Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2021 - INGEN SPOILING!!!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow, som de skriker og hyler!!
Piper jo hele tiden! er lyden lagt på eller skiker virkelig de voksne der så mye?!
Blir så flau at jeg får gåsehud... Blir neppe episode 2 på meg, spørs om jeg ser ferdig nr 1 også

😳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flaut å se oppførselen til hun Line som ble stemt ut. I stedet for å godta at de andre ikke vil ha henne der gikk hun til verbalt angrep. Greit nok at det er kjipt å bli stemt hjem, men det vet du er en del av gamet. Hvorfor ikke bare godta at flertallet har sagt sitt og gå derifra med hevet hode? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (6 timer siden):

Så flaut å se oppførselen til hun Line som ble stemt ut. I stedet for å godta at de andre ikke vil ha henne der gikk hun til verbalt angrep. Greit nok at det er kjipt å bli stemt hjem, men det vet du er en del av gamet. Hvorfor ikke bare godta at flertallet har sagt sitt og gå derifra med hevet hode? 

Syns ikke det var en grei oppførsel.. men jeg irriterer meg litt over Hanne selv. Og er helt enig i at hun kanskje er den svakeste. Line var den eneste som tok ansvar i starten, så skjønner jo godt at hun ble irritert over at de andre bare så på.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flowerpower1 skrev (1 time siden):

Syns ikke det var en grei oppførsel.. men jeg irriterer meg litt over Hanne selv. Og er helt enig i at hun kanskje er den svakeste. Line var den eneste som tok ansvar i starten, så skjønner jo godt at hun ble irritert over at de andre bare så på.. 

Ja de andre som satt der kunne godt hatt ryggrad til å underbygge det Hanne sa til Line etter utvelgelsen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes resten av gjengen i øyrådet var feige. 

Det er nok aldri lurt å ta seg en selvutnevnt lederrolle i et nytt miljø. Det skaper bare splid og irritasjon. Det er bedre at man blir kjent med hverandres personlighet, egenskaper, ferdigheter og styrker. Og samlet stemme frem en leder, det er demokrati og et system de fleste blir tilfreds med. Line var dømt a gå med en gang hun absorberte den rollen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stinepetrine skrev (16 minutter siden):

Synes resten av gjengen i øyrådet var feige. 

Det er nok aldri lurt å ta seg en selvutnevnt lederrolle i et nytt miljø. Det skaper bare splid og irritasjon. Det er bedre at man blir kjent med hverandres personlighet, egenskaper, ferdigheter og styrker. Og samlet stemme frem en leder, det er demokrati og et system de fleste blir tilfreds med. Line var dømt a gå med en gang hun absorberte den rollen. 

Nei er nok ikke det, men samtidig må de andre forstå at man ikke bare kan sitte og se på andre måtte gjøre alt.. Så noen må jo ta ansvar når ingen gidder. Og var jo ikke sånn at hun nektet andre og bidra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg litt strammere redigering. Hver episode er nesten en og en halv time lang! Kunne kuttet ned til maks en time,  det er altfor mye uinteressant prat, spesielt fram og tilbake om alliansebygging osv. 45 min ville vært en bedre lengde, til tross for at jeg liker Robinson godt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chord skrev (På 31.8.2021 den 12.00):

Er det blitt sagt hvor Tor Bjarne er fra? Tromsø?

I programmet sier han at han bor I Oslo, men et kjapt Googlesøk sier at han er fra Evenskjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angara skrev (18 timer siden):

Jeg ønsker meg litt strammere redigering. Hver episode er nesten en og en halv time lang! Kunne kuttet ned til maks en time,  det er altfor mye uinteressant prat, spesielt fram og tilbake om alliansebygging osv. 45 min ville vært en bedre lengde, til tross for at jeg liker Robinson godt.

Jeg kan gjerne ha den lengden på episodene, men det må da være mer interessante ting å vise?
Jeg forstår de har lite å gjøre på øya, men i første episode fikk vi for eksempel se veldig lite av bygginga av hyttene, de starta og plutselig stod de der. Jeg synes jo det er spennende med hvordan de bygger dem. Det ene laget måtte også flytte hytta si, da kunne de vist litt av hvordan de tok den ned og bygde opp på nytt. Trenger ikke mange minuttene, men litt mer en noen sekunder der de bærer ting er jo fint.
Og sanking av frukt fra trær kunne jeg gjerne sett mer av, spesielt i starten med hvordan de løste det.
Tidligere har vi fått se litt fra nettene også, hvorfor kan de ikke vise det? Trenger ikke mye her heller. 

Håper klippinga blir bedre etterhvert. Nå føler jeg alt fokuset er på allianser og kamper. For all del, moro med kamper, men vis litt mer av overlevelsen også.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjtupp

Klarer ikke programlederen, og hvordan hun framstår 🙈

Står der bredbeint, med hendene i sidene og skal vise seg frem; " se på meg, se hvor fin kropp jeg har".

Ikke at jeg har noe imot folk som trener, men hun er bare litt for mye liksom 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litjtupp skrev (2 timer siden):

Klarer ikke programlederen, og hvordan hun framstår 🙈

Står der bredbeint, med hendene i sidene og skal vise seg frem; " se på meg, se hvor fin kropp jeg har".

Ikke at jeg har noe imot folk som trener, men hun er bare litt for mye liksom 🙃

Hun bare.. Står der? Skal ikke mye til for å motta kritikk. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste ikke produksjonen at det var sesong for dårlig vær der nede når de startet dette? Det virker helt pyton å sitte der nede. Bare møkkavær jo. Men samtidig ser det litt rart ut når de står i bare undertøyet og klager på at det er kaldt.

Og så sa de at gule laget fikk "den dårlige stranda", hva betyr det egentlig? Er den mindre, mer værutsatt, hva er dårlig med den liksom? Det er såå lange episoder men ikke så mye info synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres spennende ut å gå innover øya, plukke mer mango og kokosnøtter (de har jo så lite mat, men det bugnet jo av frukt i starten).... Se om de finner stokker eller andre ting som kan være til nytte i leiren... men jeg lurer på om de kanskje ikke får lov til dette? At de må holde seg innenfor et lite område? Kanskje det er andre Robinson-grupper fra andre land på nabostrendene, som de ikke skal blande seg med?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle går bare rundt og klager på hvor lite andre folk gjør 😂 og tror de er best og gjør mest som Tor bjarne. Kommer mye lengre med å være litt ydmyk og grei mot alle

Endret av Bose
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er noe kjent ved Lars! Er det flere enn meg som syns det? 😅 Eller som vet om han har vært med i andre ting eller hvor jeg kan ha han fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (3 timer siden):

Jeg vet ikke, men jeg mener jeg har sett hun eldre dama før.... Farmen eller?

Hanne? Jeg kan ikke huske å ha sett henne noe annet sted, hvertfall. Tror jeg ville ha husket det :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...