Gå til innhold

Fotvorte som aldriiii vil vekk


Visdomstannaverker

Anbefalte innlegg

Den er for det meste sinnsyk vond når jeg tråkker, spesielt når jeg går uten sko. Den er flat og nesten borte i perioder men blomstrer utover og har en grop innover. Er så deit leie tror den har vært der I 4 år. Har ikke vært såå flink å behandle den før men har fryst den 2 ganger hos legen på 6 mnd, brukt opp en fryseflaske for å fryse selv hjemme, kjøpt på apotek så da fikk jeg fryst den 10-15 ganger. 

Noen som har tips? 

Itillegg er det ubehagelig å stikke føttene ut av dyna om morgen, vil helst ikke vise den så frem for mannen min 😂🤢

Endret av Visdomstannaverker
La til bildene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også skjørt å skrapet den minst 100 ganger. 

Anonymkode: 42abf...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kan gjøre er å fryse den og så bruke sånn etsemiddel mellom hver behandling. Det fungerte på datteren min, men måtte fryse 3 ganger med noen ukers mellomrom. 

Da jeg var sånn 12 år gammel, så drepte jeg vorta ved å grave den ut med passer og saks. Anbefaler ikke det. 

Anonymkode: d449f...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kunne vært verre. Kunne vært kjønnsvorter :lur:

Anonymkode: dd133...428

Joda men man ser kanskje ikke det like godt som fotvorte eller? 😅 fotvorte kan vel smittes også?

Anonymkode: 42abf...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det du kan gjøre er å fryse den og så bruke sånn etsemiddel mellom hver behandling. Det fungerte på datteren min, men måtte fryse 3 ganger med noen ukers mellomrom. 

Da jeg var sånn 12 år gammel, så drepte jeg vorta ved å grave den ut med passer og saks. Anbefaler ikke det. 

Anonymkode: d449f...64d

Etsemiddel mot vorte?

Anonymkode: 42abf...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et problem er at du ikke har fått tatt kjernen.

Et spørsmål er om man kan skjære den bort, siden den er under foten. Jeg vill oppsøkt hjelp igjen, og sagt at frysing ikke fungerer.

Anonymkode: 501a1...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fryst hos hudlege, fungerte på første forsøk. Fryktelig kaldt men noe må man ofre. Guttungen ble ikke kvitt sine så hans brant de bort. Imponerende seanse 😅

Anonymkode: 61289...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2021 den 17.57):

Denne må du skjære vekk.

Anonymkode: 32cf3...d27

Hjelper ikke. 

Anonymkode: 42abf...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2021 den 18.05):

Jeg har fryst hos hudlege, fungerte på første forsøk. Fryktelig kaldt men noe må man ofre. Guttungen ble ikke kvitt sine så hans brant de bort. Imponerende seanse 😅

Anonymkode: 61289...59c

Takk for svar. Blir det arr av brenning?

Anonymkode: 42abf...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde mine i 7 år! Prøvde ALT. Var hos hudlege spesialist og alt! Ingenting fungerte. Det kom bare fler når jeg smørte på sånn syre fordi de blødde og da spredde det seg…. Men fikk et kjerringråd jeg ikke hadde lest eller hørt noe sted før, og det var å ta den første urinen og smøre den på vorta hver morgen, la det tørke inn! Og de ble borte. Etter 7 år med skam på foten! Anbefaler å prøve! Ta et glass og tiss i det hver dag, smør det på vorta og la det tørke inn, evt ta det på et plaster og la det trekke godt inn, hver dag. !

Anonymkode: 037e3...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til fotterapeut, hun skrapet bort og hadde på ett middel, ny time tre uker senere med samme behandling, og så var alt borte 😮 min var en blanding mellom vorte og liktorn, og alle andre bare behandlet den kun som liktorn, men den fotterapeuten var definitivt verdt besøket!

Var vel og merke autorisert fotterapeut med lang erfaring!

Anonymkode: bf783...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dypp en pads i eplesidereddik, fest over vorten om natten. Det stinker dessverre en del, men det tar knekken på den etter noen få netter/dager med denne behandlingen.

Deretter forsøk og napp ut alle de sorte prikkene i vorten med pinsett. (Det er røtter) Når alle de sorte prikkene er fjernet, så forsvinner resten av seg selv.

Denne metoden har jeg brukt flere ganger på fotvorter.

Anonymkode: 27a93...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...