Gå til innhold

Hvordan la vare å vaske hår hver dag? Jeg føler at det er «skittent» hvis jeg har vært ute


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ikke rart det er blitt så mye allergier i dagens befolkning, med så mange fobiske kvinner som lærer fobien sin videre til barna sine. Barna blir aldri utsatt for litt skitt, og får allergier for alt mulig.

Anonymkode: 618b4...679

Hvorfor kaller du for "fobi"? Det er common sense, synes jeg. At man ikke skal ta på sko, søppelkasser, og så i ansiktet/håret. 

Er ikke det ekkelt? 

Anonymkode: 7c2f3...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor kaller du for "fobi"? Det er common sense, synes jeg. At man ikke skal ta på sko, søppelkasser, og så i ansiktet/håret. 

Er ikke det ekkelt? 

Anonymkode: 7c2f3...fd5

Fordi det er en fobi... at du ikke innser det selv, er jo det soleklare beviset på at du har en fobi. Du mener det er "common sense", mens andre lever fint med å være borti dagligdagse gjenstander rundt oss i miljøet vårt, uten å bli hysteriske av den grunn.

Du bør snakke med noen om fobien din og dempe den litt, før du gir den videre til barna dine.

Anonymkode: 618b4...679

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan er bakteriefobi mye mer skadelig? 

Jeg skjønner at man kan overdrive, men å ta på søppelkassa ute og så i håret som noen gjør er IKKE greit. 

Anonymkode: 7c2f3...fd5

Hvorfor det? Sannsynligvis mer bakterier på mobilen din enn på søppelkassen. Og de fleste har telefonen med i senga, på kjøkkenet, ja stort sett over alt….

Anonymkode: e710c...242

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor kaller du for "fobi"? Det er common sense, synes jeg. At man ikke skal ta på sko, søppelkasser, og så i ansiktet/håret. 

Er ikke det ekkelt? 

Anonymkode: 7c2f3...fd5

Du understreker jo ABs poeng her 😅 Den eneste begrunnelsen din er at «det er ekkelt». Det skader ingen på noen som helst måte så lenge man har normal hygiene. 

Anonymkode: 796fe...bee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor det? Sannsynligvis mer bakterier på mobilen din enn på søppelkassen. Og de fleste har telefonen med i senga, på kjøkkenet, ja stort sett over alt….

Anonymkode: e710c...242

Men det betyr jo ikke at det er greit? 

Mobil og søppelkasse ute er ikke det samme. Mobilen renser man og den søppelkassa som står ute, vet du hvem som har tatt på den? 

Man tenker kanskje ikke på det før man blir syk av et eller annet. 

Anonymkode: 7c2f3...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Du understreker jo ABs poeng her 😅 Den eneste begrunnelsen din er at «det er ekkelt». Det skader ingen på noen som helst måte så lenge man har normal hygiene. 

Anonymkode: 796fe...bee

Å ta på søppelkasse og så i ansiktet er ikke normal hygiene. Da kan man like gjerne spise fra den søppelkassa. Kan du? 

Anonymkode: 7c2f3...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 9.18):

Du understreker jo ABs poeng her 😅 Den eneste begrunnelsen din er at «det er ekkelt». Det skader ingen på noen som helst måte så lenge man har normal hygiene. 

Anonymkode: 796fe...bee

Man vet ikke om det «skader» før man blir syk eller noe 

Anonymkode: 7c2f3...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å ta på søppelkasser? Tror aldri jeg har tatt på en offentlig søppelkasse i hele mitt liv. Skal jeg kaste noe slenger jeg inn det jeg skal kaste uten å ta på noe. 

Anonymkode: 56ef7...edd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Er det vanlig å ta på søppelkasser? Tror aldri jeg har tatt på en offentlig søppelkasse i hele mitt liv. Skal jeg kaste noe slenger jeg inn det jeg skal kaste uten å ta på noe. 

Anonymkode: 56ef7...edd

Tydeligvis. Har sett det mange ganger. Noen av dem må man ta på / åpne. 

Anonymkode: 7c2f3...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å måtte vaske håret hver gang man er ute av huset er helt hysterisk i mine øyne. Da handler det om tvangstanker. 
 

Anonymkode: 3f54d...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Å måtte vaske håret hver gang man er ute av huset er helt hysterisk i mine øyne. Da handler det om tvangstanker. 
 

Anonymkode: 3f54d...016

Selv om man har fått støv i håret og tatt på håret med ikke så rene hender? 

Anonymkode: 7c2f3...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...