AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #21 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo ikke falsk profil om han dukka opp på happn i byen til vedkommede du snakka med, etter at han var det. Anonymkode: 70a3a...3af Nei, det er veldig sant det. Er jo veldig mistenkelig at han var samme sted som evt en som har brukt hans bilder. så profilen er nok ekte så fremt vedkommende er 100% sikker på at det faktisk var min samboer og barn. Anonymkode: bb2cf...eca
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #22 Skrevet 30. august 2021 Dersom vedkommende som fortalte deg om dette kan være litt ustabil, ville jeg forkastet hele greia som oppspinn. Det er mange syke folk der ute. Dersom du trenger fred i sjela kan du be melderen sende deg en screenshot av din samboers profil. Triggeren her er at hun sier det var bilde av barnet. Dersom samboeren din er på Happn i skjul ville han IKKE hatt bilde av barnet. Be om screenshot ! Dersom det ikke går er det grunn til mistanke. Melder kan lett finne tilbake til hans profil ved å gå igjennom sine blokkerte og skulte treff om hun påstår hun ikke finner ham igjen. Anonymkode: 8360d...b93
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #23 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dersom vedkommende som fortalte deg om dette kan være litt ustabil, ville jeg forkastet hele greia som oppspinn. Det er mange syke folk der ute. Dersom du trenger fred i sjela kan du be melderen sende deg en screenshot av din samboers profil. Triggeren her er at hun sier det var bilde av barnet. Dersom samboeren din er på Happn i skjul ville han IKKE hatt bilde av barnet. Be om screenshot ! Dersom det ikke går er det grunn til mistanke. Melder kan lett finne tilbake til hans profil ved å gå igjennom sine blokkerte og skulte treff om hun påstår hun ikke finner ham igjen. Anonymkode: 8360d...b93 Dette er veldig interessant. Om vedkommende er stabil eller ikke har jeg ikke peiling på nemlig. Men vedkommende har sagt at det dessverre ikke ble tatt screenshot og at det ble «x» før man rakk å tenke seg om. Synes det liknet og sjekket så bildene på Facebook Jeg stusser jo når det er bilde av barnet. Ville selv ikke lagt ut slikt.. men er det mulig å se hvem man har satt «x» på. Det er jo interessant. Hvordan gjør man det i såfall? Klarer ikke vedkommende det er det jo oppspinn hele greia. Anonymkode: bb2cf...eca
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #24 Skrevet 30. august 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Dette er veldig interessant. Om vedkommende er stabil eller ikke har jeg ikke peiling på nemlig. Men vedkommende har sagt at det dessverre ikke ble tatt screenshot og at det ble «x» før man rakk å tenke seg om. Synes det liknet og sjekket så bildene på Facebook Jeg stusser jo når det er bilde av barnet. Ville selv ikke lagt ut slikt.. men er det mulig å se hvem man har satt «x» på. Det er jo interessant. Hvordan gjør man det i såfall? Klarer ikke vedkommende det er det jo oppspinn hele greia. Anonymkode: bb2cf...eca Hun kan finne tilbake til profilen ved å gå inn på "Min konto", deretter "Mine preferanser" deretter rulle helt ned til "Skjulte eller blokkerte profiler". Der ligger de alle sammen. De man har 'X'-et på som ikke allerede har likt henne havner under "Skjulte", de man har 'X'-et etter de har likt deg/henne ligger under "blokkerte". Da er det bare å rulle seg nedover til man finner navnet og så trykke på snurrepilen. Da dukker de opp igjen som "profiler du har gått forbi" etterhvert. Litt styrete, men det er mulig. Anonymkode: 8360d...b93 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #25 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hun kan finne tilbake til profilen ved å gå inn på "Min konto", deretter "Mine preferanser" deretter rulle helt ned til "Skjulte eller blokkerte profiler". Der ligger de alle sammen. De man har 'X'-et på som ikke allerede har likt henne havner under "Skjulte", de man har 'X'-et etter de har likt deg/henne ligger under "blokkerte". Da er det bare å rulle seg nedover til man finner navnet og så trykke på snurrepilen. Da dukker de opp igjen som "profiler du har gått forbi" etterhvert. Litt styrete, men det er mulig. Anonymkode: 8360d...b93 Jeg har ikke den funksjonen? Må man ha premium? Anonymkode: 9540c...734
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #26 Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er veldig interessant. Om vedkommende er stabil eller ikke har jeg ikke peiling på nemlig. Men vedkommende har sagt at det dessverre ikke ble tatt screenshot og at det ble «x» før man rakk å tenke seg om. Synes det liknet og sjekket så bildene på Facebook Jeg stusser jo når det er bilde av barnet. Ville selv ikke lagt ut slikt.. men er det mulig å se hvem man har satt «x» på. Det er jo interessant. Hvordan gjør man det i såfall? Klarer ikke vedkommende det er det jo oppspinn hele greia. Anonymkode: bb2cf...eca Høres jo litt rart ut. Kjenner du denne personen godt ? Anonymkode: 9540c...734
