AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #1 Del Skrevet 30. august 2021 Hei. Jeg jobber som lærer, og har tatt over som kunst og håndverksansvarlig. Det er ikke blitt tatt så godt vare på utstyr. Alle palettene er FULLE av akrylmaling. Det ligger tykke lag nedi de "skålene". Det er bare blitt fylt i masse maling, også ikke vasket. Sånn kan det jo ikke være. Jeg prøvde å vaske bort med vann og såpe i dag, men det funka dårlig. Prøvde også med whitesprit, men fikk ikke så godt resultat. Prøvde ikke så lenge, da. Kan det funke å la palettene "bade" i whitesprit over natta eller noe? Jeg har ikke peiling. Det er sånne paletter som dette, så er ikke bare å skrape: https://panduro.com/nb-no/products/mal-tegn/maletilbehor/palett/palett-rund-175-cm-10-rom-244942 Anonymkode: 70181...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alcestis Skrevet 30. august 2021 #2 Del Skrevet 30. august 2021 Om det er akrylmaling er det bare å legge di i varmt vann, eventuelt varmt vann med litt såpe. La det ligge til malingen er blitt myk så løsner den lett😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #3 Del Skrevet 30. august 2021 Ofte kan man bare dra den av også. Det går som regel greit å fjerne, men med den vil ikke bløtes opp og vaskes vekk av seg selv. Bare ha I bakhodet at akrylmaling er mikroplast, så kanskje legg opp til at minst mulig skal skylles ut i vasken. Anonymkode: 58300...309 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #4 Del Skrevet 30. august 2021 Tusen takk for svar. Da tester jeg å bade dem i varmt vann og zalo ts Anonymkode: 70181...b2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå