Tradegy Skrevet 28. august 2021 #1 Del Skrevet 28. august 2021 Hvordan legger du opp kvelden? 🙂 Skikkelig viktig å vite 💃 🎤 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerteis Skrevet 28. august 2021 #2 Del Skrevet 28. august 2021 Hehe, kjenner til dilemmaet!! Vi i vennegjengen har planlagt at vi ser stjernekamp mens det går live, også ser vi skal vi danse på sumo etterpå, da kan vi diskutere i gruppechatten samtidig 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 28. august 2021 #3 Del Skrevet 28. august 2021 Jeg ser Skal vi danse live og Stjernekamp rett etterpå 🎉🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 28. august 2021 #4 Del Skrevet 28. august 2021 Jeg ser del 1 av Skal vi danse og når det er reklame og nyheter bytter jeg til Stjernekamp (starter over), og spoler forbi sånn pjatt og intro greier, så bytter jeg over til TV2 igjen og spoler tilbake de ca. 5 min jeg går glipp av, og spoler over pjatt og dommerpoeng og sånt så blir det direkte etterhvert.. Blir lettere å komme ajour når flere har gått ut av begge programmer, for da blir det mer skravling. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 28. august 2021 #5 Del Skrevet 28. august 2021 Jeg ser Stjernekamp på søndager - hvis jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 28. august 2021 #6 Del Skrevet 28. august 2021 Tradegy skrev (4 timer siden): Hvordan legger du opp kvelden? 🙂 Skikkelig viktig å vite 💃 🎤 Skulle i utgangspunktet se begge to og bare switche litt. Men nå som Skal vi danse sin vinner er gitt på forhånd så gidder jeg ikke se den mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 28. august 2021 #7 Del Skrevet 28. august 2021 Jeg tar opp begge deler og ser på dagen etterpå som regel. Spoler over alt snakk og reklame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 28. august 2021 #8 Del Skrevet 28. august 2021 2 minutter siden, Hatsumomo said: Skulle i utgangspunktet se begge to og bare switche litt. Men nå som Skal vi danse sin vinner er gitt på forhånd så gidder jeg ikke se den mer. Nå, hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 28. august 2021 #9 Del Skrevet 28. august 2021 (endret) moho skrev (3 minutter siden): Nå, hvem er det? Gjetter på han som danser med en mannlig partner. Jeg synes virkelig at det er kjempefint at det normaliseres. Men det blir feil når man får masse ekstrapoeng pga det. Like vilkår, likestilling osv er det faktisk ikke. Da må alle bedømmes likt. Endret 28. august 2021 av solmåneogstjerner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 29. august 2021 #10 Del Skrevet 29. august 2021 solmåneogstjerner skrev (10 timer siden): Gjetter på han som danser med en mannlig partner. Jeg synes virkelig at det er kjempefint at det normaliseres. Men det blir feil når man får masse ekstrapoeng pga det. Like vilkår, likestilling osv er det faktisk ikke. Da må alle bedømmes likt. 👏🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. august 2021 #11 Del Skrevet 29. august 2021 Pølsevann skrev (20 timer siden): Jeg ser del 1 av Skal vi danse og når det er reklame og nyheter bytter jeg til Stjernekamp (starter over), og spoler forbi sånn pjatt og intro greier, så bytter jeg over til TV2 igjen og spoler tilbake de ca. 5 min jeg går glipp av, og spoler over pjatt og dommerpoeng og sånt så blir det direkte etterhvert.. Blir lettere å komme ajour når flere har gått ut av begge programmer, for da blir det mer skravling. Samme her 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2021 #12 Del Skrevet 2. september 2021 solmåneogstjerner skrev (På 2021-8-28 den 23.39): Gjetter på han som danser med en mannlig partner. Jeg synes virkelig at det er kjempefint at det normaliseres. Men det blir feil når man får masse ekstrapoeng pga det. Like vilkår, likestilling osv er det faktisk ikke. Da må alle bedømmes likt. Så du mener at den dansingen de to bedrev ikke stod til en 10'er? Jeg synes det var helt rått og det på tross av at jeg var svært skeptisk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 2. september 2021 #13 Del Skrevet 2. september 2021 Blondie65 skrev (1 minutt siden): Så du mener at den dansingen de to bedrev ikke stod til en 10'er? Jeg synes det var helt rått og det på tross av at jeg var svært skeptisk på forhånd. Nei, det var ikke en tier. Mener jeg. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå