senteret jeg trener på. 

Anonymkode: cb07d...625

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både menn og kvinner bør ha tildekket både mage, bryst og armhuler på overkroppen av hygienegrunner, og det er uansett litt rart at man vil vise frem magen sin når man trener og dra tightsen så langt opp i rævsprekken som overhodet mulig. 

Anonymkode: 06182...daf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er problemet? Trener oftest i sports-bh og tights. Det synes jeg folk må tåle. Vasker jo uansett av apparatene etter bruk! 

Anonymkode: 5b5fa...cee

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet. Trener ikke i det selv, men ser jo jenter og damer på trening som gjør det. 

Anonymkode: da18e...145

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke meg noe for å si det sånn. Ingenting galt i å vise hud. Synes folk må få trene i det de vil.
Med tanke på hygiene så er det ikke mer uhygienisk om noen viser magen. Vet noen mener det er kroppspress å vise mer hud men seriøst. Folk kan ikke dekke seg til fordi noen føler kroppspress. Man må få være stolt av den kroppen man har. Det synes jeg alle bør være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt horete. Ja jeg sa det. Horete. Hva er vitsen å vise seg frem slik? Kan du ikke dekke til hele kroppen din? Det eneste de oppnår er jo disse ekle mennene som stirrer på de, er vel ikke det de vil? Skjønner heller ikke at det er lov å gå slik på treningssentre..

Anonymkode: fcbc8...f78

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært en perfekt verden så hadde jeg trent i sports-BH og shorts. Det gjør jeg alltid når jeg trener hjemme fordi det er mer komfortabelt og fordi jeg er mindre selvbevisst. Men på treningssenteret hadde jeg nok vært for selvbevisst. Jeg liker å være i egen sone når jeg trener og vil ikke ha oppmerksomhet, i tillegg så er det litt ekkelt med hud mot treningsapparat som alle andre bruker.

Jeg har sjeldent sett kvinner med kort overdel på trening. Tenker ikke så mye over det når jeg ser det. Så lenge alle vasker apparatene etter seg så synes jeg det er greit.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener aldri med t-skjorte hjemme, og skulle ønske jeg kun kunne trent i sports-BH og thights på treningssenter og, siden det er behagelig og luftende. Jeg har aldri sett noen på treningssenteret bruke det, siden det ikke er lov. Hadde jeg sett det hadde jeg nok hyllet det. 

Nå bruker ikke jeg apparater der magen er borti uansett, og jeg vasker alltid alt jeg bruker etter meg. Jeg regner med at de som eventuelt skulle brukt kun BH hadde gjort det samme. Hud i seg selv er ikke farlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det er like regler for alle (uavhengig av kjønn, fasong, osv) så er jeg fornøyd. Strengere regler om tildekking for kvinner og/eller store kropper er IKKE greit. 

Har du problemer med måten andre kler seg på: ikke se på dem! Det problemet du har er ditt alene. 

Anonymkode: 1506d...907

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...