Gå til innhold

Hva er «det perfekte frieri» for deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anonymous 91

Jeg ble fridd til på søndag,  på hotell rommet❤ han gikk spontant ned på kne med nydelig ring og spurte om jeg ville gifte meg med han.  Han fikk et stort ja😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå har jeg ikke lest noen av svarene, for å ikke bli påvirket av andres svar. Mitt perfekte frieri ville vært på en fjelltopp, feks. Ute et sted med god utsikt i alle fall.  Se på solnedgangen eller havet eller noe. Og kun oss to! Ingen tilskuere eller ståhei. Helt personlig og nedpå. Gjerne at han sier noe fint til meg og går ned på kne ❤️

Anonymkode: ef59d...118

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Mitt perfekte frieri er at vi blir enige sammen om å gifte oss, men så er jeg svært lite romantisk. Mannen respekterte heldigvis det.

Anonymkode: 87571...27a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har et ønske om at mannen kjenner meg godt bok til å vite at jeg ikke nødvendigvis trenger noe stort, flott og ute blant folk, men at jeg ville satt pris på noe som på bildet, noe morsomt, litt nerdete, i forhold til interesser:

BFCD94E1-997D-411D-AF3B-7667046CB156.jpeg

Anonymkode: 2b95d...43f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
altflyter

Det viktigste er at dere er alene og at du ikke gjør det foran familie og venner med mindre hun faktisk liker slikt, noe de færreste gjør. Et romantisk sted dere har et forhold til eller hjemme med en bedre middag og roser er fint 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lorieen

At vi er alene et sted som betyr noe for oss (på hytta f.eks) eller hjemme. Det trenger ikke være en masse pynt og ståhei, roser og middag og musikk og sånt. Jeg er mer opptatt av at det skal være ekte og komme fra hjertet, sånn som han er. Vi er ikke sånne mennesker som er superromantiske eller går på date. Vi er nøkterne og nedpå mennesker, vi har barn sammen og vi har kjent hverandre i 17 år. Det er hverdagene jeg vil dele med ham, resten av livet. Da kan frieriet også gjerne være hverdagslig, synes jeg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Fiora

Det kommer jo helt an på damen som blir fridd til 😄 Jeg hadde f.eks vært veldig klar på at jeg ikke ville ha andre til stede og ble fridd til på en fjelltopp vi har som vårt spesielle sted - det kunne ikke blitt mer perfekt! ❤️

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg synes måten kjæresten fridde til meg var perfekt. ❤️

Vi hadde hatt en fantastisk dag. Vi gikk en lang tur og satt og så på solnedgangen. Puste på hverandre og hadde føttene i gresset. Jeg lå i fanget hans. Så tok han ringen frem. Det var lavmælt, vakkert.

Etterpå ropte vi så høyt vi bare kunne utover i skogen. 

Anonymkode: 07697...ca4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elder Millennial
AnonymBruker skrev (På 13.9.2021 den 22.30):

Det viktigste er at det skjer på privaten. Og ikke sånn:

Anonymkode: 7c373...b36

Nå kommer aldri jeg til å bli fridd til igjen, men jeg hadde tatt denne versjonen over offentlig show hver dag i uka🤭😅😬

Et frieri må jo være tilpasset dere to og bør være veldig personlig tenke jeg. 

Endret av Ominous
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...