Gå til innhold

Det lukter så godt, hva bruker folk i dusjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får kommentarer når jeg har hårspray i håret. Bruker den oransje fra Maria Nila, den lukter veldig godt. 

Anonymkode: 3773e...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 21.56):

Husk at det er mye alkohol i parfyme og at det tørker ut og sliter på håret.

Anonymkode: b4eb5...684

Det finnes jo egen hårparfyme! Hair mist. 

Anonymkode: 39ee8...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er hårolje? Jeg synes det setter mye mer duft i håret enn shampo og balsam, siden det skal tas i mens håret er vått før det tørker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ofte høre at jeg lukter godt. Jeg bruker bare vanlig hårprodukter og parfyme der man vanligvis bruker parfyme (altså ikke i håret). 

Anonymkode: aa784...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper shampo og balsam hos frisøren, husker ikke hva de heter nå, jeg er ikke hjemme. Men de er i utseendet av gull, og ganske dyre da. Lukter himmelsk og gjør håret fint. Synes det er verdt pengene.

Anonymkode: 9b569...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 15.43):

Er jo selv kvinne, og bruker både shampoo og balsam med gode dufter, men det lukter ikke denne fantastiske duften av mitt hår som nyvasket. 

Dette vet du jo ikke. Du er vant til denne duften. Man kan til og med venne seg så godt til vonde lukter og smaker at man ikke merker det.  Som er tilfelle med Amerikansk sjokolade som har en smak som minner om spy for mange europeere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymdame@
Million skrev (På 4.9.2021 den 16.02):

Jeg vet ikke hva "folk" bruker i dusjen som du spør etter, men jeg kan jo si hva jeg bruker.

Jeg bruker dr. Greves dusjsåpe. Denne ser du nedenfor. Til håret bruker jeg denne shampooen fra Kerastase 

dr.-greve-pleiende-dusjgel--250-ml-3096-

 

Jeg bruker også ofte denne. Synes den dufter supergodt 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 9.26):

Jeg lukter godt fordi jeg bruker vaskemidler som lukter nydelig. Jeg får kommentarer og særlig fra barn som suger inn duftene på sengetøy når de overnatter :)

Shampo, balsam og såpe/dusjolje lukter ingenting. Det er sjeldent jeg bruker krem (dusjolje er praktisk). Bruker gjerne parfyme men ikke til daglig.

Anonymkode: c779c...542

Hvilket vaskemiddel bruker du?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg kjenner som lukter best, bruker en håndkrem som lukter utrolig godt! Jeg husker ikke i farten hva den heter, må spørre henne igjen. Kremen lukter såpass mye at det er denne duften du kjenner i nærheten av henne. Hun bruker nok ikke parfymer eller andre sterke lukter da.

Anonymkode: 5f74a...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...