AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #101 Del Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): *Jøss. Anonymkode: 225a5...669 😂 Anonymkode: f2734...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #102 Del Skrevet 10. september 2021 Lilleluring skrev (8 minutter siden): Hva da? Ser jeg har skrive feil men... Shitt happens 😅 *Skrevet. * Shit. Anonymkode: 225a5...669 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleluring Skrevet 10. september 2021 #103 Del Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): jøss...Takk Gud for sånne som deg som ser det som en livsoppgave å rette på språket til folk. Er det bare her på KG du regjerer? Eller er du aktiv på andre plattformer der du ikke er anonym? Uæh!! 😂 Anonymkode: f2734...c4d Jeg har mye skrive feil innpå her jeg... Men jeg skriver så fort også sliter jeg med synsplager oppå det hele... Men jeg ser det ikke før jeg har lagt ut.. Men men jeg tenker folk skjønner vel hva jeg mener alikevel 😅 er det så jævla farlig liksom? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 10. september 2021 #104 Del Skrevet 10. september 2021 Lilleluring skrev (Akkurat nå): Jeg har mye skrive feil innpå her jeg... Men jeg skriver så fort også sliter jeg med synsplager oppå det hele... Men jeg ser det ikke før jeg har lagt ut.. Men men jeg tenker folk skjønner vel hva jeg mener alikevel 😅 er det så jævla farlig liksom? 😅 Er visst nesten tegn på verdens undergang for enkelte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleluring Skrevet 10. september 2021 #105 Del Skrevet 10. september 2021 Wednesday Addams skrev (Akkurat nå): Er visst nesten tegn på verdens undergang for enkelte. Tydeligvis... Jeg skrev sikkert det feil også. 🤣🤣🤣🤣 Ikke rart det blir krig HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #106 Del Skrevet 10. september 2021 Hver og vær, hvert og vært Anonymkode: 84e82...d26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #107 Del Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): jøss...Takk Gud for sånne som deg som ser det som en livsoppgave å rette på språket til folk. Er det bare her på KG du regjerer? Eller er du aktiv på andre plattformer der du ikke er anonym? Uæh!! 😂 Anonymkode: f2734...c4d Livsoppgave er nok å ta litt hardt i. Men joda. Det koster meg lite å rette på norsken til folk, verbalt og skriftlig. Takk som spør. Bra skrevet forresten. Ser to opplagte feil, men bryr meg ikke om å rette på dem. Håper du fikk ut litt gruff i samme slengen. Anonymkode: dca92...bab 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 10. september 2021 #108 Del Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men det er ikke tale og dialekt. Det er skriftspråk og da er det feil med venninde? Hvis jeg ikke har misforstått at vi har riksmål som skriftspråk også? 🤷♀️ Anonymkode: 225a5...669 Riksmål er sogar et skriftsprog med egen ordbok: https://snl.no/Norsk_Riksmålsordbok Jeg skriver en blanding av moderat bokmål og riksmål. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Og etter dursinga tar vi oss en kopp the. ( Noen på jobb skrev konsekvent the.) Og hva med en god lunch? Anonymkode: 225a5...669 Jeg luncher gjerne med en god venninde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #109 Del Skrevet 10. september 2021 Lilleluring skrev (8 minutter siden): Jeg har mye skrive feil innpå her jeg... Men jeg skriver så fort også sliter jeg med synsplager oppå det hele... Men jeg ser det ikke før jeg har lagt ut.. Men men jeg tenker folk skjønner vel hva jeg mener alikevel 😅 er det så jævla farlig liksom? 😅 Nei, det er ikke det😄Jeg lever godt med både mine og andres språk-og skriveleif😂 Anonymkode: f2734...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #110 Del Skrevet 10. september 2021 Knukket🙄 Anonymkode: 592f1...58f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #111 Del Skrevet 10. september 2021 Korslig (koselig) Anonymkode: c19bd...1bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #112 Del Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Livsoppgave er nok å ta litt hardt i. Men joda. Det koster meg lite å rette på norsken til folk, verbalt og skriftlig. Takk som spør. Bra skrevet forresten. Ser to opplagte feil, men bryr meg ikke om å rette på dem. Håper du fikk ut litt gruff i samme slengen. Anonymkode: dca92...bab AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Livsoppgave er nok å ta litt hardt i. Men joda. Det koster meg lite å rette på norsken til folk, verbalt og skriftlig. Takk som spør. Bra skrevet forresten. Ser to opplagte feil, men bryr meg ikke om å rette på dem. Håper du fikk ut litt gruff i samme slengen. Anonymkode: dca92...bab Huff, så sinna da😂 Anonymkode: f2734...c4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 10. september 2021 #113 Del Skrevet 10. september 2021 Spørre et spørsmål 🤔 det må da hete å stille et spørsmål, eller å spørre om noe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #114 Del Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Huff, så sinna da😂 Anonymkode: f2734...c4d Haha. Det agnet der biter jeg ikke på 😂 Anonymkode: dca92...bab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #115 Del Skrevet 10. september 2021 Forhåndsregler Anonymkode: 25476...c2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #116 Del Skrevet 10. september 2021 norw skrev (11 minutter siden): Spørre et spørsmål 🤔 det må da hete å stille et spørsmål, eller å spørre om noe. Enig i at det høres bedre ut med å stille et spørsmål, eller å spørre om noe. Men det er vel mer snakk om smør på flesk fremfor språklig feil, tror jeg. Litt som "å synge en sang". Anonymkode: dca92...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #117 Del Skrevet 10. september 2021 Sykisk(psykisk) Japanesisk(HERREGUD JEG FÅR SLAG) Medesin(medisin) Men tror det er de eneste:P Anonymkode: 6df31...8aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #118 Del Skrevet 10. september 2021 Dems Anonymkode: dca92...bab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #119 Del Skrevet 11. september 2021 I fjord når det skal vært i fjor. Anonymkode: 1b5b1...3c5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DramaTheLama Skrevet 11. september 2021 #120 Del Skrevet 11. september 2021 HVEM bil er finest? 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå