Gå til innhold

Hvordan Klarer dere å fortsette forholdet, etter at du har oppdaget at mannen er utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hjelper det om hun holder seg unna? Hvis han trenger mer sex enn du kan gi han, og hun ikke lenger er tilgjengelig, så får han det vel et annet sted så lenge han ikke er dritstygg eller blakk?

Anonymkode: 8865e...a9a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri trodd det på forhånd, men jeg valgte å bli. Jeg fant det ut på en annen måte da. Mannen ble mer og ute av seg over tid før han en kveld brøt sammen og fortalte det. Hun han var utro med hadde allerede blitt flytta over på en annen avdeling og hun var sletta fra sosiale medier. Han svarte på alt jeg lurte på og lot meg bruke den tida jeg trengte. 
grunnen til at jeg ble var at jeg først og fremst var overbevist om at jeg ville klart meg helt fint uten han, jeg visste at de ikke kom til å jobbe sammen mer og jeg kom aldri til å måtte forholde meg til henne, og jeg ble overbevist om at det var et engangstilfelle (ikke av ord, men rett og slett av hans reaksjon, skulle det likevel skje igjen vet jeg at det ikke hadde noen verdi og da er det ingen nåde). 

Anonymkode: db404...da2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde aldri trodd det på forhånd, men jeg valgte å bli. Jeg fant det ut på en annen måte da. Mannen ble mer og ute av seg over tid før han en kveld brøt sammen og fortalte det. Hun han var utro med hadde allerede blitt flytta over på en annen avdeling og hun var sletta fra sosiale medier. Han svarte på alt jeg lurte på og lot meg bruke den tida jeg trengte. 
grunnen til at jeg ble var at jeg først og fremst var overbevist om at jeg ville klart meg helt fint uten han, jeg visste at de ikke kom til å jobbe sammen mer og jeg kom aldri til å måtte forholde meg til henne, og jeg ble overbevist om at det var et engangstilfelle (ikke av ord, men rett og slett av hans reaksjon, skulle det likevel skje igjen vet jeg at det ikke hadde noen verdi og da er det ingen nåde). 

Anonymkode: db404...da2

Ja, nettopp! Din mann gjorde alt riktig når han først hadde vært så dum, og likevel tok det tid. Mannen til Ts er ikke helt der akkurat.

Anonymkode: 038e5...d0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere som sier at jeg skal gå fra han eller at dere hadde forlatt mannen i samme situasjon, er det virkelig så lett?

Har dere erfaring med dette?

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Selvfølgelig. 

Anonymkode: 28fba...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig. 

Anonymkode: 28fba...a4c

Fortell

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Fortell

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Jeg så meldinger fra "eksen" hans, skjønte at noe var muffens og gikk fra han. 

Anonymkode: 28fba...a4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg så meldinger fra "eksen" hans, skjønte at noe var muffens og gikk fra han. 

Anonymkode: 28fba...a4c

😐Du var tøff som klarte det.

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er bortkasta tid, totalt verdilaust, kast alt i bosset

Anonymkode: bb00f...467

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men jeg elsker han så høyt 💕

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Hvordan kan du elske noen som gir så fullstendig faen i deg og forholdet deres?

Det er ikke å elske, det er å være avhengig.

Anonymkode: 37518...1ff

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du velger å bli, så vil noe for alltid være ødelagt i relasjonen mellom dere. Og det er du som må klare å tilgi og glemme. Det skal mye til for at det er verdt å bli i et sånt forhold. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min første eks var han utro lenge, mens jeg som den idioten jeg var ble i forholdet. Til slutt gikk han fra meg for en annen.

Med eks nummer to gjorde jeg det slutt på sekundet jeg fant det ut. Aldri angret på det for å si det mildt.

Livet er for kort til å kaste det bort på noen som ikke ønsker deg det beste.

Anonymkode: 37518...1ff

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan kan du elske noen som gir så fullstendig faen i deg og forholdet deres?

Det er ikke å elske, det er å være avhengig.

Anonymkode: 37518...1ff

Så er jeg avhengig da og redd for å være alene kanskje, men elsker han.

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Så er jeg avhengig da og redd for å være alene kanskje, men elsker han.

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Jeg som skrev over, som valgte å bli. 
noe av det som gjorde at jeg klarte å bli var å finne ut det stikk motsatte. Når jeg fant ut at jeg ikke var redd for å bli alene var det lettere å stå i det, det styrka avgjørelsen om at han fikk en eneste sjanse og kasta han den bort var det slutt. 
Hvis du velger å bli bør du konfrontere han. Det gjør vondt der og da, men hvis dere får jobba dere gjennom det og han får mulighet til å gjøre en innsats er det mulig dere klarer å redde forholdet slik vi gjorde. Enten klarer han å bygge opp tilliten din igjen eller så gjør han det ikke. Hvis du ikke sier noe tror jeg du vil sitte igjen med en usikkerhet som til slutt vil drepe forholdet uansett…

Anonymkode: db404...da2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vet jo at det er min mann som har satt i gang dette fordi han er en pikenes Jens, og føler seg smigret når damer liker han .

Men denne damen er singel og har med viten og vilje visst at min mann er opptatt og likevel ikke sagt nei til han!

Men hun er jo singel og kan gjøre som hun vil. Det er jo mannen din som er i et forhold og skal si nei! Utrolig at du gir henne skylden når det er mannen din som har vært utro!

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun bor i oppgangen ved siden av oss så jeg kan jo like gjerne gå bort å banke på å skjelle henne ut og be henne ikke svare når min man tar kontakt.

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Hvorfor er det kvinnen du skal skjelle ut, når det er mannen din som ikke har klart å holde kuken inne i buksa?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har opplevd noe lignende der jeg er den utro part. Det er helt fryktelig og jeg er så skammelig og nedbrutt over egen feil at ord blir fattige. Om dere ønsker å fortsette sammen vil jeg anbefale dere å oppsøke parterapi snarest mulig. Et annet tips er å ikke involvere for mange av venner og familiemedlemmer, da dette kun vil ødelegge deres fremtidige relasjoner. Men det krever MYE sinne, sorg og jobbing. Vår jobb har akkurat begynt, og vi er 6 mnd inn i «arbeidet». Men du må velge: Er dette noe du kan akseptere har skjedd og noe du på sikt kan tilgi og legge bak deg? 

Anonymkode: 9c752...405

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dere som sier at jeg skal gå fra han eller at dere hadde forlatt mannen i samme situasjon, er det virkelig så lett?

Har dere erfaring med dette?

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Såklart er det lett. Hva er forholdet å bygge videre på? Det er ingen tillit der, det er ingen respekt fra hans side. Hva mer får du ut av dette forholdet? Tomme ord om hvor mye han elsker deg og du er den "eneste" som betyr noe? Eller fortsette å være intim med en mann som dypper seg i andre damer bak ryggen din? 

Helt ærlig, hva mer er det du vil få fra dette forholdet? Det er _ingenting_ der å hente lenger. Forholdet er tapt, du burde gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Vi har opplevd noe lignende der jeg er den utro part. Det er helt fryktelig og jeg er så skammelig og nedbrutt over egen feil at ord blir fattige. Om dere ønsker å fortsette sammen vil jeg anbefale dere å oppsøke parterapi snarest mulig. Et annet tips er å ikke involvere for mange av venner og familiemedlemmer, da dette kun vil ødelegge deres fremtidige relasjoner. Men det krever MYE sinne, sorg og jobbing. Vår jobb har akkurat begynt, og vi er 6 mnd inn i «arbeidet». Men du må velge: Er dette noe du kan akseptere har skjedd og noe du på sikt kan tilgi og legge bak deg? 

Anonymkode: 9c752...405

Hvorfor og hvordan var du utro?

Prøver å forstå hvorfor han har vært/ er utro uten å ønske å gå fra meg.

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer ikke til å endre seg. Han kommer bare til å ikke være utro i en periode etter at han blir konfrontert med det. Så begynner han på igjen med noen andre om en stund. Og sånn vil det fortsette hele samlivet deres.

Du kan bygge opp ditt eget liv, med deg selv. Ikke gjør det avhengig av en mann. Skal du bygge opp et liv med en mann må han være verdt det. Inntil han er utro. Da er det ikke verdt det lenger. Mye bedre på egne bein!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skylden ligger alltid hos den utro parten. Hva vet du om hva han forteller henne? Kanskje at han får lov av deg? At du vil at han skal ligge med andre, at dere har åpent forhold, at han har tatt deg i utroskap. Du aner ikke hva det er han forteller henne. Problemet er mannen din. Selvom det er mye lettere å rette sinnet mot affære partneren. Hadde det ikke vært hun, så hadde det nok vært en annen, din mann er den du skal være sint på, og spør du meg, kvitta deg med!

Anonymkode: 6c962...8ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men jeg elsker han så høyt 💕

Ts

Anonymkode: fb5ff...94f

Eier du ikke selvrespekt og verdighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...