AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Del Skrevet 5. september 2021 Denne uka har vært ekstrem. Har spist 2-3 prosjoner med middag og masse annet snacks og frukt i tillegg. Dette etter en lengre periode med mye trening, toppet med en øvelse to uker siden med lite mat og søvn. Føler på en måte at jeg "spiser meg inn" igjen. Samtidig er jeg redd for at jeg skeier helt ut og mister kontroll. Andre som har opplevd dette? Er det normalt? Må jeg ta meg selv i nakkeskinnet og gå tilbake til normalt kosthold? Noen tips eller råd til hva jeg bør gjøre? Anonymkode: f1f8a...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 5. september 2021 #2 Del Skrevet 5. september 2021 Det er helt normalt. Er derfor man ikke skal overdrive på hvor lite en spiser når en skal ned i vekt. Klassisk feil jojo-slankere gjør igjen og igjen. Fokuser på å holde deg stabil på vekten nå, med sunn og god mat så vil den voldsomme sulten roe seg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Del Skrevet 5. september 2021 9 minutter siden, Purple_Pixiedust said: Det er helt normalt. Er derfor man ikke skal overdrive på hvor lite en spiser når en skal ned i vekt. Klassisk feil jojo-slankere gjør igjen og igjen. Fokuser på å holde deg stabil på vekten nå, med sunn og god mat så vil den voldsomme sulten roe seg. Takk! Andre som har opplevd lignende, kom gjerne med innspill. Vil gjerne skjønne hva som skjer og hvilke erfaringer dere har. Anonymkode: f1f8a...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Del Skrevet 6. september 2021 Søk opp extreme hunger (after restrective diet) Vanlig fenomen blant folk som blir friske fra anoreksi og driver med bodybuilding/fitness Anonymkode: 2adf3...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 6. september 2021 #5 Del Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Søk opp extreme hunger (after restrective diet) Vanlig fenomen blant folk som blir friske fra anoreksi og driver med bodybuilding/fitness Anonymkode: 2adf3...28c Ja, det er det som skjedde med meg etter en lang sulteperiode. Det var helt ukontrollert og jeg la på meg alt for mye. Kom opp i 29 i BMI. Så da jeg klarte å stoppe og hadde holdt meg stabil en liten stund, så begynte jeg å gå ned i vekt igjen, og jeg har for det meste vært bevisst på å ikke spise alt for lite. Har hatt korte perioder med sulting og deretter sult, men har tatt lærdom av det også, og da har jeg gjort slik jeg sa over. Dvs at når jeg merker den ekstreme sulten komme over meg, så stopper jeg opp og ser nøye på hva og hvor mye jeg har spist. For jeg har det med å ubevisst kutte ned på maten. Det gjør at jeg raskt får justert meg til et med fornuftig kosthold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå