Gå til innhold

Det burde være regler for bruk av El-sparkesykkel


uovervinnelig

Anbefalte innlegg

Jeg syns at det bør være samme regler som og kunne få kjøre moped, fks at en må ta trafikkalt grunnkurs. Også bør det være strenge straffer, på lik linje som alle andre som ferdes i trafikken. Det bør være påbudt med hjelm på lik linje som det er påbudt med sikkerhetsbelte I bil foreksempel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker elsykkel hver dag, og sykler vanligvis 25 km/t. I går kjørte jeg forbi en mor og et lite barn på en elsparkesykkel. Barnet sto oppå foran mor. Barnet hadde heldigvis hjelm, men ikke mora. Plutselig kommer de kjørende forbi meg, så de kjørte fortere enn 25 km/t. Det syns jeg var litt skummelt. Det er vel uansett ikke lov å være to stk på?

Anonymkode: 027d9...79c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg bruker elsykkel hver dag, og sykler vanligvis 25 km/t. I går kjørte jeg forbi en mor og et lite barn på en elsparkesykkel. Barnet sto oppå foran mor. Barnet hadde heldigvis hjelm, men ikke mora. Plutselig kommer de kjørende forbi meg, så de kjørte fortere enn 25 km/t. Det syns jeg var litt skummelt. Det er vel uansett ikke lov å være to stk på?

Anonymkode: 027d9...79c

Nei. Man burde strengt tatt ringe barnevernet. Foreldre som ikke forstår hva som skjer hvis de kræsjer med barnet foran seg bør ikke ha barn.

Anonymkode: 0563b...fb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...