Gå til innhold

​ Kan man bake rundstykker "innbakt" med stabburet makrell i tomat inni, som skal nytes varme? Har hørt at Stabburets makrell i tomat smaker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kollega av meg fra Thailand bruker å steke makrell i tomat i stekepanne og blande det med nudler. Jeg syntes det var vemmelig, men det her er faktisk verre. 

Anonymkode: 04086...5b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yikes. Det høres ikke spesielt godt ut, men hvem vet... Du kan jo alltids prøve, så har du testet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Peonjenta skrev (På 31.8.2021 den 21.25):

Helt sikkert, men det høres helt for jævlig ut. 

 

Athena79 skrev (På 31.8.2021 den 21.27):

Høres bare vemmelig ut. 

 

Lorieen skrev (På 31.8.2021 den 21.28):

Åh fytti katta 🤮

 

mereo skrev (På 31.8.2021 den 21.31):

Liker i utgangspunktet makrell i tomat, men å lage fylt horn feks med makrell i tomat kunne ikke falt meg inn. Høres alt annet enn godt ut 😖

 

På druen skrev (På 1.9.2021 den 13.22):

Fydda 🤢 

 

AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 0.46):

Høres skikkelig dårlig ut 😅 prøv dolmiosaus heller!

Anonymkode: 0d2e9...b86

 

CorvusCorax skrev (På 2.9.2021 den 1.12):

Yikes. Det høres ikke spesielt godt ut, men hvem vet... Du kan jo alltids prøve, så har du testet det. 

Jeg forstår ikke... tittelen på denne tråden gjør det fullstendig UMULIG å misforstå hva den handler. Allikevel går dere inn i tråden, bare for å fortelle TS hvor ekkelt det er. 🤪 Og det dummeste er, dere har ikke prøvd det, dere bare synser. Om dere hadde smakt det, kunne dere gi TS reelle erfaringer. Men istedenfor gir dere fullstendig ubrukelige svar.

Hva er det egentlig som feiler folk som dere? Hva er tankegangen deres?

Anonymkode: af58a...8b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Jeg forstår ikke... tittelen på denne tråden gjør det fullstendig UMULIG å misforstå hva den handler. Allikevel går dere inn i tråden, bare for å fortelle TS hvor ekkelt det er. 🤪 Og det dummeste er, dere har ikke prøvd det, dere bare synser. Om dere hadde smakt det, kunne dere gi TS reelle erfaringer. Men istedenfor gir dere fullstendig ubrukelige svar.

Hva er det egentlig som feiler folk som dere? Hva er tankegangen deres?

Anonymkode: af58a...8b8

Og ditt bidrag, bortsett fra å uttrykke misnøye med andre brukere, var?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Elsker fet fisk men Ville aldri laget innbakte rundstykker  med makrell i tomat eller annen fet fisk!  Har pøvd oppå pizza, ingen videre suksess.

Anonymkode: a4b38...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 13.48):

 

 

 

 

 

 

Jeg forstår ikke... tittelen på denne tråden gjør det fullstendig UMULIG å misforstå hva den handler. Allikevel går dere inn i tråden, bare for å fortelle TS hvor ekkelt det er. 🤪 Og det dummeste er, dere har ikke prøvd det, dere bare synser. Om dere hadde smakt det, kunne dere gi TS reelle erfaringer. Men istedenfor gir dere fullstendig ubrukelige svar.

Hva er det egentlig som feiler folk som dere? Hva er tankegangen deres?

Anonymkode: af58a...8b8

Slapp av.  Det handler om noe så trivielt som makrell i tomat.  Tror du makrellen er krenka?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok fint an! I Spania spiste jeg noe som minnet om crossiant med makrell i tomat bakt inni, men husker ikke hva det het. 

Anonymkode: fa4f8...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote

Kan man bake rundstykker "innbakt" med stabburet makrell i tomat inni, som skal nytes varme? Har hørt at Stabburets makrell i tomat smaker

høgg. 

Anonymkode: 0c9bc...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er godt. Har også sett gjærbakst-oppskrifter med tunfisk (hermetisk), men ikke prøvd det. Bare tenkt at det var en lur tanke!

Anonymkode: 05dec...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...