Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2022

Lianne

Anbefalte innlegg

Kristina00

7+1 Formen her er også veldig dårlig. Er trøtt og energiløs heletiden, litt kvalm hele dagen og veldig murringer i magen. Vondt å ha på truse med stramt strikk eller tight bukse🙊 Er 50% sykemeldt pga rygg (ikke i forbindelse med graviditet) og takk gud for det. Var ikke slik med nummer 1, var veeeldig trøtt, men ellers var formen super hele svangerskapet😅 skal på TUL neste uke, veldig spent å håper å få se et hjerte som slår og fine målinger🤞🏻❤️

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

J1994
Patriotpaula skrev (42 minutter siden):

Formen her er dårlig 😣 Er 7+2. Kvalm fra morgen til kveld. Sliter med å sovne om kvelden pga kvalme. Orker lite, har bare null energi 😴 Er sykemeldt. Vært på UL allerede 7+0, da så alle mål bra ut og fikk høre hjertet ❤️ Skal på ny UL 8+5 

Huff, så slitsomt 😔 Men godt å høre at alt står bra til tross tidligere blødninger ❤

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Twilight_Sparkle

10+1, og håper jeg  er gjennom det verste med tanke på kvalme nå. Formen er egentlig helt ok, bortsett fra at jeg fremdeles blir veldig trøtt. Forsøk på middagslur med en toåring som klatrer på deg og vil leke/kose er ikke fullt så avslappende som sist jeg var gravid 😂

Skal på TUL 3. november (i forbindelse med duotest/KUB) og grugleder meg. Mistet rundt det tidspunktet første gang jeg var gravid, og merker jeg er litt ekstra stressa rundt det nå. Ser etter blod hver gang jeg er på do, liksom. Men om ting ser bra ut da så klarer jeg forhåpentligvis å ta innover meg graviditeten og slappe litt mer av. Var også i så mye bedre form andre trimester, håper jeg snart er over kneika 😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...