Gå til innhold

Et lite tips når man barberer seg på det søte sted


Gjest Malika

Anbefalte innlegg

Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Det smaker ikke søtt, dog.

Si ikke det. Har fått høre et par ganger at det smaker honning (og østers).

Siden mange ikke ble så glad for at jeg kalte det "det søte sted", kanskje jeg skal kalle det "honningøstersen" fra nå av? Jeg er et oppkomme av eufemismer for fitte.

Endret av Malika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor barbere? Har ikke barbert «det søte sted» (:fnise:) på snart 2 år..helt himmelsk å slippe nupper og sår hud! Kommer langt med en god saks og jevnlig stussing. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Malika said:

Si ikke det. Har fått høre et par ganger at det smaker honning (og østers).

Siden mange ikke ble så glad for at jeg kalte det "det søte sted", kanskje jeg skal kalle det "honningøstersen" fra nå av? Jeg er et oppkomme av eufemismer for fitte.

Om det smaker honning og østers vil jeg anbefale en tur til legen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (22 minutter siden):

Om det smaker honning og østers vil jeg anbefale en tur til legen. 

Det er flott klima hos meg, takk. Det er direkte frekt av deg å antyde noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (3 timer siden):

Hvorfor barbere? Har ikke barbert «det søte sted» (:fnise:) på snart 2 år..helt himmelsk å slippe nupper og sår hud! Kommer langt med en god saks og jevnlig stussing. 

Hvor gammel er du? Har inntrykk av at de over 40 barberer seg sjeldnere en min aldersgruppe (29). Jeg lar det gjerne gro, men mannen slutter å ta iniativ til sex hvis jeg har hår så stort sett så fjerner jeg det. Det tar ikke lange tiden, under 5 minutter ca hver 14 dag.

 

Anonymkode: dcac4...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gammel er du? Har inntrykk av at de over 40 barberer seg sjeldnere en min aldersgruppe (29). Jeg lar det gjerne gro, men mannen slutter å ta iniativ til sex hvis jeg har hår så stort sett så fjerner jeg det. Det tar ikke lange tiden, under 5 minutter ca hver 14 dag.

 

Anonymkode: dcac4...1eb

Hvorfor lar du alder bestemme om du skal barbere deg eller ikke? Og hvorfor har du funnet deg en mann som ønsker deg vondt? 
Min mann sa bare «ok, bra» når jeg fortalte at jeg sluttet med barbering. Han syns det er sexy. 
 

Det handler ikke om hvor lang tid det tar å barbere - i hvert fall ikke for meg. Det handler mer om å gjøre noe man egentlig ikke har lyst til. Det er vondt (jeg har veldig sensitiv hud), det blir stygt (nupper etter noen dager), det blir sårt (trusstrikker og bukser som gnikker), og jeg ønsker at kvinner (og menn) skal kunne velge selv hvordan de har lyst å se ut - hvorfor i all verden skal feks du trues til barbering (som du jo blir). Resultatet hos meg er finere når det bare blir stusset 🤷🏻‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.9.2021 den 8.32):

Mast?

Anonymkode: 8b15c...ddb

Mast betyr mistet på bergens-dialekt

Anonymkode: 09daa...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her barberes det ikke, så jeg trenger ingen tips. Trenger ikke styre med det, eller tenke på det faktisk😁

Anonymkode: f87db...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Malika said:

Det er flott klima hos meg, takk. Det er direkte frekt av deg å antyde noe annet. 

Min erfaring tilsier at en tydelig søt og fyldig smak tilsier soppinfeksjon. Noen smaker naturligvis søtere enn andre, men det er sjeldent at samme person smaker søtt, syrlig, friskt og salt om hverandre (honning og østers).

Nå har jeg sikkert større interesse og erfaring på området enn folk flest, så kan naturligvis være at tilbakemeldingene dine ikke reflekterer virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (5 minutter siden):

Min erfaring tilsier at en tydelig søt og fyldig smak tilsier soppinfeksjon. Noen smaker naturligvis søtere enn andre, men det er sjeldent at samme person smaker søtt, syrlig, friskt og salt om hverandre (honning og østers).

Nå har jeg sikkert større interesse og erfaring på området enn folk flest, så kan naturligvis være at tilbakemeldingene dine ikke reflekterer virkeligheten.

Jeg beskrev kun de tilbakemeldinger jeg har fått og de stoler jeg på, og sopp har jeg aldri hatt.

 

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Her barberes det ikke, så jeg trenger ingen tips. Trenger ikke styre med det, eller tenke på det faktisk😁

Anonymkode: f87db...2aa

Neivel.

 

Kamilla25 skrev (22 minutter siden):

ANTIBAC?

Sprit og glycerin. Unngår bakterier og gir fukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
Malika skrev (3 timer siden):

Jeg beskrev kun de tilbakemeldinger jeg har fått og de stoler jeg på, og sopp har jeg aldri hatt.

 

Neivel.

 

Sprit og glycerin. Unngår bakterier og gir fukt.

Vil ikke det svi da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (4 timer siden):

Min erfaring tilsier at en tydelig søt og fyldig smak tilsier soppinfeksjon. Noen smaker naturligvis søtere enn andre, men det er sjeldent at samme person smaker søtt, syrlig, friskt og salt om hverandre (honning og østers).

Nå har jeg sikkert større interesse og erfaring på området enn folk flest, så kan naturligvis være at tilbakemeldingene dine ikke reflekterer virkeligheten.

Tipper på sistnevnte. 

Anonymkode: fc9ec...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...