AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #1 Del Skrevet 26. august 2021 Jeg sliter med motivasjon til å klare å unngå fristelser i det daglige. Er jeg på butikken så er det lett for at jeg kjøper en kvikklunsj og melkesjokolade. Spiser og mer mat enn jeg bør så da går en ikke ned i vekt. Jeg gikk ned 20 kg for 2 år siden på måltidserstningen Noka. Den var effektiv og jeg klarte å holde meg til den pluss et vanlig måltid hver dag. Jeg tenker å gjøre det samme nå og begynne på Noka og spise et måltid daglig. Jeg har ikke veid meg ennå så vet ikke hvor tung jeg er, men skal veie meg i morgen. Er 172 cm høy. Jeg vil gjerne komme ned til rundt 70 kg tror jeg. Dessverre har jeg en stor mage og det hater jeg. Men har tynne ben og liten rumpe. Føler meg så stygg. Men vet det tar tid å minske magemålet. Tenker også å måle magen min ukentlig også og veie meg ukentlig. Jeg vil skrive her inne hver dag og skrive hva jeg har inntatt for å klare å holde meg. Har dessverre ingen som kan hjelpe meg og motivere meg til vektnedgang. Så derfor vil jeg bruke denne for å skrive daglig. Er kvinne 42 år og skal starte i morgen fredag. Jo fortere jo bedre. Noen som vil støtte meg og følge meg så gjerne det Anonymkode: 6b35d...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #2 Del Skrevet 26. august 2021 Du må gjerne lage en dagbok i underforumet Treningsdagbok, der er vi flere som heier på hverandre 😊 Anonymkode: a8a54...c48 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trimmeren Skrevet 26. august 2021 #3 Del Skrevet 26. august 2021 Mitt tips, Finn en treningspartner, funket veldig godt her, kom veldig godt i gang, kroppen ble mye sterkere og slankere, men min treningspartner fikk dessverre , men er godt i gang nå, trener godt aleine, Hvor får vi fulgt deg?😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #4 Del Skrevet 26. august 2021 Trimmeren skrev (1 minutt siden): Mitt tips, Finn en treningspartner, funket veldig godt her, kom veldig godt i gang, kroppen ble mye sterkere og slankere, men min treningspartner fikk dessverre , men er godt i gang nå, trener godt aleine, Hvor får vi fulgt deg?😄 Jeg har skrivet dagbok. jeg skal ned i vekt Marita er meg. Jeg har ingen å trene med, men starter i morgen med alt. Anonymkode: 6b35d...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #5 Del Skrevet 26. august 2021 Kan du på et vis droppe slankekur a la måltidserstatninger? Kan du velge en annen strategi? Det er sikkert ikke det du vil høre, men skal du få dette til trenger du en livstilsendring. Ikke en diett. Anonymkode: d1869...371 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #6 Del Skrevet 30. august 2021 Dropp sjokoladen og annen småspising. Spis knekkebrød til frokost, lunsj og eventuell kveldsmat. Liten middagsporsjon. Så mye frukt du vil. Unngå øl og sukkerholdig brus. Kos deg med litt godteri fredag elller lørdag. Funket for meg!! Noka-diett er bare tull. Man lærer ikke gode vaner av slikt. Anonymkode: 84bef...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #7 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dropp sjokoladen og annen småspising. Spis knekkebrød til frokost, lunsj og eventuell kveldsmat. Liten middagsporsjon. Så mye frukt du vil. Unngå øl og sukkerholdig brus. Kos deg med litt godteri fredag elller lørdag. Funket for meg!! Noka-diett er bare tull. Man lærer ikke gode vaner av slikt. Anonymkode: 84bef...a86 Ikke så mye frukt du bare vil nei. Det er masse sukker Anonymkode: 3910e...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 30. august 2021 #8 Del Skrevet 30. august 2021 Nå har du jo prøvd måltidserstatning uten særlig hell, da du ikke har greid å holde vekten etter nedgang. Det er utfordringen med slike slankekurer. Du må legge om kostholdet, ikke starte slike prosjekter som ikke er holdbare i lengden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 30. august 2021 #9 Del Skrevet 30. august 2021 Nei men nå har jeg en nesten full noka eske så vil gjerne bruke den opp så jeg ikke kaster bort pengene mine. Hvor mange knekkebrød skal jeg spise ved hvert måltid? 2? Kan starte med det etter jeg er ferdig med denne nokaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 #10 Del Skrevet 30. august 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ikke så mye frukt du bare vil nei. Det er masse sukker Anonymkode: 3910e...750 Å joda. De fleste kan spise så mye frukt de vil, fordi man som regel ikke vil ha så vanvittig mye frukt uansett 🙂 Anonymkode: 84bef...a86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå