Gå til innhold

Hvordan Klarer dere å fortsette forholdet, etter at du har oppdaget at mannen er utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg sliter veldig med å lese tråden. Aldri greit å være utro, hadde aldri tilgitt det uansett hvor høyt jeg elsker/ elsker han. 
 

Tilliten vil alltid være svekket og jeg ville tenkt at jeg faen meg fortjener bedre! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun kommer garantert til å si det til mannen din. Og da blir fokus for kranglinga hjemme at du er kjip, ikke han.

Anonymkode: d15d4...a4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun kommer garantert til å si det til mannen din. Og da blir fokus for kranglinga hjemme at du er kjip, ikke han.

Anonymkode: d15d4...a4b

Hadde tenkt å true henne og si at hvis hun gjør det forteller jeg rundt omkring at hun har stått i med en opptatt mann.

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde tenkt å true henne og si at hvis hun gjør det forteller jeg rundt omkring at hun har stått i med en opptatt mann.

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

........

 

Du har jo allerede bestemt deg, hvorfor lager du denne tråden? Kos deg med cheateren. Når du blir eldre, «våkner» du kanskje. 

Anonymkode: 28fba...a4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Politianmeldt meg? Det er det dummeste jeg har hørt

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Det er ikke meg du svarer men du må huske på at utroskap er ikke straffbart, men sjikanering ER!

Anonymkode: e8bf8...e72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

........

 

Du har jo allerede bestemt deg, hvorfor lager du denne tråden? Kos deg med cheateren. Når du blir eldre, «våkner» du kanskje. 

Anonymkode: 28fba...a4c

Har ikke bestemt meg, men har veldig behov for å konfrontere kjerringa

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke meg du svarer men du må huske på at utroskap er ikke straffbart, men sjikanering ER!

Anonymkode: e8bf8...e72

Så det er sjikanering hvis jeg sier til henne at jeg vet at hun har stått i med mannen min og at jeg ber henne holde seg unna?

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitre kjerringer er det mest patetiske som finns! 

Hat eller hevn hjelper aldri. Bestem deg for å bli og jobb med det, eller forlat og glem. 

Å hevne eller hate og samtidig bli er ikke et alternativ. 

Anonymkode: e8bf8...e72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så det er sjikanering hvis jeg sier til henne at jeg vet at hun har stått i med mannen min og at jeg ber henne holde seg unna?

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Det kan det fort bli. 

Anonymkode: e8bf8...e72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SmuleSMitt skrev (9 timer siden):

Han kommer ikke til å endre seg. Han kommer bare til å ikke være utro i en periode etter at han blir konfrontert med det. Så begynner han på igjen med noen andre om en stund. Og sånn vil det fortsette hele samlivet deres.

Du kan bygge opp ditt eget liv, med deg selv. Ikke gjør det avhengig av en mann. Skal du bygge opp et liv med en mann må han være verdt det. Inntil han er utro. Da er det ikke verdt det lenger. Mye bedre på egne bein!

Ja det er sånn.. ei venninne av meg drev på med en gift mann. Kona fant ut av det og det ble huskestue. Han holdt seg unna venninnen min i ca 10 mnd før det var på`n igjen. Nå har de holdt på i 8 år. Hun tror at hun skal få han til slutt. Han får i pose og sekk og har aldri tenkt å forlate sin kone.

Anonymkode: 5c94b...7e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er ute av bildet hindrer jo ikke han i å være utro...

Anonymkode: 8865e...a9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så det er sjikanering hvis jeg sier til henne at jeg vet at hun har stått i med mannen min og at jeg ber henne holde seg unna?

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Nei, det er det ikke. Ikke hvis du ringer på døren hennes hjemme og sier det du sier her. Du kan også fint la det skinne gjennom at kun dersom hun slutter, så kommer du til å la det være hemmelig. 

Det er kun hvis du oppfører deg truende for hennes sikkerhet, ikke lar henne være i fred, møter opp på jobben hennes etc, at hun har noe å anmelde deg for.

Ellers ville jo hvem som helst kunnet anmelde naboen for å ringe på og be vedkommende måke eller klippe gresset. 

Anonymkode: 7e288...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville konfrontert dem begge SAMTIDIG. Så får de ikke mulighet til å pynte på det, evt. lyve om hvorfor, hvordan og hvor lenge. 

Mannen din er ikke akkurat uskyldig her. Å la sinnet ditt gå utover henne er faktisk litt urettferdig.. 

Anonymkode: 6ac65...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest alle svarene her, men skal fortelle deg om egen opplevelse når mannen var utro. 

Han var utro med en kollega. Og jeg dro på jobben og konfronterte begge to. Det var kanskje ikke den mest rasjonelle avgjørelsen jeg har tatt, men der og da var det rett for meg.. Og jeg angrer faktisk ikke på dette nå i etterkant. 

Det jeg angrer på er at jeg ga han en ny sjanse. At jeg forsøkte å tilgi. Ja, jeg elsket han, men når jeg forsøkte gå videre med han, begynte jeg sakte men sikkert å miste selvrespekten for meg selv, og etterhvert har han for akkurat dette. 

Jeg vet at det å ta han tilbake var mitt valg, men jeg følte meg som en mindre person. En som jeg ikke klarte å være stolt av.. 

Så etter 3 år forlot jeg han. Og endelig kunne jeg begynne å bygge opp selvfølelsen og stoltheten igjen. 

Det er nå gått nesten 4 år siden bruddet, og jeg har ikke angret et sekund. Jeg lever nå. Er stolt over meg selv. Føler jeg kan stå med rak rygg. Og ikke fan om jeg noen gang igjen vil forsøke å tilgi utroskap!!! Det ødelegger bare for egenverdien man har! 

Anonymkode: 6e43d...803

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner blir for barnas skyld, og mannen fortsetter. Kona blir dørmatte, og ofrer livet sitt for barna. Mannen får leve livet hele livet. 

Anonymkode: 1f34d...dc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde. Klarte det ikke. Forlot ham. Fant en ny mann som er 10000000 bedre. 
 

Jeg ble så paranoid og ekkel som person at jeg ville ikke fortsette ned den gaten der.  Ingen barn sammen, så da pakket jeg sakene og dro til slutt.

Anonymkode: 1e042...3ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det så mange som er i et forhold som er så eiesyke? Da tenker jeg spesielt på kvinner. Skal dere eie alt? Hva mannen tenker også?

Har man vært sammen i X antall år så tenker jeg det er naturlig at man får andre lyster. Det må være lov til det uten at det er noe galt.

Så vet jeg at KG er en ting, virkeligheten en annen. Hvis alle dere kvinner som hyler forlat mannen etc for utroskap så hadde det ikke vært mange forhold igjen. "Alt" er jo utroskap i dag så.

Anonymkode: e0f72...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dere som sier at jeg skal gå fra han eller at dere hadde forlatt mannen i samme situasjon, er det virkelig så lett?

Har dere erfaring med dette?

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Nei. De har erfaring med erfaringer fra KG. Selv lev de sine depressive liv som de lever ut gjennom KG

Anonymkode: e0f72...853

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville aldri ha tilgitt, jg ville ha planlagt minvei ut av forholdet, og avsluttet med et ligg md en bekjent av han! Payback is a bitch!!!

Dette er ik første gangen du oppdaget utroskap, forskjellen er at dama bor i samme oppgang!

  så dt du må spør deg selv om er;  du kan leve med å dele han?  Klarer du å krype inntil han uten å tenke på om han har hatt en annen innen han kom hjem.? Klarer du å la være å bruke utroskapene hans mot han i andre krangler?  Kanskje finnes det barn der ute som er hans? 
si at du klarer dette, at du setter deg selv til side for å leve et liv med å dyrke din kjærlighet til en mann som ik elsker deg like høyt. For ville han ha tilgitt deg??

  Årene vil  gå og disse vil være fylt av utroskap, depresjoner, sinne, utrygghet, lav selvtillit, hat og bitterhet. en dag vil du bli byttet ut med en yngre modell av deg selv. Da har du kaster bort mange år av livet ditt på å elske en som aldri har elsker deg, en som ik var verdig din kjærlighet, og du sitter bare igjen med et tomt skal av deg selv og anger for at du aldri dro og skapte deg et vakkert liv fylt md glede og lykke.. 

så valget er ditt, bare du som lever ditt liv og du har bare 1 å leve.

lykke til :) 

Anonymkode: 55b9c...3d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok så hun har ett ansvar. Men du kan ikke ka det gå utover henne. Det er jo samboeren din du må klikke på. 
forstår det er naturlig å ta det ut over henne siden du elsker han. Men det er han som har samboer! 

Anonymkode: 12660...bc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...