Gå til innhold

Imens vi venter på vår første💞


Daisy'sDuckling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykkefrø skrev (1 time siden):

Ååå!! 🥺❤️ For en nydelig overraskelse, og for noen utrolig fine tester! Jeg er så glad på dine vegne! :klemmer: Gratulerer såååå mye!

Åå tusen hjertelig takk @Lykkefrø!❤️ Krysser alt jeg har for deg🥰

stAre skrev (18 minutter siden):

gratulerer så mye 😊🌸

Tusen hjertelig takk!🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gratulerer! 😍 Da fikk du samme opplevelse som meg med testingen! Lykke til i tiden fremover 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (3 minutter siden):

Ååå, gratulerer! 😍 Da fikk du samme opplevelse som meg med testingen! Lykke til i tiden fremover 💛

Åå tuusen hjertelig takk!❤️ Ja du hadde helt rett!🙊 Har kanskje sammenheng med at jeg drikker mest på kvelden, og ikke så mye på morgenen/dagen, så ettermiddagsurinen blir mest konsentrert?😂 Tusen takk for det!😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10DPO (3+3)

Tok ny test i dag for å se om streken blir sterkere, og må si meg godt fornøyd med utviklingen😍 I dag bestilte vi time til TUL den 11.november. Da er jeg forhåpentligvis 7+3 og vi håper å få se et hjerte slå! Merker at jeg blir litt overivrig, mens mannen er litt mer tilbakeholden. Han er selvfølgelig utrolig glad❤️ Men han tør likevel ikke å ta det helt innover seg før han har sett liv på en skjerm - derav veeeldig tidlig ultralyd😂 Jeg kjenner selv på at det er en sjangse for å bli utrolig skuffet her, men vil også glede meg over nåtiden

Har også kjent en del på milde korsryggsmerter og menssmerter i dag, men leste det var ganske normalt🙊

Var med noen gode venninner i dag, og synes det er så vanskelig å ikke fortelle noe til dem! De har selv vært veldig åpne om sine graviditeter/prøvetid. Men jeg og mannen har avtalt på forhånd at dette er vår lille hemmelighet (med unntak av dere som leser her såklart😉)

4BDF4C88-2D2E-4BAA-9D0F-2D19439A6CA2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blod skrev (17 timer siden):

Gratulerer så mye! 😄

Tusen hjertelig takk!🙊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (10 minutter siden):

Nydelig test! 🥰 Tenk å få så sterke tester så tidlig! 🙌

Tusen takk @Lykkefrø!🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12DPO (3+5)

Testene øker fortsatt veldig fint så er lettet og glad for det💕 Tror jeg skal legge vekk disse testene snart, og heller bare ta CB digital med ukeindikator 1 gang i uken for å se om stigningen er god🙊 Har forsåvidt mye milde menssmerter og korsryggsmerter som kommer og går, men ingen andre symptomer så langt🤷🏼‍♀️ 

Har også kontaktet fastlegen, og har fått time neste uke hos han. Jeg har dessverre en mutasjon kalt Faktor V Leiden Heterozygot, som gjør at blodet mitt koaguleres raskere/mer enn normalt, og der risikoen for blodpropp øker bl.a ved svangerskap. Derfor har jeg avtale med lege om at jeg skal gå på blodfortynnende sprøyter hver dag gjennom hele svangerskapet, for å unngå blodpropp i morkake/navlestreng, siden det kan føre til spontanabort/dødfødsel😔 Prosedyren i Norge er vel egentlig at personer som har Heterozygot variant ikke skal ha blodfortynnende som gravid. Men jeg har bedt legen om å få gå på dette likevel, da forskning har vist at det er en forhøyet risiko uansett variant. Jeg vil jo gjøre alt jeg kan for den lille, og vite at hvis noe går galt så har jeg gjort de tiltakene som kan gjøres, og at det ikke er blodmutasjonen sin feil❤️ 

Mye tanker i hodet nå om dagen, og det hjelper ikke at jeg er en person som alltid bekymrer meg, og som alltid tenker «worst case scenario».. Men skal prøve å nyte denne tiden så godt som mulig, for det er jo en utrolig lykkelig og spennende tid💕

6C77F551-4E57-41C2-851A-DFB1CB6594D8.jpeg

Endret av Daisy'sDuckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J1994 skrev (25 minutter siden):

Gratulerer så mye,@Daisy'sDuckling 🤩 Når ca blir termin?

Tusen hjertelig takk!🥰 Den blir rundt 26.06 eller 30.06, det spørs litt om jeg bruker første dag av siste mens eller eggløsningsdato🙊 Så du også har skrevet i skravletråden mai/juni, gratulerer så mye til deg også💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 15DPO (4+1)

Skulle egentlig vente med ny CB digital til i morgen, men klarte ikke å la være! Såå herlig følelse å se 2-3 dukke opp på den lille skjermen🥺💕 Føler meg allerede så knyttet til det lille knøttet som er der inne, så håper virkelig dette går hele veien🥰 

Har ikke særlige symptomer enda enn vonde mage- og ryggsmerter, og veldig mye luft, spesielt om nettene og i jobbtid, huff😂 Men positive tester og denne lykkerusen er selvfølgelig verdt all verdens symptomer❤️

Nå ser jeg frem til legebesøk på torsdag og TUL 11.nov! Føler nok da at alt blir bare mer og mer virkelig🙊🤞🏻

AA9C2BA3-709D-44D6-88D5-DF1D03BE97B7.jpeg

Endret av Daisy'sDuckling
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lianne skrev (7 timer siden):

Tusen takk for fin melding i min dagbok 😊  Og gratulerer så mye med graviditet og fiiine tester ❤️

Tusen hjertelig takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+5 

Da gikk jeg på en ny smell, og testet for tidlig med en ny digital, og jaggu viste den 3+😱 Ganske sikker på at EL var på mandag den 04.10, så det ville vært 3 uker siden på førstkommende mandag. Veldig glad for å ha gode nivåer, og håper dette kan være et godt tegn fremover💕 

Ellers har jeg begynt å fått ømme pupper, og er veldig forstoppet😂 Kjøpte meg duphalac på apoteket idag, så regner med at det går seg til🙊

Var hos legen på torsdag for å høre om disse blodfortynnende sprøytene. Denne gang stilte han seg mer skeptisk til disse, da jeg kun har arvet Leiden-genet fra en forelder, og skal derfor, ifølge protokollen, ikke ha disse sprøytene.. Kjenner jeg likevel er redd for at noe kan gå galt, da jeg leser i mange grupper om personer, med samme variant som meg, som har fått spontanaborter og dødfødsler grunnet blodpropp i morkake eller inn til navlestreng😔 Har derfor bedt han om å få begynne på lavdose Albyl-e (blodfortynnende tabletter) istedet, så jeg i alle fall kan føle meg litt tryggere, så håper han godkjenner det.. Han henviste meg også til en gynekolog for å prate mer om dette. Håper hun kan gi meg mer info 

AE51919B-FB6D-4D2A-8B00-D3D689CAA768.jpeg

Endret av Daisy'sDuckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnørste skrev (1 time siden):

Gratulerer så mye ❤️❤️

Tusen hjertelig takk snille du🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...