Gå til innhold

Altså… er han interessert, tar han kontakt!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er så lei av alle disse «liker han meg?» «er han interessert?»- trådene. Har vært en overtenker selv, har datet og vært usikker selv, MEN en ting har jeg lært på min vei:

ER HAN INTERESSERT, DA VET DU DET! 
Da tar han kontakt. Da vil han treffe deg. Da spiller han ikke spill. 
Om han er «hard to get» eller ikke spesielt på, da er det fordi du er ikke prioriteten hans og han bryr seg ikke nok. Han bryr seg ikke om han mister deg eller ei. 

Anonymkode: 5de8d...f5b

Det kommer vel an på situasjonen. Det er kanskje rett dersom man har noe på gang, er i en slags relasjon. Men i feks situasjoner der man enda ikke kjenner hverandre spesielt godt, den første kontakten, initiativet osv, da er det ikke nødvendigvis slik

Anonymkode: 5da72...a98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feil. Kvinner er velgerne. Jeg kan være så på jeg vil uten at det hjelper på noe. 

Anonymkode: c2893...b74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er koselig når kvinner tar kontakt. Utfordringen min er at jeg ikke skjønner om hun bare er hyggelig ellet om hun flørter. Derfor antar jeg alltid at hun bare er hyggelig for å være på den sikre side! 🤷‍♂️

Syns absolutt at kvinner bør ta kontakt, og ikke bare lene seg tilbake og vente. 

Anonymkode: 7ceb4...e12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (17 timer siden):

Helt feil!!

Dette er hva damer tror og tenker i sin verden de skal ha alt servert på et sølvfat. 

Her forklart ganske tydelig hvorfor dere bør ta litt insj. 

 

Goddag mann, øksekaft? Dette er ikke hva tråden handler om, evt har du ikke forstått videoen. Han sier det jo der også "Don't be easy, but in the first 5 seconds, be easy" Videoen er helt riktig, man treffer bedre menn, dersom man tar initiativ, eventuelt legger til rette for at han kan gjøre det. Men når man først har innledet kontakt, og har en greie gående, så vil han være på, dersom han er interessert.

He's just not into you er en sannhet. Hvis en kvinne sitter og lurer, så er han ikke interessert, dersom han er interessert vil du merke det. Jeg dater en introvert, han er dritdårlig på å innlede ting med damer, får panikk dersom de insjer, og ender stort sett opp med å friendzone seg selv. Men selv han er på, nå som jeg har greid å komme forbi venneskjoldet, vi treffes og prioriterer hverandre, og initiativet går frem og tilbake naturlig, som en bordtennis-match, og jeg har ikke på noe tidspunkt lurt på om han er interessert. Den forrige kjæresten min var helt motsatt, ekstrovert, flink med damer, høy tilgang på tilfeldig sex, og han var også på, så lenge vi var sammen. Tydelig initiativ, prioriterte å treffe meg, og lot meg aldri lure på hva han ville med meg. Dette gjelder alle menn, og også damer. Dersom hun aldri tar initiativ, og alltid er opptatt, så kaster menn bort tida si også.

Når vi sier "dersom han er interessert vil du merke det" er ikke det en hvilepute for å være en lat, bortskjemt prinsesse, som aldri tar initiativ, det er en reality skjekk som er ment å riste oss ut av det, dersom vi plutselig står der og pisker en død hest, som bare gidder å pule oss dersom vi leverer oss selv på døra, og ingenting annet. 

Anonymkode: deeb5...367

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Goddag mann, øksekaft? Dette er ikke hva tråden handler om, evt har du ikke forstått videoen. Han sier det jo der også "Don't be easy, but in the first 5 seconds, be easy" Videoen er helt riktig, man treffer bedre menn, dersom man tar initiativ, eventuelt legger til rette for at han kan gjøre det. Men når man først har innledet kontakt, og har en greie gående, så vil han være på, dersom han er interessert.

He's just not into you er en sannhet. Hvis en kvinne sitter og lurer, så er han ikke interessert, dersom han er interessert vil du merke det. Jeg dater en introvert, han er dritdårlig på å innlede ting med damer, får panikk dersom de insjer, og ender stort sett opp med å friendzone seg selv. Men selv han er på, nå som jeg har greid å komme forbi venneskjoldet, vi treffes og prioriterer hverandre, og initiativet går frem og tilbake naturlig, som en bordtennis-match, og jeg har ikke på noe tidspunkt lurt på om han er interessert. Den forrige kjæresten min var helt motsatt, ekstrovert, flink med damer, høy tilgang på tilfeldig sex, og han var også på, så lenge vi var sammen. Tydelig initiativ, prioriterte å treffe meg, og lot meg aldri lure på hva han ville med meg. Dette gjelder alle menn, og også damer. Dersom hun aldri tar initiativ, og alltid er opptatt, så kaster menn bort tida si også.

Når vi sier "dersom han er interessert vil du merke det" er ikke det en hvilepute for å være en lat, bortskjemt prinsesse, som aldri tar initiativ, det er en reality skjekk som er ment å riste oss ut av det, dersom vi plutselig står der og pisker en død hest, som bare gidder å pule oss dersom vi leverer oss selv på døra, og ingenting annet. 

Anonymkode: deeb5...367

Det ser ut som du vet hvordan menn funker. Jo da de vil være på de fleste av de du IKKE ønsker noen relasjon til. Jeg er mann og vet hvordan dette funker. Jeg tar veldig skjeldent kontakt. De må åpne for at jeg skal ta kontakt. De som ikke gjør det og bare forventer vet jeg ikke vil gi meg noe annet enn at jeg blir som en tjener for dem. Er hun ikke på er hun heller ikke interessert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er så lei av alle disse «liker han meg?» «er han interessert?»- trådene. Har vært en overtenker selv, har datet og vært usikker selv, MEN en ting har jeg lært på min vei:

ER HAN INTERESSERT, DA VET DU DET! 
Da tar han kontakt. Da vil han treffe deg. Da spiller han ikke spill. 
Om han er «hard to get» eller ikke spesielt på, da er det fordi du er ikke prioriteten hans og han bryr seg ikke nok. Han bryr seg ikke om han mister deg eller ei. 

Anonymkode: 5de8d...f5b

Jepp.

Dette gjelder bare ekte mannfolk dog. Er mange smågutter der ute som innimellom fotballkampene på tv og teltingen med vennene ikke aner hvordan de skal snakke med eller behandle damene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er masse tråder på KG som ligner denne. Det koker ned til at enkelte damer ønsker å fremstille det sånn at de ikke skal trenge å ta initiativ eller risikere avvisning.

Da argumentes det for at menn liker å jakte, hvis kvinner tar initiativ så mister mannen interessen, "hvis en mann er interessert så vet man det" etc.

Alle vet nok innerst inne at dette bare er tull. Det er bare et ønske om å slippe avvisning og ansvar. Masse menn er og redd for dette. Og er sjenerte, usikre etc. Og menn har gjerne veldig god grunn til dette, de blir stort sett avvist (i motsetning til kvinner). Og de risikerer å bli sett på som innpåsliten, creepy og innbilsk (i motsetning til kvinner).

Anonymkode: 14ae2...49c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt det der. Kvinner skal være så selvstendige og utradisjonelle på mange plan, men å spørre en mann ut– nei, det skal han gjøre… 🤔 
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Når vi sier "dersom han er interessert vil du merke det" er ikke det en hvilepute for å være en lat, bortskjemt prinsesse, som aldri tar initiativ, det er en reality skjekk som er ment å riste oss ut av det, dersom vi plutselig står der og pisker en død hest, som bare gidder å pule oss dersom vi leverer oss selv på døra, og ingenting annet. 

Anonymkode: deeb5...367

Hahaha, jeg tror det var en setning som oppsummerte greit slutten på mitt siste forhold. Neida. Joda. 😂 
At jeg fremdeles savner han er jo en gåte. Men han var veldig PÅ i starten, da var det null tvil, og jeg håper vel fortsatt han skal våkne opp og være den jeg ble forelska i.. 

Så takk, det var litt wake up call - påminnelse for meg. Godt skrevet ellers også.

Anonymkode: f8d0b...8ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wandagirl skrev (19 timer siden):

Sånn jeg leser HI handler det om noen som er litt av og på i kommunikasjonen. Da tenker jeg det handler om de som er litt av og på, tar initiativ men ikke følger opp eller svarer. Tror ikke det handler om hvem som har vist interesse.

Når det er sagt er det mange kvinner som tar kontakt med menn på f.eks tinder uten å få svar, akkurat som mange menn opplever.

Oppsummert kan man si at dersom en person slutter å ta kontakt eller svare, uten at de har oppgitt en grunn, ja da er de kanskje ikke så interesserte.

Skulle gjerne likt å vite hvem disse mennene på f.eks Tinder er som får masse kontakt men ikke svarer. Gutta jeg kjenner på Tinder får nesten ikke matcher i det hele tatt. Når det har skjedd at jeg har fått matcher så har damen aldri tatt første steg. Noen har bare såvidt svart meg. Jeg blir ghostet eller fjernet raskt etterpå. Derfor innbiller jeg meg at de kara som ikke svarer er de samme som får veldig mange matcher. Enten det eller så er jeg og kompisene mine veldig lite attraktive.

Anonymkode: b6aea...c84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Goddag mann, øksekaft? Dette er ikke hva tråden handler om, evt har du ikke forstått videoen. Han sier det jo der også "Don't be easy, but in the first 5 seconds, be easy" Videoen er helt riktig, man treffer bedre menn, dersom man tar initiativ, eventuelt legger til rette for at han kan gjøre det. Men når man først har innledet kontakt, og har en greie gående, så vil han være på, dersom han er interessert.

He's just not into you er en sannhet. Hvis en kvinne sitter og lurer, så er han ikke interessert, dersom han er interessert vil du merke det. Jeg dater en introvert, han er dritdårlig på å innlede ting med damer, får panikk dersom de insjer, og ender stort sett opp med å friendzone seg selv. Men selv han er på, nå som jeg har greid å komme forbi venneskjoldet, vi treffes og prioriterer hverandre, og initiativet går frem og tilbake naturlig, som en bordtennis-match, og jeg har ikke på noe tidspunkt lurt på om han er interessert. Den forrige kjæresten min var helt motsatt, ekstrovert, flink med damer, høy tilgang på tilfeldig sex, og han var også på, så lenge vi var sammen. Tydelig initiativ, prioriterte å treffe meg, og lot meg aldri lure på hva han ville med meg. Dette gjelder alle menn, og også damer. Dersom hun aldri tar initiativ, og alltid er opptatt, så kaster menn bort tida si også.

Når vi sier "dersom han er interessert vil du merke det" er ikke det en hvilepute for å være en lat, bortskjemt prinsesse, som aldri tar initiativ, det er en reality skjekk som er ment å riste oss ut av det, dersom vi plutselig står der og pisker en død hest, som bare gidder å pule oss dersom vi leverer oss selv på døra, og ingenting annet. 

Anonymkode: deeb5...367

Det du nevner gjelder først etter at interessen har blitt bekreftet, og etter at kontakten er etabler dem i mellom. Det er ikke slik HI blir fremstilt, nei. Tolkningen din virker mer som forsøk på å avvæpne et innbilt angrep. Hvileputen du nevner er høyst reell.

Anonymkode: b6aea...c84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg syns det er koselig når kvinner tar kontakt. Utfordringen min er at jeg ikke skjønner om hun bare er hyggelig ellet om hun flørter. Derfor antar jeg alltid at hun bare er hyggelig for å være på den sikre side! 🤷‍♂️

Syns absolutt at kvinner bør ta kontakt, og ikke bare lene seg tilbake og vente. 

Anonymkode: 7ceb4...e12

Så lenge man ikke er Chad burde man anta at det er vennlig kontakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skulle gjerne likt å vite hvem disse mennene på f.eks Tinder er som får masse kontakt men ikke svarer. Gutta jeg kjenner på Tinder får nesten ikke matcher i det hele tatt. Når det har skjedd at jeg har fått matcher så har damen aldri tatt første steg. Noen har bare såvidt svart meg. Jeg blir ghostet eller fjernet raskt etterpå. Derfor innbiller jeg meg at de kara som ikke svarer er de samme som får veldig mange matcher. Enten det eller så er jeg og kompisene mine veldig lite attraktive.

Anonymkode: b6aea...c84

Helt vanlige menn 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Du må jo skjønne hvor tullete denne påstanden er? Hvis mannen ikke prøver seg, og du heller ikke gjør det, hvordan kan du vite hva som foregår oppe i hodet hans?

Anonymkode: 5b210...6a6

Fordi jeg pleide å ta kontakt likevel i tilfelle de kanskje ventet på melding fra meg. Men det var aldri tilfellet, tok de ikke videre initiativ var de ikke interessert. Som videoen over her har han rett i at mange ikke tar initiativ med en fremmed, men nå er det snakk om etter en etablert samtale eller date. De svært pågående tar masse initiativ, de litt avslappet tar relativt mye initiativ, de litt mer sjenerte og usikre tar lite initiativ men de gjør det alltid til slutt, hvis de er interessert vel og merke.

Anonymkode: ba4c2...f37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er masse tråder på KG som ligner denne. Det koker ned til at enkelte damer ønsker å fremstille det sånn at de ikke skal trenge å ta initiativ eller risikere avvisning.

Da argumentes det for at menn liker å jakte, hvis kvinner tar initiativ så mister mannen interessen, "hvis en mann er interessert så vet man det" etc.

Alle vet nok innerst inne at dette bare er tull. Det er bare et ønske om å slippe avvisning og ansvar. Masse menn er og redd for dette. Og er sjenerte, usikre etc. Og menn har gjerne veldig god grunn til dette, de blir stort sett avvist (i motsetning til kvinner). Og de risikerer å bli sett på som innpåsliten, creepy og innbilsk (i motsetning til kvinner).

Anonymkode: 14ae2...49c

Utrolig mange menn som ikke skjønner hva denne tråden handler om. AB deeb5 rett over her sier det veldig bra. Les det hun skriver, så kanskje du skjønner hva tråden handler om og hva budskapet er. Poenget er ikke at kvinner ikke skal ta første steg o.l. Men at dersom man etter at første, andre, tredje steg er tatt - driver og lurer og analyserer over hva mannen vil - SÅ ER HAN IKKE INTERESSERT.

Anonymkode: d9d6b...ac0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg også er sånn som tenker at mannen bør ta kontakt dersom man er interessert … jeg er betatt av en fyr som jeg ser blir flau hver gang han ser meg, og jeg føler gnisten, men hører ikke noe i fra han, så regner ikke med at han er så interessert😔

Anonymkode: 7e037...0c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg også er sånn som tenker at mannen bør ta kontakt dersom man er interessert … jeg er betatt av en fyr som jeg ser blir flau hver gang han ser meg, og jeg føler gnisten, men hører ikke noe i fra han, så regner ikke med at han er så interessert😔

Anonymkode: 7e037...0c1

Kvinner avviser hver gang man gjør noe. Kvinner bestemmer hvem som får sex og forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Goddag mann, øksekaft? Dette er ikke hva tråden handler om, evt har du ikke forstått videoen. Han sier det jo der også "Don't be easy, but in the first 5 seconds, be easy" Videoen er helt riktig, man treffer bedre menn, dersom man tar initiativ, eventuelt legger til rette for at han kan gjøre det. Men når man først har innledet kontakt, og har en greie gående, så vil han være på, dersom han er interessert.

He's just not into you er en sannhet. Hvis en kvinne sitter og lurer, så er han ikke interessert, dersom han er interessert vil du merke det. Jeg dater en introvert, han er dritdårlig på å innlede ting med damer, får panikk dersom de insjer, og ender stort sett opp med å friendzone seg selv. Men selv han er på, nå som jeg har greid å komme forbi venneskjoldet, vi treffes og prioriterer hverandre, og initiativet går frem og tilbake naturlig, som en bordtennis-match, og jeg har ikke på noe tidspunkt lurt på om han er interessert. Den forrige kjæresten min var helt motsatt, ekstrovert, flink med damer, høy tilgang på tilfeldig sex, og han var også på, så lenge vi var sammen. Tydelig initiativ, prioriterte å treffe meg, og lot meg aldri lure på hva han ville med meg. Dette gjelder alle menn, og også damer. Dersom hun aldri tar initiativ, og alltid er opptatt, så kaster menn bort tida si også.

Når vi sier "dersom han er interessert vil du merke det" er ikke det en hvilepute for å være en lat, bortskjemt prinsesse, som aldri tar initiativ, det er en reality skjekk som er ment å riste oss ut av det, dersom vi plutselig står der og pisker en død hest, som bare gidder å pule oss dersom vi leverer oss selv på døra, og ingenting annet. 

Anonymkode: deeb5...367

Hvor kan jeg bestille 'pussy delivery' på døra? Høres bedre ut enn selv pizza delivery.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (10 timer siden):

Morsomt det der. Kvinner skal være så selvstendige og utradisjonelle på mange plan, men å spørre en mann ut– nei, det skal han gjøre… 🤔 
 

Svarer deg jeg..

Tror ts har mye rett ...er jeg interresert i en kvinne og settingen ikke er håpløs kommer hun ikke til å lure lenge på om jeg vil ha henne nei ...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...