Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2021 - INGEN SPOILING!!!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Kaiisa skrev (14 timer siden):

Enig! Utrolig dårlig gjort av Linn å gå i de personlige eiendelene til TB. Burde ikke vært lov, nei.

Helt enig. Dårlig gjort av Nazila å røpe det, dårlig gjort å gå i personlige eiendeler og stjele den.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hufsaaaaa skrev (15 timer siden):

Helt enig. Dårlig gjort av Nazila å røpe det, dårlig gjort å gå i personlige eiendeler og stjele den.

 

Ja, det var dårlig gjort av Nazila, men tenker samtidig at det er en del av spillet. Synes det var helt OK på et vis. Men synes det var skittent å gå i andres ting for å finne den.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at etter 16 sesonger med Robinson, så er det fremdeles ingen som har fått med seg bud nummer 1: Ikke.Stol.På.Noen! Ett bud som har gjeldt siden sesong 1! 🐍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sys64738 skrev (18 timer siden):

Synes det er rart at etter 16 sesonger med Robinson, så er det fremdeles ingen som har fått med seg bud nummer 1: Ikke.Stol.På.Noen! Ett bud som har gjeldt siden sesong 1! 🐍

Også rart at noen ikke har skjønt hvilke personlige eiendeler som er smartest å ta med… 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Henrik så gale som de fremstår han som? Jeg har ikke samme inntrykk men gjerne noe jeg ikke klarte helt se. Jeg sitter bare igjen med en vond klump i magen og føler han var den alle ville ta, syntes nesten de mobbet han. Men kan være det er noe jeg ikke har fått med meg, jeg syntes episodene er veldig lage og langtekkelig så jeg spoler endel.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (1 time siden):

Er Henrik så gale som de fremstår han som? Jeg har ikke samme inntrykk men gjerne noe jeg ikke klarte helt se. Jeg sitter bare igjen med en vond klump i magen og føler han var den alle ville ta, syntes nesten de mobbet han. Men kan være det er noe jeg ikke har fått med meg, jeg syntes episodene er veldig lage og langtekkelig så jeg spoler endel.

Bare det at han tenker det er ok for han å diktere hva "ungjentene" kan og ikke kan snakke om er jo ganske ufyselig. Det evindelige fokuset hans på kjønn og alder er heller ikke særlig sjarmerende. Med de holdningene han har utvist så høres han ut som en grinebiter, incell og kvinnehater. Når til og med tolerante Tariq reagerer på det som blir sagt så tenker jeg det i seg selv er et varsko.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linn og Maria kan ryke og reise. Maria er utrolig negativ og skriker høyt. Linn er sur og skikkelig egoistisk.

Heia Tariq og Nicolas! 

Henrik tror jeg er verre når kameraene ikke er der. Som nevnt over her, når til og med Tariq reagerer - da er det ille tror jeg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke heie på Nicolas. Og ikke på Linn eller Hanne. Syns det å stjele mynten var helt rævva. Ikke Henrik. Usikker på TB nå. Jeg har litt sansen for Veronika (hun nordlenningen av dem), så heier på henne eller Tariq nå.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kokkos skrev (På 15.10.2021 den 21.39):

Jeg klarer ikke heie på Nicolas. Og ikke på Linn eller Hanne. Syns det å stjele mynten var helt rævva. Ikke Henrik. Usikker på TB nå. Jeg har litt sansen for Veronika (hun nordlenningen av dem), så heier på henne eller Tariq nå.

Jeg tenkte det samme om Nicolas, jeg også. Men sist gang sa han vel imot Linn - da hun ville spille spill når de hadde bestemt seg for å kose seg en dag. Han ble jo på en måte dratt inn i det med mynten også. Han har jo sagt at han vil fokusere på å vinne kampene, nå som det er alle mot alle. 

Synes egentlig det er rart at Linn (eller noen andre) skal få ha immunitetsmyntene nå som det ikke er lag. Pluss at hun har 2 stk! Kan nå langt da. 🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte dagens episode veldig godt! Den var spennende og opplevde å få mye mer innblikk i spillet blant deltakerne.

Spoiler

Veldig bra at de fikk ut Nicolai! Endelig forstod de at de må få ut de sterkeste. Han kunne fort ha vunnet hele greia.

Fått et veldig godt inntrykk av Renato i dagens episode. Hanne har også vokst litt mer på meg, men jeg tror hun kan skape en del drama der inne utenfor filming. Hun skifter jo veldig fort mening virker det som.
Samtidig ser vi tydelig at alliansene virkelig sprekker opp, og håper vi får mer spennende øyrådet fremover.

Synes også det er godt å se at Linn og Maria har spilt seg litt ut. Tror de også tapte mye på å stemme ut Nicolai for egen troverdighet, blir spennende å se videre. 

Jeg merker jeg er veldig nysgjerrig på hvordan person TB har vært. Han er veldig streng med seg selv, og jeg lurer på om det er en god grunn, eller om han er for streng. Ble veldig nysgjerrig da han snakket om forholdet sitt til foreldrene og andre personer rundt seg. Jeg synes han virker så flink til å unnskylde seg og innrømme at han driter seg ut, men er det noe han har lært på Robinson eller er det noe han har lært seg litt før? 

Det var også fint å se en annen side av Maiken enn bare sutring. Morsomt at hun spiller spillet. Jeg er jo litt imponert over at hun har holdt ut der, hun har jo strevd siden dag en. Forstår at det er slitsomt for de rundt å hele tiden skulle motivere henne, spesielt nå som de har vært der så lenge. Tror ikke jeg hadde orker det selv. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn er hvertfall ikke til å stole på! Fytti, kjenner jeg blir irritert av kjerringa. Og Maria like så. Forstår ikke hvorfor både hun og Tariq liker henne så godt? Er det fordi hun har myntene? 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn er utrolig manipulativ. Irriterende at hun har så mange mynter. TB hae vokst på meg ☺️. Håper han når langt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få vekk Maria og Veronika og Maiken, i den rekkefølgen. De er ufyselige. 

Håper Tor vinner.

Endret av hunteragain
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hunteragain skrev (19 timer siden):

Få vekk Maria og Veronika og Maiken, i den rekkefølgen. De er ufyselige. 

Håper Tor vinner.

Har vel aldri vert noen mer ufyselig person i norsk reality en Linn. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (6 minutter siden):

Har vel aldri vert noen mer ufyselig person i norsk reality en Linn. 

Det er det sikkert. Melina Johnsen. 

Triangelet fra rødt er verre enn Linn synes jeg. Heier på mennene denne sesongen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (10 minutter siden):

Har vel aldri vert noen mer ufyselig person i norsk reality en Linn. 

Ja, Linn skal du få gratis av meg altså - at hun ikke klarer å se sine egne feil er for meg helt merkelig. Hun stjal den mynten fra TBs private ting, og akkurat hvem som sa hva til hvem angående den mynten, er ikke i nærheten av det hun gjorde.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teatrica skrev (Akkurat nå):

Ja, Linn skal du få gratis av meg altså - at hun ikke klarer å se sine egne feil er for meg helt merkelig. Hun stjal den mynten fra TBs private ting, og akkurat hvem som sa hva til hvem angående den mynten, er ikke i nærheten av det hun gjorde.

Ja, og så presterer hun og kjefte TB opp fordi han ikke forsvarte henne da hun ble kritisert i øyrådet for tyveri av den mynten. Hun må være utstyrt med frekkhetens nådegaver.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (9 minutter siden):

Det er det sikkert. Melina Johnsen. 

Triangelet fra rødt er verre enn Linn synes jeg. Heier på mennene denne sesongen.

Ok, måtte google henne. Har ikke sett noen programmer med henne. Men virket jo rimelig usympatisk, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (19 timer siden):

Få vekk Maria og Veronika og Maiken, i den rekkefølgen. De er ufyselige. 

Håper Tor vinner.

Trodde kanskje Veronika var grei, men mulig ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (8 minutter siden):

Ja, og så presterer hun og kjefte TB opp fordi han ikke forsvarte henne da hun ble kritisert i øyrådet for tyveri av den mynten. Hun må være utstyrt med frekkhetens nådegaver.

Ja, da rant begeret over for min del!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...