Gå til innhold

Har du stemt? Hva stemte du?


luna1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble et lite parti denne gangen. Kanskje bortkastet men ønsket ikke stemme på de store i år. Samme ulla alle sammen 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hjertesak har alltid vært en verdig alderdom. Det har ingen partier jobbet nok for uansett alle fagre valgløfter gjennom flere tiår. Har hatt skikkelig nærkontakt med gamle slitere som har jobbet og ytt hele livet. Og takken var en totalt uverdig alderdom. Nå er det snart for sent for disse sliterne, oh mange endte sine liv i total fornedrelse og uverdighet. Med det i minnet vil jeg ikke ha det slik selv og har innsett at ingen vil gjøre noe med det. (Den dagen jeg trenger hjelp ønsker jeg ikke være her lenger. Innen da har jeg både informasjon og penger til andre alternativer og det er familien inneforstått med.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stemt SV 🤩 håper på regjeringsskifte og en mer sosial politikk fremover, og så håper jeg SV greier og holde SP lit i ørende. Jeg tror SP sitt frieri til Høyre velgere har kostet AP mange velgere, folk stemmer lengre til venstre for og kompensere for SP sin dreining til høyre tror jeg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg skal stemme. Føler meg ikke som en del av samfunnet uansett, og jeg sliter derfor med å føle noe engasjement rundt det.

Når det er sagt, synes jeg at Audun Lysbakken fra SV er den beste i debatter, og er den mest samlende kraften på venstresiden. De andre vil kun samarbeide med "den", og ikke "de andre".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var stemmen gitt til Partitet De Kristne, det eneste partiet som kjemoer for Norge og de tradisjonelle verdiene landet ble bygd på.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (På 9.9.2021 den 1.03):

Jeg har stemt SV 🤩 håper på regjeringsskifte og en mer sosial politikk fremover, og så håper jeg SV greier og holde SP lit i ørende. Jeg tror SP sitt frieri til Høyre velgere har kostet AP mange velgere, folk stemmer lengre til venstre for og kompensere for SP sin dreining til høyre tror jeg.

Vil du ha mest mulig innvandring og minst mulig Forsvar? Hva slags holdning er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig i år når man er sentrumsorientert, landa til slutt på V.  Hadde stemt SP om de skifta side, tar ikke sjansen på noe samarbeid med ytre venstre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, stemte på Rødt for et par dager siden.

Er en vinglevelger, så jeg velger alt ut i fra sakene som er viktige for meg der og da. Men første gang jeg har stemt så rødt da. Men må man så må man. 

Har aldri vært noe begeistret for SV men holdningen deres dette året likte jeg, de var villige til å samarbeide med de som ville, ikke slikt som Støre som på nærmest utelukker partier for valget er omme. Slikt irriterer meg, så siden jeg vinglet mellom AP og Rødt dette året så ble det Rødt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lampe1 skrev (20 minutter siden):

Vil du ha mest mulig innvandring og minst mulig Forsvar? Hva slags holdning er det?

Til en viss grad. Vi har kapasitet til å ta inn langt flere flyktninger en i dag. Ja vi kan fint bruke mindre på våpen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imariuz skrev (58 minutter siden):

Da var stemmen gitt til Partitet De Kristne, det eneste partiet som kjemoer for Norge og de tradisjonelle verdiene landet ble bygd på.

Hvilke tradisjonelle verdier ble landet bygget på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SV. Ønsker regjeringsskifte og Jonas Gahr Støre som statsminister, men med en klimastemme også og da falt valget på SV. Sånn sett et taktisk valg. I andre saker enn klima er jeg mye mer enig med AP.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sicario skrev (15 minutter siden):

Hvilke tradisjonelle verdier ble landet bygget på?

To kjønn, det tradisjonelle ekteskapet, retten til liv for å nevne noe. Dette forsøker kulturrevisjonistene på den sosialistiske og liberale siden å endre, noe jeg mener er galt. Derfor ble det en stemme til PDK i år.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 9.9.2021 den 1.08):

Rødt 

Men skulle helst sett at Bjørnar ble sjefen over alle sjefer :Knegg: 

Det kan han takke seg selv for at han ikke blir. Hadde han vært litt mer taktisk, hadde han droppet Rødt og meldt seg inn i SV eller enda bedre AP. De mener omtrent akkurat det samme i de sakene som virkelig er viktig. Og der de ikke mener omtrent det samme er Rødt så lang på viddene skrudd at det umulig kan bli gjennomført.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (På 9.9.2021 den 1.03):

Jeg har stemt SV 🤩 håper på regjeringsskifte og en mer sosial politikk fremover, og så håper jeg SV greier og holde SP lit i ørende. Jeg tror SP sitt frieri til Høyre velgere har kostet AP mange velgere, folk stemmer lengre til venstre for og kompensere for SP sin dreining til høyre tror jeg.

Dere får dere nok en stor skuffelse når det ikke finnes penger til alle valgløftene. Og siden så mange SV velgere ikke husker det. Vi som tjente mest fikk størst skattelette da Kristin var finansminister også. Det er ikke bare de borgerlige som gir mest til de som har mest fra før.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...