AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #1 Del Skrevet 2. september 2021 Jeg tenkte å melde meg opp til oppkjøring her om dagen. Kontaktet en kjøreskole her jeg bor. Jeg bor i en by ikke langt fra Oslo. Fikk beskjed om at det var opp til et års ventetid på oppkjøring. Jeg kontaktet så en kjøreskole i hjembyen. Foreldrene mine bor der, så da kunne jeg reist på besøk hos dem og tatt oppkjøring i samme slengen. Byen er også litt mer "på bygda", så kan vel ikke være så lange ventetider der. Fikk beskjed om at jeg ikke får lov til å ta oppkjøring der pga korona. Det er bare de som bor i kommunen som får lov. Er det normalt at det er opptil ett års ventetid på oppkjøring? Eller er dette pga korona at det har blitt sånn? Er det korona-restriksjoner på oppkjøringer i alle kommuner? Eller finnes det en kommune ett eller annet sted hvor jeg kan ta oppkjøring om jeg ikke bor der? Noen som vet? Anonymkode: 8b425...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. september 2021 #2 Del Skrevet 2. september 2021 Rundt Oslo er det ofte litt ventetid på oppkjøring, den har nå blitt mye lengre pga corona ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå