Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2021 - INGEN SPOILING!!!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lawyam skrev (2 timer siden):

Da har du sikkert helt rett. Kanskje bare samme type menneske.

Ja, og de er det jo ikke få av i reality-sammenheng heller :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om man er én episode lenger frem dersom man ser det på viaplay fremfor lineær. Er det noen som vet?

Jeg har nødig lyst til å spoile noe! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (9 timer siden):

Jeg er litt usikker på om man er én episode lenger frem dersom man ser det på viaplay fremfor lineær. Er det noen som vet?

Jeg har nødig lyst til å spoile noe! 

Kun hvis man ser/spoiler på søndagen ( da slippes mandagens episode på Viaplay). Så etter mandag kveld er det «safe». ( i går ble episode 4 sendt) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 14.9.2021 den 8.54):

Kun hvis man ser/spoiler på søndagen ( da slippes mandagens episode på Viaplay). Så etter mandag kveld er det «safe». ( i går ble episode 4 sendt) 

Ok! Takk, da vet jeg det 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Linn må ut! For ei sur kjerring! Synes heller ikke noe om at hun gikk i de personlige tingene til folk. Og gamla, ja. Hun første som gikk ut hadde helt rett; hun har ingen egne meninger. Har heller ikke spesielt mye til overs for Maria heller. Synes tidligere Victoria (husker ikke helt om det er hun som heter det, hun som var i feide med han gamle) var ei drittkjerring, men ombestemte meg da hun innså at gammern hadde følt seg utenfor og når hun skværet opp, sånn ektefølt. 


 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 20.9.2021 den 22.28):

Liker Silje i programlederrollen :Nikke: 

Men de musklene der, stresser meg :Knegg: 

Silje er så flott! Og de musklene ja! 🤩

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (3 timer siden):

Linn må ut! For ei sur kjerring! Synes heller ikke noe om at hun gikk i de personlige tingene til folk. Og gamla, ja. Hun første som gikk ut hadde helt rett; hun har ingen egne meninger. Har heller ikke spesielt mye til overs for Maria heller. Synes tidligere Victoria (husker ikke helt om det er hun som heter det, hun som var i feide med han gamle) var ei drittkjerring, men ombestemte meg da hun innså at gammern hadde følt seg utenfor og når hun skværet opp, sånn ektefølt. 


 

Jeg har litt sansen for Linn, rent bortsett fra det at man går i andres personlige ting, da 🤔 Samtidig er det et spill, og det var således utrolig dumt gjort av Tor Bjarne å ikke gjemme den bedre. På den andre siden forstår jeg virkelig ikke hvorfor Nazila fortalte Linn og Hanne at TB hadde med mynten.. Altså snakk om å drite på leggen, liksom 🙈

Hanne ja.. Hun er et eget kapittel, kjenner jeg 😛 Jeg tror aldri jeg har sett et menneske som er like enig i absolutt ALT de andre sier og gjør. Hun får jo et kjempedilemma dersom det er uenigheter, liksom 🙈 For meg så virker det som at hun har et enormt behov for å bli sett og hørt, all den tid hun f.eks alltid nikker med stoooore hodebevegelser (gjerne samtidig som hun sier masse ja-er) når noen andre på laget prater.  Jeg tror ikke jeg har sett at hun har hatt én eneste selvstendig mening der inne 🙈 Jeg kjenner jeg hadde slitt ganske greit der inne, dersom jeg delte leir med henne 😅🙈 Jeg mener, jeg blir sliten bare av å se henne 1,5 timer på tv i uka. Kan tenke meg hvordan det er 24/7 i x antall dager uten mulighet for å skru av 😅  I tillegg er hun langt ifra den beste på laget og med det i bakhodet forstår jeg ikke hvorfor hun ikke har blitt sendt hjem før..

Henrik er også et eget kapittel. Jeg hadde slitt med å skulle bo mange uker på en øde øy også med han 😛🙈 Jeg tror det er lurt at Hanne og Henrik er på hvert sitt lag 😅🙈

Endret av Janzypants
La til noe jeg hadde glemt
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (1 minutt siden):

Tariq er sånn en fantastisk fyr!! 

Enig! Han virker så gjennomført god og omtenksom!

Må innrømme at jeg også liker TB veldig godt. Han har hatt flere ganger hvor han driter seg ut, men han er alltid flink og ordner opp. Han legger seg flat, sier unnskyld, skylder ikke på andre og gjør noe med det hvis han blir oppmerksom på det. Synes han også virker som en bra fyr.

Jeg har fått mer sansen for sesongen nå. Tror det tar seg bra opp etter sammenslåinga.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem håper dere at står igjen som årets Robinson og som får 500 000 kr? (Jeg tror det var en halv million i premie til vinneren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig action 😄

Jeg heier også på Tariq, men har ikke sett mandagens episode. Eller Tor Bjarne. For guds skyld ikke slitsomme Hanne 😬

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Janzypants skrev (8 timer siden):

Hvem håper dere at står igjen som årets Robinson og som får 500 000 kr? (Jeg tror det var en halv million i premie til vinneren)

Heier på Tariq! Synes også Nicolai er en verdig vinner. Har også begynt å like TB godt nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robinson Norge har MYE å lære av Survivor på CBS, selv om jeg ser de har blitt litt bedre på å lage spill enn tidligere sesonger.

I den amerikanske er det for eksempel ikke lov til å stjele andres fordeler. Du kan snoke for å se at de har den, men når de har funnet den så er det deres til odel og eie, og det synes jeg er mer rettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

07.27 skrev (1 time siden):

Robinson Norge har MYE å lære av Survivor på CBS, selv om jeg ser de har blitt litt bedre på å lage spill enn tidligere sesonger.

I den amerikanske er det for eksempel ikke lov til å stjele andres fordeler. Du kan snoke for å se at de har den, men når de har funnet den så er det deres til odel og eie, og det synes jeg er mer rettferdig.

Enig! Utrolig dårlig gjort av Linn å gå i de personlige eiendelene til TB. Burde ikke vært lov, nei.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...