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #27 Skrevet 30. august 2021 Jeg tenker sannsynligheten er størst for at hun kan ha sett feil. Der nest, at han faktisk er på Happn (Kan de ha møttes via Happen også kanskje?) Neste bud er så kopiert profil. Det siste jeg tenker er at hun er syk. Hva er sannsynligheten for at en syk person kontakter deg om det. Anonymkode: ad7de...b2a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #28 Skrevet 31. august 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker sannsynligheten er størst for at hun kan ha sett feil. Der nest, at han faktisk er på Happn (Kan de ha møttes via Happen også kanskje?) Neste bud er så kopiert profil. Det siste jeg tenker er at hun er syk. Hva er sannsynligheten for at en syk person kontakter deg om det. Anonymkode: ad7de...b2a I hovedinnlegget nevnes det en mulig diagnose. Anonymkode: 8360d...b93
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #29 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I hovedinnlegget nevnes det en mulig diagnose. Anonymkode: 8360d...b93 Men det er jo ikke noe "hold" i at det er en diagnose. TS bare sa at "kanskje hun har det" fordi "hun ikke kjenner henne" Men det kan jo være at det er tull og at det bare er noen som ligner. Men det er rart å kontakte noen og si ifra om det om man ikke er sikker. Anonymkode: 70a3a...3af
GrønnNellik68 Skrevet 31. august 2021 #30 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men det er jo ikke noe "hold" i at det er en diagnose. TS bare sa at "kanskje hun har det" fordi "hun ikke kjenner henne" Men det kan jo være at det er tull og at det bare er noen som ligner. Men det er rart å kontakte noen og si ifra om det om man ikke er sikker. Anonymkode: 70a3a...3af Kanskje for å gjøre seg selv interessant og lage litt drama??
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #31 Skrevet 31. august 2021 Kan du ikke bare laste ned appen og lage en profil uten bilder da? Eller noe landskapsbilder eller ett eller annet. Dere bor jo i samme hus og du får han garantert opp om han er på appen! Anonymkode: a5f71...1c2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #32 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Høres jo litt rart ut. Kjenner du denne personen godt ? Anonymkode: 9540c...734 Nei. Dette er en person jeg ikke har snakket/møtt på 16 år. Følger vedkommende på Instagram da fra bakover i tid. Ellers ikke noe annen kommunikasjon. Så dette kom veldig «ut av det blå» ergo kjenner jeg ikke vedkommende annet enn at jeg vet personen er singel og har to barn. Så om personen skulle feile noe som gjør at man gjør dette kan jeg ikke vite. men det er jo en spesiell sak.. vedkommende skal ha søkt opp samboeren min i etterkant på Facebook fordi det så kjent ut. Og bildene var like på begge profilene. Og bildene av barnet som da skal være mitt barn. Må ha gjort en liten innsats for å finne samboeren min sitt navn, men er ikke umulig. Er her det skurrer mer for meg. Har ikke personen på Facebook. Hadde vi vært venner der hadde samboerens navn stått tydelig og det hadde vært lett og legge sammen «to og to» Er jo veldig merkelig hele greia! Anonymkode: bb2cf...eca
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #33 Skrevet 31. august 2021 Bente1234 skrev (3 timer siden): Kanskje for å gjøre seg selv interessant og lage litt drama?? Ja jeg kan slettes ikke vite om personen har en diagnose. Det var bare noe jeg nevnte fordi jeg ikke kjenner vedkommende. Det kan jo være en årsak til at vedkommende gjør som man gjør. Om det er hold i meldingen eller om det bare er oppspinn. så ja, det har jeg også tenkt. At det bare er for å skape drama ts Anonymkode: bb2cf...eca
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #34 Skrevet 31. august 2021 Du får be den bekjente dama ta noen turer forbi der dere bor eller jobben hans, så kan hun screenshotte hvis han dukker opp. Anonymkode: ec4c6...01e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #35 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får be den bekjente dama ta noen turer forbi der dere bor eller jobben hans, så kan hun screenshotte hvis han dukker opp. Anonymkode: ec4c6...01e Som skrevet tidligere bor vedkommende i en by 1 time unna. Tenker ikke vedkommende gidder det heller. Men uansett er jo samboeren min «x» ut og da dukker man vel ikke opp på nytt Anonymkode: bb2cf...eca
AnonymBruker Skrevet 31. august 2021 #36 Skrevet 31. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): så ja, det har jeg også tenkt. At det bare er for å skape drama Akkurat den teorien er forsåvidt svært vanlig å bruke av avslørte utro kjærester. ‘En gal dame som bare prøver å lage drama og ødelegge forholdet’. Har hørt samtlige exer komme med slike forklaringer som desperat forsøk på å dekke over utroskap. Og da tenker jeg HVOR mange slike galne damer finnes egentlig ? Da tenker jeg det nok er mer sannsynlig at kvinnen har vært elskerinne, gjerne blitt lurt og fått greie på at mannen har vært i forhold. For så ha behov for å avsløre utroskapen for dama. Og så blir hun heller ‘den galne dama som prøver å ødelegge forhold’ Uansett lurt av deg å sikre bevis før du tar det opp med ham👍 Og så kan du på forhånd se for det mulige unnskyldninger (løgner) og reaksjoner som vil være med å avsløre ham når du til slutt tar det opp. Altså dersom du finner bevis tilnærmet sikre, så vil reaksjonen og det han sier styrke eller avkrefte din mistanke. Anonymkode: 5e24a...398 1
CorvusCorax Skrevet 31. august 2021 #37 Skrevet 31. august 2021 Lag deg en fake-profil selv, så dukker han opp relativt raskt om han er der. Om du finner ham, så er det mer sannsynlig at det er hans profil - enn at en tilfeldig bruker bilder av ham. Kanskje han opprettet profilen da han var bortreist - kanskje for å få seg en enkel ONS. 🤷♀️ Finn ut av det, så du slipper å spekulere og tvile. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #38 Skrevet 1. september 2021 Ts her! har opprettet en fake profil og han har ikke dukket opp (får helt vondt i magen av det!!!) fikk såvidt sjekket appene på telefonen, i alfabetisk rekkefølge ligger ikke happn der, bare andre ting på h. ergo vil jeg jo heller ikke finne han om han ikke har appen. sannsynligheten for at han har opprettet en profil (med bilde av barnet) for en ons (mens han var på lukket jobbavslutning) ser jeg på som svært lite trolig. tyder egt bare på at en har lyst å lage litt kvalm og drama. Kanskje vedkommende selv har opplevd noe eller bare har lyst å stikke kjepper i hjulene for andre. det er 0 sjanse for at samboeren min har møtt vedkommende før eller at de har «hatt noe» da min mann aldri er i denne byen ellers. Og over 1t unna. Så vedkommende er ikke en sjalu elsker eller noe sånt får bare prøve å glemme hele greia, men bruke sunn fornuft og gå etter magefølelsen fremover r Anonymkode: bb2cf...eca
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #39 Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Akkurat den teorien er forsåvidt svært vanlig å bruke av avslørte utro kjærester. ‘En gal dame som bare prøver å lage drama og ødelegge forholdet’. Har hørt samtlige exer komme med slike forklaringer som desperat forsøk på å dekke over utroskap. Og da tenker jeg HVOR mange slike galne damer finnes egentlig ? Da tenker jeg det nok er mer sannsynlig at kvinnen har vært elskerinne, gjerne blitt lurt og fått greie på at mannen har vært i forhold. For så ha behov for å avsløre utroskapen for dama. Og så blir hun heller ‘den galne dama som prøver å ødelegge forhold’ Uansett lurt av deg å sikre bevis før du tar det opp med ham👍 Og så kan du på forhånd se for det mulige unnskyldninger (løgner) og reaksjoner som vil være med å avsløre ham når du til slutt tar det opp. Altså dersom du finner bevis tilnærmet sikre, så vil reaksjonen og det han sier styrke eller avkrefte din mistanke. Anonymkode: 5e24a...398 Helt enig med deg! Mange som garantert drar «gal dame» kortet. i dette tilfellet gjelder det bare tips om at min samboer er på en dating app. Vedkommende mener hun så min samboer, satt «x» på han og så ville hun si ifra fordi hun selv ville ha visst det dersom hennes kjæreste/samboer/mann var på dating app. Ikke nevnt noe om at det er utroskap inn i bildet. ts Anonymkode: bb2cf...eca
GrønnNellik68 Skrevet 1. september 2021 #40 Skrevet 1. september 2021 Huff får litt vondt av deg ... ikke vondt ment... forferdelig tanke som gnager kan jeg tenke meg, men hvis du bli oppdaget med den happn profilen så roter du deg inni noe ordentlig dritt... her er du bra sikker på at mannen ikke har noe profil du har jo forsåvidt sjekket via appen... så hvis hun dama er snål så er det jo forferdelig for han og ...og bli beskyldt for noe han ikke har gjort. Det gjør jo at forholdet får en gedigen sprekk som blir vanskelig å fikse en stund fremover. Mistillit vil komme mellom dere. Noen ganger så tenker jeg at man burde si det som det er at hun har sagt det og det og så får det jo bli opp til han og ordne opp i det for er han uskyldig så vil han nok sjekke ut hva dette er for noe. Og er han ikke uskyldig så vil han sikkert dekke over det. Kommunikasjon er det beste man har. Han må jo forstå han og at du blir usikker når noen kommer og hevder noe sånt om han til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå