Gå til innhold

Altså… er han interessert, tar han kontakt!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så lei av alle disse «liker han meg?» «er han interessert?»- trådene. Har vært en overtenker selv, har datet og vært usikker selv, MEN en ting har jeg lært på min vei:

ER HAN INTERESSERT, DA VET DU DET! 
Da tar han kontakt. Da vil han treffe deg. Da spiller han ikke spill. 
Om han er «hard to get» eller ikke spesielt på, da er det fordi du er ikke prioriteten hans og han bryr seg ikke nok. Han bryr seg ikke om han mister deg eller ei. 

Anonymkode: 5de8d...f5b

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan ikke du ta kontakt? Hvorfor vente på at han skal gjøre det? 

Kanskje han tenker det samme - er hun interessert så tar hun kontakt. Så sitter de begge på hver sin tue og venter på den andre fordi de er for stolte eller for opptatt av å spille spill til å vise initiativ.

Anonymkode: f8ff9...fbb

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting vet jeg, det er at generaliserende og sneversynte kvinner, er jeg ikke interessert i. 

Anonymkode: df383...ce8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Én ting vet jeg, det er at generaliserende og sneversynte kvinner, er jeg ikke interessert i. 

Anonymkode: df383...ce8

Og de fleste kvinner ønsker ikke tafatte menn.👍🏻

Anonymkode: 5de8d...f5b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er så lei av alle disse «liker han meg?» «er han interessert?»- trådene. Har vært en overtenker selv, har datet og vært usikker selv, MEN en ting har jeg lært på min vei:

ER HAN INTERESSERT, DA VET DU DET! 
Da tar han kontakt. Da vil han treffe deg. Da spiller han ikke spill. 
Om han er «hard to get» eller ikke spesielt på, da er det fordi du er ikke prioriteten hans og han bryr seg ikke nok. Han bryr seg ikke om han mister deg eller ei. 

Anonymkode: 5de8d...f5b

 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og de fleste kvinner ønsker ikke tafatte menn.👍🏻

Anonymkode: 5de8d...f5b

Se der, ja!
Enda en kvinne som mener det er mannens oppgave å være den som sjekker, som med stålsikkerhet skall ta all initiativ, fordi kvinnen, Gud forby, slettes ikke skal gjøre det. Sånt sømmer seg ikke en kvinne! Usikkerhet er kvinnens enerett, tidligere dårlige erfaringer med sjekking er hans.
Du er fryktelig naiv hvis du seriøst mener at han ikke vil nok, eller ikke spiller et spill bare fordi han går rett på sak. Ikke rart mange av dere blir ofre for drittsekker..

Anonymkode: b6aea...c84

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er ofte interessert, men lar være å ta kontakt.

Anonymkode: 5b210...6a6

Lykke til videre med den strategien 😅

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist eg liker ein fyr så tar eg kontakt, eg venter ikkje på at han skal ta kontakt fordi han "må" gjera det. Liker ikkje han det er han ikkje min type. Eg er direkte og veit kva eg vil, rett på.

Synest folk burde stappa kjønnsroller opp ein viss plass altså.

Anonymkode: 4eec5...976

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, McMary said:

Lykke til videre med den strategien 😅

Har aldri påstått at det er en god strategi, bare at TS tar feil.

Anonymkode: 5b210...6a6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er så lei av alle disse «liker han meg?» «er han interessert?»- trådene. Har vært en overtenker selv, har datet og vært usikker selv, MEN en ting har jeg lært på min vei:

ER HAN INTERESSERT, DA VET DU DET! 
Da tar han kontakt. Da vil han treffe deg. Da spiller han ikke spill. 
Om han er «hard to get» eller ikke spesielt på, da er det fordi du er ikke prioriteten hans og han bryr seg ikke nok. Han bryr seg ikke om han mister deg eller ei. 

Anonymkode: 5de8d...f5b

Helt feil!!

Dette er hva damer tror og tenker i sin verden de skal ha alt servert på et sølvfat. 

Her forklart ganske tydelig hvorfor dere bør ta litt insj. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden):

Helt feil!!

Dette er hva damer tror og tenker i sin verden de skal ha alt servert på et sølvfat. 

Her forklart ganske tydelig hvorfor dere bør ta litt insj. 

 

Sånn jeg leser HI handler det om noen som er litt av og på i kommunikasjonen. Da tenker jeg det handler om de som er litt av og på, tar initiativ men ikke følger opp eller svarer. Tror ikke det handler om hvem som har vist interesse.

Når det er sagt er det mange kvinner som tar kontakt med menn på f.eks tinder uten å få svar, akkurat som mange menn opplever.

Oppsummert kan man si at dersom en person slutter å ta kontakt eller svare, uten at de har oppgitt en grunn, ja da er de kanskje ikke så interesserte.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig. Av personlig erfaring: når menn er interessert er det ingen tvil, selv de litt sjenerte og tilbakeholdne ber meg ut når de får sjansen. De gangene jeg har tatt initiativ med daten pga ting som står over her at mannen kan være interessert selv om han ikke tar initiativ, så har de aldri vært interessert. Så et helt liv og har enda til gode at det ts skriver ikke stemmer, uansett hva dere andre sier.

Anonymkode: ba4c2...f37

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det TS skriver stemmer jo. 

Tror omtrent alle jeg kjenner som erfarer at de blir sittende å lure på hva han tenker, om han er interessert osv viser seg at det aldri skjer noe mer, mennene er ikke interersserte nok. Hvis man må bruke mye energi på å være usikker så er det fordi han ikke er sikker på deg. 

Det betyr selvsagt ikke at en dame ikke kan ta initativ, kontakt først osv. Men dersom man blir sittende å fundere veldig på  "hva han vil" så er det fordi han ... ikke vil. Nok. 

Endret av Ludovica-
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er så lei av alle disse «liker han meg?» «er han interessert?»- trådene. Har vært en overtenker selv, har datet og vært usikker selv, MEN en ting har jeg lært på min vei:

ER HAN INTERESSERT, DA VET DU DET! 
Da tar han kontakt. Da vil han treffe deg. Da spiller han ikke spill. 
Om han er «hard to get» eller ikke spesielt på, da er det fordi du er ikke prioriteten hans og han bryr seg ikke nok. Han bryr seg ikke om han mister deg eller ei. 

Anonymkode: 5de8d...f5b

Hva ville  KG vært uten disse fantastiske trådene? 

Anonymkode: 94c84...793

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Helt feil!!

Dette er hva damer tror og tenker i sin verden de skal ha alt servert på et sølvfat. 

Her forklart ganske tydelig hvorfor dere bør ta litt insj. 

 

burde vært pensum på skolen for jenter 😂

Anonymkode: 388aa...5b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Ludovica- said:

Det TS skriver stemmer jo. 

Tror omtrent alle jeg kjenner som erfarer at de blir sittende å lure på hva han tenker, om han er interessert osv viser seg at det aldri skjer noe mer, mennene er ikke interersserte nok. Hvis man må bruke mye energi på å være usikker så er det fordi han ikke er sikker på deg. 

Det betyr selvsagt ikke at en dame ikke kan ta energi, kontakt først osv. Men dersom man blir sittende å fundere veldig på  "hva han vil" så er det fordi han ... ikke vil. Nok. 

Nettopp. Det finnes unntak, på samme måte som at et stort og hovent ben ikke alltid er blodpropp, men man tar nå utgangspunkt i det sannsynlige og handler deretter.

Anonymkode: ba4c2...f37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder begge veier det der. Når det virkelig klaffer og slår gnister så klarer man ikke å holde seg unna hverandre. Da er det aldri noen tvil. Man vet at den andre er interessert.

Anonymkode: e1b1a...eef

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det gjelder begge veier det der. Når det virkelig klaffer og slår gnister så klarer man ikke å holde seg unna hverandre. Da er det aldri noen tvil. Man vet at den andre er interessert.

Anonymkode: e1b1a...eef

Nei. Når en dame er veldig betatt, sitter hun på kvinneguiden og spør om hun skal sende melding til ham eller ikke. Og når hun så blir oppfordra av alle til å gjøre det, for at «han helt sikkert venter på at hun skal sende melding først, han også!», så viser det seg at han ikke var interessert eller at han dater flere, eller ikke svarer. En ting er hvertfall sikkert: han sitter ikke hjemme og venter på melding fra ei dame! 
En mann har mye mindre å tape ved  å ta initiativ enn en kvinne, sånn er det bare. Ikke alle (dere som nå føler dere krenka, så ro ned) menn føler det slik, men de fleste. 
Mannen er en jeger. Han skal jakte. Og er han interessert, jakter han.

Anonymkode: 5de8d...f5b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Helt riktig. Av personlig erfaring: når menn er interessert er det ingen tvil, selv de litt sjenerte og tilbakeholdne ber meg ut når de får sjansen. De gangene jeg har tatt initiativ med daten pga ting som står over her at mannen kan være interessert selv om han ikke tar initiativ, så har de aldri vært interessert. Så et helt liv og har enda til gode at det ts skriver ikke stemmer, uansett hva dere andre sier.

Anonymkode: ba4c2...f37

Du må jo skjønne hvor tullete denne påstanden er? Hvis mannen ikke prøver seg, og du heller ikke gjør det, hvordan kan du vite hva som foregår oppe i hodet hans?

Anonymkode: 5b210...6a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...