Gå til innhold

Hva er det mest sårende din partner har sagt til deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At jeg var den verste damen han hadde vært borti.😁  Helt på slutten av forholdet, han likte ikke at jeg gjennomskuet ham.  Slike utsagn er komplimenter når de kommer fra mennesker som ham.

En annne kalte meg dum og latterlig.  Var yngre da, ble lei meg.  Skulle gått da.  Men kom meg bort til slutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 3.9.2021 den 12.05):

Under fødselen til minste barnet, så hvisker han meg i øret og sier ''Bare du er klar over det, så elsker jeg deg ikke lenger''

???!! Psykopat! 

Anonymkode: 28186...71d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har kalt meg for jævlig dum..en gang. Det er 15 år siden- har ikke sagt det igjen. Men er rystet over hva mange Av dere skriver, dere er jo sammens med regelrette psykopater..😢

Anonymkode: ffb3a...6a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen da jeg glemte bankkortet hjemme og kom på det i det vi kjørte ut av gårdsplassen: Du er jo helt hjernedød og ubrukelig! 
 

Nåværende samboer da jeg bare påpekte at en kjole var fin: Ja, men da må du ha strøken kropp for at den skal være fin da. 

Anonymkode: a57a0...a5d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En krangel som ble utløst av at han mente jeg hadde bestilt rørlegger til feil tidspunkt (bare der høres han skrullete ut) endte med at han sa han angret på at han noensinne hadde fridd, og kastet gifteringen på meg.

Tok vel et år før jeg gikk. 

Anonymkode: 1fc84...c96

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en mann med et helvetes temperament.. dessverre. Jeg har lurt på om han har udiagnostisert ADHD for han mister selvreguleringa når han blir sint og kan si vanvittige ting. Han er ellers høyt utdanna, i god jobb og stort sett sympatisk utad, men det verbale tar helt av når han er sint (har blitt bedre etter jeg sendte ham i sinnemestring).

Han har sagt i mange krangler:
-Reis til helvete, jævla bitch! Fuck you!! Er du helt mongo?! er du 3 år i huet!! Jeg er så jævla ferdig med deg! Hespetre, kjipe jævla f*tte, du tenker bare på deg selv, du har aldri elska meg, klapp igjen kjeften på deg osv..

SÅnt er sårende og vondt og jeg prøvde å argumentere saklig, men det går jo ikke mot en vegg av raseri.. 

Men enda mer sårende var han i en periode hvor han hadde midtlivskrise og gjorde meg sjukt usikker, jeg gikk rundt med kjærlighetssorg og skjønte ikke hva som gikk av ham. Viste seg senere at han hadde en fling og. Da sa han -Du gjør meg ikke glad lenger (i en periode hvor han festa hver helg og jeg satt hjemme med barna og var lei meg og redd). Og:- du gir meg ikke noe positivitet i livet. Du fortjener ikke at jeg elsker deg. Jeg er usikker på om jeg egentlig elsker deg mer.

Og: strøk meg over magen og sa "du burde begynne å ta bedre vare på seg selv asså".. den traff egt der det gjør vondest. Jeg er på ingen måte tjukk, men har litt kvapsete mage etter to fødsler.. Han trener masse,  ikke jeg. Men unnskyldte seg med at han mente pga en skade jeg har, yeah right.

Vel.. det er mye vondt som er blitt sagt. Han er dog like intens i sin kjærlighet som i sitt raseri, så har vært mey lidenskap og varme. Men sinnet hans har gjort at mine følelser har visna mye. Vært sammen 19 år.

 

Anonymkode: 9d706...8de

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er lat når jeg har alvorlig depresjon og omtrent ikke orker å puste for egen maskin. Sliter med tilbakevendende depresjoner.

Anonymkode: 4db61...f6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 10.26):

At hun han bedro meg med, gjorde han konstant kåt.

Det var bare det å si noe sånt når alt kom frem i lyset. Vet ikke hvorfor akkurat dette brente seg så fast, men det gjorde meg såret, forbannet og ydmyket  Han er en eks-ektemann nå. 

Anonymkode: 24c0a...0a0

Dette vekket noen fortrengte minner hos meg. Dette sa min eks til meg også. 
"Hun gjør meg kåt" "du er ikke like pen og tynn som henne, derfor fikk jeg følelser for henne isteden". 

Mistenkte han lenge for å være utro mot meg med en spesifikk dame, jeg hadde rett. Var visst min feil at han var utro også :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte han og fortalte jeg var gravid og spurte underveis i samtalen om vi ikke kunne behold det. (Jeg var jo forelska i ham) Da flirte han høyt og hånlig (som om det var utenkelig og at jeg var ikke bra nok for han). Ellers i forholdet påpekte jo han at han ofte tenkte på førstekjæresten, kanskje ikke helt over henne. Og at heller ville satse på en mer ryddig og ordna dame m høy utdanning og penger i banken. Kritiserte utseendet mitt. (Jeg var faktisk svært pen, og han middels). «Nei, klart jeg bare kunne abortere det- det hadde han da ikke noe imot». Etter mobilsamtalen ble avsluttet så gråt jeg så kraftig hele kvelden at jeg spontanaborterte. Heldigvis gikk naturen sin gang og han ble en eks slik jeg kunne møte den rette, og det gjorde jeg. Han har aldri sagt noe stygt til meg eller fått meg til å føle som om jeg ikke er verdt noenting.

Anonymkode: f0be2...168

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg tror det verste eksen har sagt til meg var: Jeg kan ikke være sammen med noen som støtter abort...!!!!! Etter mer enn to år sammen!!!!... Men vi snakket om dette, var sammen ett år til etter dette, og jeg ødela forholdet med min usikkerhet og manipulasjon. Hun er en flott person, og jeg savner henne, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har mye å plukke av av utspill fra eksen. Han sa mye stygt, men det verste var en natt han kom hjem fra en stygg fylle/ruskule i de tidlige morgentimer og var ekstremt paranoid og skulle drepe mora med balltre. Jeg prøvde å roe ham og være der for ham for han var jo åpenbart forstyrret, men da sa han at han aldri ville se det stygge trynet mitt igjen. Sånn helt ut av det blå. 

En annen gang var på en fest med felles venner av oss. Det var ingen ledige sitteplasser der jeg ville sitte, så jeg satte meg på fanget til eksen. Da sa han "æsj, kom deg vekk!" Jeg ble jo ganske paff og holdt meg unna ham resten av kvelden, men litt før vi skulle dra klarte han å lire ut av seg, sånn helt ut av det blå, at jeg var så stygg. Jeg ler jo av det i dag fordi det var så idiotisk og han var så forstyrra i hodet, men det er klart at det såret i sin tid.

Det er en grunn til at han er en eks for å si det sånn, og jeg dumpet han da han minst ventet det, mens han var offshore, på melding, for han fortjente ikke bedre. Jeg lyver om jeg sier at jeg ikke godtet meg da han desperat ville ha meg tilbake, men da kuttet jeg all kontakt, blokkerte ham over alt og har ikke hørt noe fra han siden.

Anonymkode: 75f06...271

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Oi, har mye å plukke av av utspill fra eksen. Han sa mye stygt, men det verste var en natt han kom hjem fra en stygg fylle/ruskule i de tidlige morgentimer og var ekstremt paranoid og skulle drepe mora med balltre. Jeg prøvde å roe ham og være der for ham for han var jo åpenbart forstyrret, men da sa han at han aldri ville se det stygge trynet mitt igjen. Sånn helt ut av det blå. 

(...)

Anonymkode: 75f06...271

Må bare legge til at han SPYTTET på meg etter han kom med den replikken. Hvem i all verden gjør sånt?

Anonymkode: 75f06...271

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.9.2021 den 20.08):

(…)
Nåværende samboer da jeg bare påpekte at en kjole var fin: Ja, men da må du ha strøken kropp for at den skal være fin da. 

Anonymkode: a57a0...a5d

Det var da ikke stygt sagt, nødvendigvis? Om noen kjoler er jo det objektivt helt sant, f eks helt enkle, innsvingte kjoler i sånt stoff som klynger seg til kroppen. 
Det er selvsagt mulig at du har en strøken kropp og at du følte han prøvde å insinuere at du IKKE har det, men sannsynligvis var det bare en kommentar om kjolen. Sånt kan jeg si om plagg også….

Anonymkode: 98c87...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.9.2021 den 21.25):

Jeg har en mann med et helvetes temperament.. dessverre. Jeg har lurt på om han har udiagnostisert ADHD for han mister selvreguleringa når han blir sint og kan si vanvittige ting. Han er ellers høyt utdanna, i god jobb og stort sett sympatisk utad, men det verbale tar helt av når han er sint (har blitt bedre etter jeg sendte ham i sinnemestring).

Han har sagt i mange krangler:
-Reis til helvete, jævla bitch! Fuck you!! Er du helt mongo?! er du 3 år i huet!! Jeg er så jævla ferdig med deg! Hespetre, kjipe jævla f*tte, du tenker bare på deg selv, du har aldri elska meg, klapp igjen kjeften på deg osv..

SÅnt er sårende og vondt og jeg prøvde å argumentere saklig, men det går jo ikke mot en vegg av raseri.. 

Men enda mer sårende var han i en periode hvor han hadde midtlivskrise og gjorde meg sjukt usikker, jeg gikk rundt med kjærlighetssorg og skjønte ikke hva som gikk av ham. Viste seg senere at han hadde en fling og. Da sa han -Du gjør meg ikke glad lenger (i en periode hvor han festa hver helg og jeg satt hjemme med barna og var lei meg og redd). Og:- du gir meg ikke noe positivitet i livet. Du fortjener ikke at jeg elsker deg. Jeg er usikker på om jeg egentlig elsker deg mer.

Og: strøk meg over magen og sa "du burde begynne å ta bedre vare på seg selv asså".. den traff egt der det gjør vondest. Jeg er på ingen måte tjukk, men har litt kvapsete mage etter to fødsler.. Han trener masse,  ikke jeg. Men unnskyldte seg med at han mente pga en skade jeg har, yeah right.

Vel.. det er mye vondt som er blitt sagt. Han er dog like intens i sin kjærlighet som i sitt raseri, så har vært mey lidenskap og varme. Men sinnet hans har gjort at mine følelser har visna mye. Vært sammen 19 år.

 

Anonymkode: 9d706...8de

Sånn er min eks også, og jeg er sjeleglad for at han er en eks. I tillegg skulle/skal det ikke mye til før han blir sur. Mindre og mindre i løpet av forholdet faktisk. Hvorfor fortsetter du å bli i et slikt forhold? Det ødelegger deg sakte, men sikkert. 19 år må ho ha satt spor, jeg holdt ut i 5, da hadde alle følelser jeg hadde for han forsvunnet.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks sa blant annet "du er god i senga, men ellers har du ingenting å komme med" og "jeg holder kontakt med tidligere fuckfriends så jeg har noe å hoppe på når jeg er ferdig med deg". 

Det eneste samboeren min har sagt som såret, er at jeg er dramatisk 😂 Det såret nok mest fordi det traff og jeg innså at jeg faktisk kan være dramatisk når jeg blir opprørt og følelsesstyrt.

Anonymkode: 3ff2a...db9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"Jeg vil ikke ha flere barn med deg"

Anonymkode: cf757...116

Hvor mange hadde dere rukket å få? 

Anonymkode: 39f4e...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal man begynne.. kalt meg masse stygt opp gjennom: fitte, jævla kjerring, hold kjeft, hold kjeft ellers spenner jeg deg ned trappa, han har kastet ting etter meg i sinne, knust knusemerke i bilruta i sinne mens vi kjørte, slått hull i dør og skap, kalt familien min psykopater, hinter stadig vekk om at jeg ligger med kollegaer.. og mye mer. Han har utrolig kort lunte og drikker hver kveld.

Anonymkode: e111f...34f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...