AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Del Skrevet 9. september 2021 Vet noen hvor mange kalorier det sånn ca. er i to stykker pizza fra Pizzabakeren? Skal på besøk i morgen kveld, og regner med at det ikke er sosialt akseptabelt å ta bare ett, men vil heller ikke gp over totalt sett siden jeg slanker meg målbevisst for å nå et mål om en måned... Anonymkode: 199c0...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 9. september 2021 #2 Del Skrevet 9. september 2021 Kommer vel an på hvordan fyll det er på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Del Skrevet 9. september 2021 Jeg mener veldig sikkert at de har en kalorioversikt på nett et eller annet sted, har du prøvd å google det? Jeg fant den da jeg drev å slanket meg. Men på listen deres stod det listet per 100g for hver enkelt av de forskjellige pizzaene på menyen. Da må du eventuelt bare anslå ca vekt eller ta med en kjøkkenvekt Anonymkode: b9a6e...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Del Skrevet 9. september 2021 Funker ikke google hos deg? https://www.pizzabakeren.no/_files/files/public/Naringsinnhold_08_01_21.pdf Anonymkode: 5830c...27c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #5 Del Skrevet 9. september 2021 Ta ett pizzastykke, og spis det sakte. Blir bare mer rester på verten, og det setter hn sikkert pris på. Anonymkode: bed63...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #6 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Funker ikke google hos deg? https://www.pizzabakeren.no/_files/files/public/Naringsinnhold_08_01_21.pdf Anonymkode: 5830c...27c Funker ikke høfligheten hos deg? Anonymkode: 91107...82f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Del Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Funker ikke høfligheten hos deg? Anonymkode: 91107...82f Eller hos deg? Anonymkode: 5830c...27c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 9. september 2021 #8 Del Skrevet 9. september 2021 Det spørs selvsagt på hvilken pizza det er, men de har næringsinnhold på nett. De oppgir forøvrig ikke antall kalorier per stykke, men per 100 gram, så du må enten ta med vekt/spørre om du kan låne, eller prøve å gjette om du er flink til det. Vil også anbefale å spise saktere, da er det ikke sikkert de legger merke til at du bare tar ett stykke, men om de kommenterer på det så er det vel bare å si at du holder på å gå ned i vekt? Eller så kan du bare spise litt mindre den dagen, slik at de to pizzastykkene ikke gjør så mye. Det er kun ett måltid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #9 Del Skrevet 10. september 2021 Hele pizzaen har nok rundt 2500 kalorier, hvis du ikke har på rømmesaus. Du kan derfor regne ut ved på dele på antall stykker i pizzaen. Anonymkode: e1358...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. september 2021 #10 Del Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hele pizzaen har nok rundt 2500 kalorier, hvis du ikke har på rømmesaus. Du kan derfor regne ut ved på dele på antall stykker i pizzaen. Anonymkode: e1358...9ed På Pizzabakerens side står antall kalorier og dette: Sitat Sitat En stor pizza veier mellom 890 - 1220 gram. Hvis du vil være på den sikre siden så runder du opp til 250 kcal/100 gram og tenker at pizzaen veier 1000 gram. Da ser du antall stykker og kan lett få en pekepinn. Nå tror jeg ikke at et par pizzastykker en fredagskveld velter lasset ditt, du kan, som noen over her nevnte, kompensere ved å spise litt mindre tidligere i dag og kanskje i morgen. Det bør være lov å kose seg litt selv om man slanker seg. På den annen side så syns jeg det er viktig at du spiser for deg selv og ikke for å tilfredsstille andre! Kos deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #11 Del Skrevet 10. september 2021 Tusen takk for alle svar! Tanken var som noen av dere sier, å kompensere med å spise litt mindre ellers i dag og i morgen, men da er det fint å vite ca hvor mye. Jeg er ekstra påpasselig akkurat nå, for om to uker håper jeg å komme inn i en kjole til et selskap slik at jeg slipper å kjøpe en ny... Anonymkode: 199c0...bf4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå