AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Del Skrevet 10. september 2021 Hei! Jeg er ny her inne, og har lest flere forumer ang vektnedgang og hvor flinke mange av dere er ☺️ Jeg bestemte meg for å gjøre en endring 1. august. Da viste vekta 99,8 kg. I dag 10. september viser den 89,1 kg. Jeg er veldig fornøyd med dette. Jeg prøver å spise lavkarbo, og kutte ut sukker. Så det går mye i salater, rent kjøtt og grønnsaker. Vektnedgangen er selvfølgelig en motivasjon i seg selv, men jeg ønsker veldig gjerne å høre deres historier! Jeg ønsker å gå ned til 75kg, men tar det jevnt og trutt. I førsteomgang ønsket jeg å komme under 90kg, og ble utrolig stolt når jeg nå hadde klart det. Hvor lang tid brukte DU på -15kg? Trente du noe spesielt, i såfall hvordan? Gjerne del før/etter bilder hvis du ønsker og er komfortabel ☺️ Anonymkode: 6d7d3...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 11. september 2021 #2 Del Skrevet 11. september 2021 Brukte vel 10 mnd på -30 kilo. Veide til slutt rundt 70. Er litt tyngre i dag etter jeg tok 3 hudfjerningsoperasjoner og til sammen lå i ro i nesten 6 mnd som følger av dette, men fortsatt relativt slank og stabil. Ønsker å gå ned til 65 kilo men har ikke dårlig tid 😊 Har ikke trent under prosessen annet enn å gå litt tur her og der. Har ellers bare spist mindre. Lykke til og bra jobbet 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå