Jdz Skrevet 30. august 2021 #141 Del Skrevet 30. august 2021 Ikke at det skjer ofte, men jeg har blitt sjekket opp av kvinner ved flere anledninger. Senest nå i helgen 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #142 Del Skrevet 30. august 2021 Jeg sjekker opp hvis jeg er interessert. Men jeg sjekker ikke opp fremmede. Jeg må i det minste få et inntrykk av hvordan de er først; sjekker ikke noen opp bare etter utseende. Det er for slitsomt. Anonymkode: 871c2...eff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 30. august 2021 #143 Del Skrevet 30. august 2021 Nei, nå må vi ha et kulturelt pusterom i tråden her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #144 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 17.29): Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. Anonymkode: dc271...34a Fordi kidnapping er ulovlig? Og uetisk og umoralsk. Dessuten er mange menn tygre enn meg. Det blir for tungt. Anonymkode: b4d8b...9c2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #145 Del Skrevet 30. august 2021 Jdz skrev (30 minutter siden): Ikke at det skjer ofte, men jeg har blitt sjekket opp av kvinner ved flere anledninger. Senest nå i helgen 🤩 Begynner navnet ditt på C, og slutter på had? 😂 Anonymkode: 51edb...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. august 2021 #146 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 17.29): Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. Anonymkode: dc271...34a plukker de opp? plukker du opp kvinner du ser på gata, skolen osv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #147 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Til slutt - og ikke ta dette ille opp - men jeg har lest en del av det du har skrevet på forumet, og det som slår meg, er at du virker å ha litt problemer med sosiale koder? Det ser også ut som om du tar ting veldig bokstavelig, og ikke ser nyanser. I tillegg framstår du også som en person som har vanskelig for å justere oppfatningene dine når du først har bestemt deg for at noe "er slik". Som f.eks. oppfatningen din om at "alle kvinner" er like, "alle kvinner" avviser deg, "alle kvinner" har nøyaktig samme smak i menn osv. Er du helt sikker på at du ikke befinner deg på autismespekteret? Det tror jeg kanskje ville forklart ganske mye. Jeg er ikke autist. Noe introvert kanskje. Livet mitt har sugd og jeg har derfor ikke kommet like langt sosialt. Ikke at kvinner bryr seg om hvor langt man har kommet, bare om man kommer på førsteplass. Så derfor får jeg ikke noe sjanse heller. Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillEve Skrevet 30. august 2021 #148 Del Skrevet 30. august 2021 Vi gjør det. Jeg plukket opp kjæresten min. Brukte nesten et år på det og 🤷♀️ Det heter "å bli kjent". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #149 Del Skrevet 30. august 2021 Maleficenta skrev (47 minutter siden): plukker de opp? plukker du opp kvinner du ser på gata, skolen osv? Nei men det er fordi jeg vet at de ikke er interessert og at de hadde blitt sure. Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #150 Del Skrevet 30. august 2021 Jdz skrev (1 time siden): Ikke at det skjer ofte, men jeg har blitt sjekket opp av kvinner ved flere anledninger. Senest nå i helgen 🤩 Hva vil sjekket opp si? Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #151 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er ikke autist. Noe introvert kanskje. Livet mitt har sugd og jeg har derfor ikke kommet like langt sosialt. Ikke at kvinner bryr seg om hvor langt man har kommet, bare om man kommer på førsteplass. Så derfor får jeg ikke noe sjanse heller. Anonymkode: dc271...34a Det er ikke kvinners jobb å fikse livet ditt, like lite som det er menns jobb å fikse livene til kvinner som sliter. Anonymkode: 77dd0...2cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hespe3 Skrevet 30. august 2021 #152 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Feilpost Endret 30. august 2021 av Hespe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #153 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Livet mitt har sugd og jeg har derfor ikke kommet like langt sosialt. Ikke at kvinner bryr seg om hvor langt man har kommet, bare om man kommer på førsteplass. Så derfor får jeg ikke noe sjanse heller. Anonymkode: dc271...34a I rest my case. Det er tydelig at ingen ting av det som sies/skrives når inn til deg, så du kaster bort både din egen og andres tid. Anonymkode: 25dfb...912 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berit89 Skrevet 30. august 2021 #154 Del Skrevet 30. august 2021 Det heter å sjekke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #155 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (På 27.8.2021 den 19.49): Nja, ikke helt enig i premisset der. Dersom en mann ikke er bra nok for sex er han heller ikke bra nok for forhold. Det er kun de kjekkeste mennene som velges for sex og dermed også er aktuelle for forhold. Anonymkode: 0e4a9...503 I veldig mange tilfeller er ikke dette sant. Jeg har ikke uforpliktende sex. Flere som vil det med meg, og de blir ikke avvist fordi de ikke er bra nok for sex, men fordi de ikke er interessert i forhold med meg. Anonymkode: e45c1...54a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #156 Del Skrevet 30. august 2021 Det handler jo om kjemi. Mennesker man ønsker en varig relasjon til er ikke som å plukke med seg brød og melk på butikken, kanskje for noen, eller mange, men ikke for meg. Jeg har nok for mange kriterier til en mann, at det blir vanskeligere å treffe den rette. Han må være lik meg i verdier, ha noen felles interesser som å like trening, holde seg i form, ikke røyk, ikke overforbruk av alkohol, han må være emosjonelt i kontakt med seg selv, godt selvbilde, trofast, fast jobb, ingen overveldende høy gjeld som forbrukslån osv. ikke fler enn ett barn fra før, så da begynner det å bli vanskelig. Hadde jeg absolutt villet ha kjæreste i morgen, så kan alle kvinner skaffe seg det, men jeg trives heller som singel, enn å «plukke med meg» en mann, som ikke har de kriteriene jeg ser etter. Og selvfølgelig, jeg stiller de samme kriteriene til meg selv. Anonymkode: c2bd0...05f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #157 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er ikke autist. Noe introvert kanskje. Livet mitt har sugd og jeg har derfor ikke kommet like langt sosialt. Ikke at kvinner bryr seg om hvor langt man har kommet, bare om man kommer på førsteplass. Så derfor får jeg ikke noe sjanse heller. Anonymkode: dc271...34a Gjør noe med livet ditt da? Du har potensiale du som alle andre. Det er hva man gjør det til. Anonymkode: c2bd0...05f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #158 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er ikke autist. Noe introvert kanskje. Livet mitt har sugd og jeg har derfor ikke kommet like langt sosialt. Ikke at kvinner bryr seg om hvor langt man har kommet, bare om man kommer på førsteplass. Så derfor får jeg ikke noe sjanse heller. Anonymkode: dc271...34a Det som for min del taler for at du har en medfødt utviklingshemming, er at du ikke virker interessert i å komme lenger i din sosiale utvikling. Alt er liksom bestemt, og ferdig snakka. Du har ikke gjort et eneste tegn til å ta til deg læring på flere måneder. Enten lav intelligens, eller veldig intelligent trolling. Hvem av dem er du? Anonymkode: 51edb...6aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #159 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (På 29.8.2021 den 9.06): Det finnes mange former for makt. Det kan være politisk makt, makt i form av lederstilling, økonomisk makt, osv. Det TS beskriver som makt dreier seg ikke om den type makt. Men, det ligger mye makt i å kunne lene seg tilbake, ikke måtte gjøre en innsats og vente på at den du vil ha byr seg frem. Menn må gjøre en innsats og ikke minst risikere avvisning gang på gang, det trenger ikke kvinnen gjøre. Så kvinnen har makt i form av å være den som velger blant alle som ønsker å bli kjent og inngå forhold. Anonymkode: 0e4a9...503 Dette er jo veldig generaliserende sagt. Jeg (kvinne) pleier ikke ta initiativ, men blir sjelden "plukket opp". Det er ikke så viktig for meg å date, men hadde jeg vært veldig opptatt av å finne en kjæreste hadde det sannsynligvis ikke fungert for meg å ikke gjøre en innsats selv. Anonymkode: e45c1...54a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #160 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (På 29.8.2021 den 11.23): Jeg ville bare bli elsket jeg da. Men dere skal gjøre det så vanskelig. Jeg har ikke gjort noe galt mot kvinner 😕. Anonymkode: dc271...34a Du kunne begynt å ikke omtale kvinner så generaliserende, for vi er faktisk helt ulike individer. Jeg er sikker på at du kan finne noen du også, men det å jobbe med holdninger mot kvinner kan være et steg på veien. Anonymkode: e45c1...54a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå