Gå til innhold

Imens vi venter på vår første💞


Daisy'sDuckling

Anbefalte innlegg

@Lykkefrø Tusen takk for et betryggende svar Så glad for å kunne dele tanker og bekymringer med andre som kanskje har vært borti det samme! Jeg tok celleprøve i månedsskiftet mars/april i år som var fin, så forhåpentligvis er alt som det skal være på den fronten🙊 Så gøy å høre du også hadde stikninger før EL! Får håpe at en eventuell hormonbalanse ikke står i veien for fertiliteten de første månedene, men dette er jo så individuelt, så jeg måå bare smøre meg med tålmodighet🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CD17 - PP2 

Jeg oppdaget mye EL slim sent på torsdag, så EL er forhåpentligvis på vei!🤩🤞🏻 men testene svinger mellom 0 og 0.15, så jeg er litt lei av samme resultater hver gang😳 sist gang gikk det gradvis mot sterkere strek, så det ble litt spennende, mens nå skjer det så og si ingenting.. andre som har gått fra helt negativ til plutselig positiv test?🙊 

B1380DA4-F290-479F-A060-D3B99ABC9359.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine går nesten alltid fra helt negative til veldig positiv :) Forrige gang fikk jeg positiv test 1.3 bare 10 timer etter jeg at fikk en veldig negativ test. Det kan komme veldig fort! Supert tegn at EL-slimet har meldt sin ankomst. Krysser fingrene for at testen blir positiv en av de nærmeste dagene. 🤞

Endret av Lykkefrø
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

8DPO - PP2

Jeg er utrolig dårlig på å oppdatere her😱 Men jeg klarte ikke å dy meg med testing igår kveld! Fikk først en utrolig svak strek igår, og så en bittelitt sterkere strek idag! Jeg tør ikke å tro helt på det enda, men jeg er selvfølgelig helt i ekstase likevel!!😍💕 Jeg har ikke sagt noe til mannen enda🙊 Tenker å ta en ny test på morgenurin i morgen før jeg forteller det, for å være 100% sikker på at det er stigning😍 herregud dette føles helt uvirkelig ut! Og jeg er  redd!

A55AE963-94D8-4CB3-8585-CF4DFA98CDFE.jpeg

05FAECAD-4A30-4F9C-B06C-6D6B103569D4.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå!! Så gøy!! :hoppendeglad: Gratulerer så mye!!! ❤️ Tenk å få en slik fin babystrek på 8DPO! Nå ble jeg om mulig enda mer spent på min egen test på torsdag! Tenk om vi skulle fått samme termin, og det hele! 

Endret av Lykkefrø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk @Lykkefrø!!😍 Åå ja det hadde virkelig vært noe!👶🏼 Krysser alt jeg har for at du får to streker på torsdag!❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, tusen takk! 🥰 Håper du vil vise bilde av morgendagens test også, for jeg er såå spent på dine vegne! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk alle!🥺❤️ Kjenner jeg er litt redd for morgendagens test, men jeg skal selvfølgelig oppdatere her inne! Såå gøy å ha noen å dele med🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alilja skrev (5 timer siden):

gratulerer så mye med den fine testen din😍😍

Får litt mer troa på min egen pp nå som jeg ser du får en slik fin test! håper pp2 betyr lykke for oss alle @Daisy'sDuckling, @Lykkefrø 🤩🤞🏽

Tusen hjertelig takk @alilja!🥰❤️
Åå ja det hadde vært så gøy! Masse lykke til, jeg krysser alt jeg har!🤞🏻😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9DPO - PP2 

Veldig dårlig bilde da denne ble tatt kl 06 i dag morges, og vi har dårlig lys hjemme😂 Synes ikke streken ser noe sterkere ut, men det er jaffal en strek der enda!🥰 Fikk «Ikke gravid» på CB digital. Kjenner jo jeg blir skuffet, selv om jeg vet at det er noe på gang🙈

Jeg var på trening igår i 22-tiden, og da drakk jeg rundt 1,5 liter vann, så det er kanskje grunnen? Får prøve å dehydrere meg i løpet av dagen, og få tatt en ny test i ettermiddag🙊 

024F5D3A-A7CC-4879-9F3F-ADE79A10C488.jpeg

Endret av Daisy'sDuckling
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy'sDuckling skrev (59 minutter siden):

9DPO - PP2 

Veldig dårlig bilde da denne ble tatt kl 06 i dag morges, og vi har dårlig lys hjemme😂 Synes ikke streken ser noe sterkere ut, men det er jaffal en strek der enda!🥰 Fikk «Ikke gravid» på CB digital. Kjenner jo jeg blir skuffet, selv om jeg vet at det er noe på gang🙈

Jeg var på trening igår i 22-tiden, og da drakk jeg rundt 1,5 liter vann, så det er kanskje grunnen? Får prøve å dehydrere meg i løpet av dagen, og få tatt en ny test i ettermiddag🙊 

024F5D3A-A7CC-4879-9F3F-ADE79A10C488.jpeg

Krysser fingrene ❤❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende! 🤩 Jeg fikk nesten ikke strek, og negativ digital på morgenen. 5 timer senere fikk jeg klar strek og «gravid 1-2» på digital. Min erfaring var derfor at morgenrutinen ikke gav sterkest streker ☺️Krysser fingrene for deg! Kan forresten anbefale CB-plus om du vil prøve en annen test.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, hurra for nydelig babystrek! :nordvesta: Urinkonsentrasjonen har mye å si nå helt i begynnelsen. Så ville absolutt ikke bekymret meg for styrken. :) Fantastisk å få så tydelig strek så tidlig, og spesielt om du har drukket mye også! Kanskje det er TO der inne!? :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9DPO - PP2 

Tusen hjertelig takk for fine oppmuntrende ord! Jeg leste de tidligere i dag på jobb, men fikk ikke sjangs til å svare før nå🥰

Jeg kjøpte nye tester i dag etter jobb, og alle lyste positivt mot meg!!❤️ Jeg sto på et toalett på et kjøpesenter, og helt i sjokk av å se det svart på hvitt!🙊 På dette tidspunktet hadde jeg ikke delt noe info til mannen, for jeg ville ha et digitalt/sikkert svar først. Så gikk jeg å kjøpte en liten overraskelsesgave til han, som jeg ga når jeg kom hjem🤩 Han ble også helt sjokkert, og selvfølgelig sjeleglad!🥰 Vi er begge redde for at noe galt kan skje underveis, men samtidig er det viktig å glede seg over nåtiden!💕

A503695E-3D3D-4B7B-B641-BA9737F2E60D.jpeg

7B4D357B-245B-4E35-83E6-7184EEB5F68C.jpeg

Endret av Daisy'sDuckling
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå!! 🥺❤️ For en nydelig overraskelse, og for noen utrolig fine tester! Jeg er så glad på dine vegne! :klemmer: Gratulerer såååå mye!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...