Gå til innhold

​ I 🎄jungelen 🌴 av nettbutikker som selger garn 🧶er det vanskelig å manøvrere seg. Hjelp ønskes 😘 Hvilke nettbutikker er du fornøyd med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøper på Karmin garn og gaver på nett (bor ikke i Krs). 

Hadde nok ellers gått for Garntopia, eller Lillys garn. 

Prøver handle på mindre butikker jeg vet har god service, og alle disse tre er gode på rådgivning.

Ellers har jeg også handlet direkte fra HipKnit. 

Jo, og så litt på Pickles+de andre på Grunerløkka. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Garnius, strikkemekka og kremmerloftet. Har også funnet mye fint på Nille, Sparkjøp og Europris. Hvis man skal ha bomullsgarn til f.eks kluter er jeg veldig fornøyd med det jeg har kjøpt på søstrene grene og stoff og stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 23.49):

Finnes det GARN butikker som sender ut garn med forskjellige fargekoder? Dette har jeg aldri opplevd i alle mine år med kun nettkjøp. 

Alle nettbutikker gir beskjed om de mangler feks 2 av 5 nøster i fargen du har bestilt. Jeg har flere ganger fått beskjed om jeg ønsker å vente, slik at de får inn nytt parti. 

Hva skal man med farger i forskjellige fargekoder, det er jo ubrukelig i større prosjekter. 

Anonymkode: 3a097...19a

Tenkte på parti, ikke fargenr. Men ja jeg har opplevd å få garn med samme fargenr men ikke samme parti dessverre...  jeg er helt enig i at det er ubrukelig til større prosjekter... Endte opp med å kjøpe nytt et annet sted iallefall 😅 derfor jeg anbefalte nettbutikken til garnhexene👍

Anonymkode: c15c4...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenkte på parti, ikke fargenr. Men ja jeg har opplevd å få garn med samme fargenr men ikke samme parti dessverre...  jeg er helt enig i at det er ubrukelig til større prosjekter... Endte opp med å kjøpe nytt et annet sted iallefall 😅 derfor jeg anbefalte nettbutikken til garnhexene👍

Anonymkode: c15c4...fdc

Kompetente garnbutikker sender ikke fra seg garn i forskjellig parti, det er ikke spesielt for garnhexene. Jeg har aldri opplevd å få forskjellig parti fra noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...