Gå til innhold

​ I 🎄jungelen 🌴 av nettbutikker som selger garn 🧶er det vanskelig å manøvrere seg. Hjelp ønskes 😘 Hvilke nettbutikker er du fornøyd med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I 🎄jungelen 🌴 av nettbutikker som selger garn 🧶er det vanskelig å manøvrere seg. Hjelp ønskes 😘 Hvilke nettbutikker er du fornøyd med og/eller misfornøyd med (og eventuelt årsak til fornøydhet og misnøye)?

Anonymkode: cb351...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg handler for det meste på garntopia, lykkelig handel og nøstenett 😊. Veldig fornøyd med alle tre.

Anonymkode: b81e1...770

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i strikkemekka, garnius og sandnes garn :) har ikke vært borti noe negativt med noen 

Anonymkode: 74226...b08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garnius og strikkemekka er favorittene, har også handlet på strikkehula et par ganger. Ingen negativ erfaring med noen av dem

Anonymkode: 8dd63...b24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hobbii.no / garnius og https://www.adlibris.com/no  Sistnevnte sted har alt mulig i tillegg, men også et veldig
ok utvalg av artig garn. Alle tre stedene har levert hurtig og nøyaktig. Jeg er veldig fornøyd. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To Strikkedamer er min favoritt. Knollgarnet deres er fantastisk og rimelig, og jeg liker å handle hos mindre butikker i håp om å beholde mangfoldet. 

Anonymkode: cf3fd...fe5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garnius er min favoritt, og Strikkenett. Strikkemekka hadde jeg et par dårlige erfaringer med da de brukte Postnord, men det ble bedre da de gikk over til Posten. Stort sett handler jeg der det garnet jeg skal ha er billigst.

Anonymkode: 269d2...34f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull.no (Hillevåg ullvarefabrikk) bruker jeg mye. De har naturlig nok kun egenprodusert, norsk garn, men jeg elsker kvalitetene! De er raske på levering, og hjemmesiden er oversiktlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet hos Strikkemekka, garnius, todamer, adlibris, strikkenett og sikkert flere. Handler der jeg finner det jeg trenger til den mest gunstige prisen akkurat da, og er like fornøyd med alle. Vel, nesten alle. Nettløsningen til adlibris er ikke akkurat optimal for garnshopping, så der har de litt å gå på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diamant20 skrev (3 timer siden):

Garntopia😍 Sjukt mye fint!

Garntopia er forresten en relativt ny butikk (høsten 2018 åpnet de tror jeg), og er liten sammenliknet med mange andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med alle garnbutikkene jeg har prøvd til nå (husker ikke alle, men det er maaaange, både store og små). Nettbutikker i Norge generelt er underlagt såpass strenge regler at det er lite å bekymre seg over så lenge man bruker litt sunn fornuft (unngå åpenbart utenlandske nettsider som er "fornorsket" og har mistenkelig lave priser.

Vanskeligere er det å bestemme seg for hvilket garn man vil ha. Der synes jeg Ravelry er til god hjelp! :)

Anonymkode: bd9d4...55a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjempefornøyd med https://www.garnhexene.no 👏 får alltid levert garn i samme parti i en farge! Hvis ikke så tar de kontakt med deg og kommer med løsninger før orderen blir sendt avgårde😁

Anonymkode: c15c4...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

garnius og strikkemekka er flotters. liker førstnevnte best. 

Anonymkode: 49201...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kjempefornøyd med https://www.garnhexene.no 👏 får alltid levert garn i samme parti i en farge! Hvis ikke så tar de kontakt med deg og kommer med løsninger før orderen blir sendt avgårde😁

Anonymkode: c15c4...fdc

Finnes det GARN butikker som sender ut garn med forskjellige fargekoder? Dette har jeg aldri opplevd i alle mine år med kun nettkjøp. 

Alle nettbutikker gir beskjed om de mangler feks 2 av 5 nøster i fargen du har bestilt. Jeg har flere ganger fått beskjed om jeg ønsker å vente, slik at de får inn nytt parti. 

Hva skal man med farger i forskjellige fargekoder, det er jo ubrukelig i større prosjekter. 

Anonymkode: 3a097...19a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Finnes det GARN butikker som sender ut garn med forskjellige fargekoder? Dette har jeg aldri opplevd i alle mine år med kun nettkjøp. 

Alle nettbutikker gir beskjed om de mangler feks 2 av 5 nøster i fargen du har bestilt. Jeg har flere ganger fått beskjed om jeg ønsker å vente, slik at de får inn nytt parti. 

Hva skal man med farger i forskjellige fargekoder, det er jo ubrukelig i større prosjekter. 

Anonymkode: 3a097...19a

Enig, tar det faktisk som en selvfølge at jeg får garn i samme parti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...