AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Del Skrevet 11. september 2021 Jeg har nå nettopp fått tilbake lappen etter at jeg mistet den for tredje gang etter en kollisjon, de to tidligere gangene var pga høy fart. jeg har dermed lav bonus og regner med politiet har notert det ned en plass så forsikringsselskapene ser det når jeg vil tegne forsikring hos de. Betalte 1940 kr mnd før kollisjonen hos tryg så regner ikke akkurat med at prisen vil synke, jeg kjørte Audi men nå en bmw etter at audien ble vraket… men hvilket forsikringsselskap gir oftest billigst forsikring? Anonymkode: 16983...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Del Skrevet 11. september 2021 Syns det er på sin plass at du må ha høy forsikring og håper at du IKKE finner noe billigere! Anonymkode: 891d9...b7c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Del Skrevet 11. september 2021 Du fortjener en høy forsikring! Anonymkode: 11800...da7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Del Skrevet 11. september 2021 Alt for lite informasjon til å svare. Det finnes forsikringskalkulatorer hvis du gidder å google. Anonymkode: cd64c...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Del Skrevet 11. september 2021 Du må bare sjekke forskjellige forsikringsselskap. Men audi og bmw er typisk ungdomsbiler som gir dyr forsikring. Hvis det er mulig ville jeg ha byttet ut i bilen i noen år fram til du har opparbeidet en bedre bonus. For eksempel en gammel toyota yaris vil være billig å forsikre, og da kan du klare deg med kun ansvarsforsikring. I tillegg bør du ikke la noen under 25 år kjøre bilen, for det er også med på å øke forsikringspremien. Og det tar ikke mange år før du har opparbeidet høy bonus og kan unne deg bedre bil uten å bli ruinert. Anonymkode: 32fd7...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #6 Del Skrevet 14. september 2021 Det er ingen forsikringsselskap som oftest gir lavest forsikring. I så fall ville alle gått dit, deretter ville de andre også satt ned prisene sine, før vi ender opp med en komplett sirkel. Du må selv ringe rundt og høre hos de ulike selskapene. Men du bør ta til deg tipset fra anonym over meg. Nå har du bevist 3 ganger at du ikke kan kjøre bil (de som kan kjøre bil mister ikke lappen). Du bør kvitte deg med BMW-en og kjøpe en rimelig drittbil og bruke den til forsikringsselskapene begynner å få tilbake tilliten til kjøreferdighetene dine. Å ha BMW og beviselig ikke kunne kjøre er selve definisjonen på høy forsikring hos samtlige forsikringsselskap. Anonymkode: cfd41...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. september 2021 #7 Del Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (På 11.9.2021 den 14.46): Jeg har nå nettopp fått tilbake lappen etter at jeg mistet den for tredje gang etter en kollisjon, de to tidligere gangene var pga høy fart. jeg har dermed lav bonus og regner med politiet har notert det ned en plass så forsikringsselskapene ser det når jeg vil tegne forsikring hos de. Betalte 1940 kr mnd før kollisjonen hos tryg så regner ikke akkurat med at prisen vil synke, jeg kjørte Audi men nå en bmw etter at audien ble vraket… men hvilket forsikringsselskap gir oftest billigst forsikring? Anonymkode: 16983...e95 slutt å mist lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå