Realiste Skrevet 13. september 2021 #1 Del Skrevet 13. september 2021 For en del år siden var jeg en aktiv hobbysyerske. Den gang fantes det et stort norskt forum/ nettverk, som jeg hadde stor glede av, for spørsmål og svar, tips and triks. Noen som vet hva dette evt heter i dag? Må være norskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Del Skrevet 13. september 2021 Mye er jo flyttet til Facebook. Har du søkt der? Anonymkode: 7b296...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realiste Skrevet 13. september 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Mye er jo flyttet til Facebook. Har du søkt der? Anonymkode: 7b296...5c8 Tenkte noe annet enn Facebook, jeg da.. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2021 #4 Del Skrevet 18. september 2021 Tror dessverre det er lite forum i Norge nå, så det du snakker om er nok nedlagt, evt. flytter over på Facebook. Finnes en del sygrupper på Facebook, men med relativt høy gjennomsnittsalder. Noen av gruppene syns jeg de fleste er bestemødre som syr til barnebarna, ganske langt unna meg i 20-årene.. men man kan jo stille spørsmål der når man trenger hjelp, mye flinke syere. Anonymkode: 477cd...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 19. september 2021 #5 Del Skrevet 19. september 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: finnes jo temmelig mange som driver med sy eller hekling her på Kvinneguiden også. forsøkt å opprette en tråd her på forumet? Anonymkode: 168d7...efc Jeg prøvde å dra liv i Sytråden i sommer, men ikke så mye respons.. er nok flere her som strikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september 2021 #6 Del Skrevet 19. september 2021 For en del år siden da KG ble lagt om litt så ble vi plutselig slått sammen med et håndarbeidsforum...og det fungerte ikke sammen, men er det noen som husker hva det het? Alle her ble automatisk flyttet inn der som medlemmer mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 19. september 2021 #7 Del Skrevet 19. september 2021 Visygale og Voksne sygale på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stella sylvatica Skrevet 19. september 2021 #8 Del Skrevet 19. september 2021 Du kan også prøve en del av cosplay/LARP/retro kles gruppene for sy tips og inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå