Gå til innhold

«Venninne» lå med eksen! 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med eksen i noen år, han dumpet meg hardt og brutalt i sommer. Jeg tok det veldig tungt og gråt og var lei meg hele sommeren. Ei venninne av meg var en stor støtte for meg gjennom alt. Hun sa gang på gang hvilken drittsekk han var, jeg utleverte både ham og meg så til de grader, mens hun sto ved min side. 
Denne drittkjerringa jobber sammen med eksen min. Og i går fant jeg ut at hun LÅ MED HAM forrige uke!!!! Jeg er så JÆVLA FORBANNA!!! Hun har mann og barn hjemme, men er ei jævla hore som ikke klarer å holde beina lukka. Jeg vet hun har vært utro før også, men nå gikk hun så langt over streken at jeg vil ødelegge livet hennes. Det er ok det? Ringe mannen og fortelle ham alt? 

Hun har sittet der og holdt rundt meg mens jeg grein, hun har visst alt! Hvor forferdelig jeg har hatt det, hvor stygg han var med meg, og hvordan han har oversett meg siden den dagen han dumpa meg. Hun vet at han ikke ville ha meg, og så skal hun liksom bevise at han vil ha henne?? 
FAEN!!!!!!!!

Anonymkode: 7f694...6f7

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå slipper du å ha henne som venn videre i det minste 

Kutt ut henne, hun virker ikke som en person å spare på. Du vet jo hun har vært utro før, er det slike mennesker du vil omgås med? Du kan kontakte mannen hennes, men akkurat hva vil du oppnå? Vil du bruke energi på det? Slett og blokk. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig gjort, hun er virkelig ingen god venninne. Hadde aldri møtt/snakket med henne igjen.

Endret av Sequoia
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ingenting, bare ignorer eksen og eks-venninnen. Kok innvendig, men vis det ikke. Til nød kom med små litt syrlige stikk om de to «eksene», de er ikke verd mer oppmerksomhet. 

Anonymkode: 3dfcc...80f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår veldig godt at du er sint! Og skuffet? 
Men..du eier ikke eksen din, og du eier ikke venninnen din. De kan ta så dårlige valg de bare vil - du har fortsatt ingenting med det. Venninnen din er umoralsk til tusen - hun svikter deg, og hun svikter mannen sin..men, allikevel er det hennes rot. 
Jeg ville ha lent meg godt tilbake, og latt henne grave sin egen grav. Hadde kuttet kontakten med henne..og om noen spurte om hvorfor, ville jeg ha fortalt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville revurdert dette vennskapet. Fullt forståelig at du er såret og føler deg sviktet. 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen

For et drama. Du eier verken eksen eller venninna di. Og nei, du har ingen rett til å ringe mannen hennes og ødelegge for barna deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville droppet vennskapet. Men hvis andre utenforstående hadde spurt hvorfor, hadde jeg sagt at det var en privatsak mellom dere to. Usikker på om jeg ville fortalt mannen hennes. Om jeg hadde gjort det, så hadde det vært for at han skulle få sjans til å få et bedre liv, ikke for å hevne meg.

Anonymkode: 811a3...5ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit det hun gjorde, men synes mest synd på mannen hennes. Jeg syns du burde si fra til mannen hennes, men grunnlaget for at du sier i fra skal ikke være fordi du ønsker hevn på venninnen din. Grunnlaget skal være fordi han fortjener å vite at dama hans er utro uavhengig av hvem hun har/er utro med. Så er det mannen sin oppgave videre å vurdere om han vil fortsette forholdet eller ikke. Det er kun opptil han og ikke deg.

Hevn forresten er ekstremt barnslig. Det beste du kan gjøre er å finne deg en ny partner som behandler deg bra, og så kvitte deg med hun som skulle være venninnen din. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din x kan gjøre hva han vil. Men venninna di skal ikke ha sex med han. Ja, ødelegg  for henne og fortell mannen. Men du må ha bevis!

Anonymkode: 98acc...ea7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mona123 skrev (10 minutter siden):

Slett og blokk. 

Dette. Jeg hadde ikke gjort noe annet, hadde ikke ofra en kalori på å snakke til henne eller kjefte på henne. Hadde aldri snakket til henne igjen, noe mer fortjener hun ikke.

Klem til deg❤️

Anonymkode: e4663...424

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (7 minutter siden):

For et drama. Du eier verken eksen eller venninna di. Og nei, du har ingen rett til å ringe mannen hennes og ødelegge for barna deres. 

Ingen god venninne gjør sånt. 

Anonymkode: e4663...424

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Din x kan gjøre hva han vil. Men venninna di skal ikke ha sex med han. Ja, ødelegg  for henne og fortell mannen. Men du må ha bevis!

Anonymkode: 98acc...ea7

Får TS det bedre av å ødelegge for venninnen? Det tror jeg neppe. Jævlig dårlig gjort av venninnen og et enormt svik, men det er bedre å bare kutte henne ut istedenfor å hevne seg. Det vil bare slå tilbake på ts.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff kjære deg... føler sånn med deg, det var jævlig dårlig gjort, med den oppførselen viser hun deg jo at hun ikke hørte eller så deg da du fortalte ting og åpnet deg opp for henne. Utrolig respektløst og jeg hadde trukket meg helt unna henne om jeg var deg. Hun er ikke en god venn og hun er en enda verre partner mot mannen sin. Ser du hvordan hun mangler grenser og bare tenker på egne  behov? Klem

Anonymkode: b0f41...8ce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen god venninne gjør sånt. 

Anonymkode: e4663...424

Hva slags regel er det egentlig? Han er en eks av ts. De kan gjøre som de vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (2 minutter siden):

Hva slags regel er det egentlig? Han er en eks av ts. De kan gjøre som de vil. 

Venninneregelen? Du sitter ikke med en venninne, trøster henne og lytter til henne over tid, for å så messe til alt med å ligge med eksen. Da var jo ikke omsorgen og støtten ekte i utgangspunktet.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...