Jump to content
Guest gjest

Jenter i jeans

Recommended Posts

hecuba
Hvorfor er det forresten lettere å få opp en gldelås ved å bruke tang? :klø:

Bedre tak?

Fortsetter under...

Guest Gjest

Jeg har et par veldig trange og stive Fornarina bukser som jeg presser meg inn i til tider, men bare når jeg skal ut på byen aldri ellers.

Da bruker jeg litt løsere dongribukser.

Guest Gjest_Guest_*
Jeg liker også å gå i trange jeans, problemet mitt er at jeg ikke finner noen jeg syntes er trange nok. De jeg har udvider seg så veldig uansett hvor små jeg kjøper dem :(

Det er vel ikke noe problem å finne trange jeans. Du kan jo kjøpe noen som er for små, slik at du bare får dem over rumpa, men ikke kan kneppe dem igjen. Hvis du går med dem sånn en stund, så vil de sikkert utvide seg såpass at du kan ligge på gulvet og presse opp glidelåsen.

Guest Gjest_anonym_*
For å få på meg jeans må jeg ligge ned rett ut, for å få lirket opp glidelåsen 

Hvem gjør ikke det?

Jeg syntes buksene mine er altfor løse hvis jeg klarer å sitte i dem :ler::ler:

(dette var ironisk ment til de som ikke skjønte det)

jeansjente83

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal kritiseres og være sarkastiske, fordi det er noen oss som liker å gå i veldig trange jeans. Så jeg må noen ganger ligge og holde pusten for å få de på meg, so what?

Guest Bellatrix
Så jeg må noen ganger ligge og holde pusten for å få de på meg

Der svarte du vel på ditt eget spørsmål. Dette høres hverken behagelig eller sunt ut.

Annonse

Guest Gjest
Jeg skjønner ikke hvorfor det skal kritiseres og være sarkastiske, fordi det er noen oss som liker å gå i veldig trange jeans.

Jeg tror det er mye pga misunnelse over at de ikke klarer å gå i så trange bukser selv.

Guest gjest1

Eller hver sin SMAK kanskje? Masse idioti her hoho! Bare fordi dere blir så kåte av den trange sømmen gnir seg på klitten deres trenger ikke ALLE synes det er en fin form for stimulering ;)

Går hjemme i det jeg har gått med ute. Har ikke noe spesifikt hjemme-tøy.

Guest Gjest

AT DET GÅR ANN Å BLI EN 4 SIDERS TRÅD OM TRANGE JEANS...

ER KVINNFOLK SÅ PATETISKE?

Guest Gjest
haha, ja det var tider. Og jeg må ha sett ut som et fugleskremsel med mine 170/45. Blåmerker under hoftebena fikk jeg også av de trange buksene, men sånn skulle det være. Pappa hjalp meg noen ganger med glidelåsen - jeg lå på stuegulvet og han sto over meg med knipetan på glidelåsen for å få den igjen. Etterpå måtte han selvfølgelig også dra meg opp fra gulvet, jeg hadde jo ikke sjans til å komme meg opp selv. Han ler og himler med øynene ennå når han nevner det.

Ja, jeg husker dette. Søstra mi og jeg hjalp hverandre på med buksene hver morgen.

Jeg la meg noen ganger til og med i badekaret slik at de skulle krympe og bli enda trangere :overrasket:

Skjønner ikke åssen vi orket? :ler::ler: Hadde aldri maktet dette i dag.

Guest Gjest

Jeans med stretch-effekt er løysningen :) Trange, men komfortable. Akkurat slik guttene liker....

Guest Gjest_katrine_*

Jeg har alltd vært litt fascinert av trange jeans, men har aldri turt å gå med sånne selv. Men nå ble jeg så nysgjerrig at jeg ville prøve. Gikk inn i en butikk og så på jeans, og så kom det ei dame bort og spurte meg om hvilken størrelse jeg bruker. Så da sa jeg 27 selv om jeg bruker 30 og hun gjentok 27 mens hun så spørrende på meg. Jeg lot som ingenting, og så fant hun en til meg som jeg gikk og prøvde. Så prøvde jeg den mens hum stod utafor og venta, for det var ingen andre der. Buksa var jo altor liten, men det kjentes deilig at den strammet. Fikk den over rumpa, men så gikk den ikke lenger. Jeg stod inntil veggen og holdt pusten mens jeg dro i glidelåsen, et under at den ikke sprakk. Så spurte dama om den passa, og jeg sa jada, men den er litt trang, og så ville hun se den. Jeg prøvde å se normal ut da jeg kom ut, men hun fikk jo sjokk for det må ha sett rart ut. Jeg sa at jeg likte å ha den litt for trang, og så sa hun at jeg fikk gjøre som jeg ville, hun hadde nå ikke sett noen som ikke fikk buksa igjen før. Jeg sa jeg skulle ta den igjen hjemme, og så kjøpte jeg den. Prøvde den hjemme etterpå, på gulvet, og brukte ti minutter på å få det til, fant en tang i kjelleren, og dro til. Tenkte hele tida at nå går den i stykker, men til slutt så greide jeg det, men kom meg ikke opp igjen med det samme. Men det var deilig å ha den helt stram, så nå skal jeg prøve å gå med den på ordentlig.

Annonse

Bonnie

Husker jeg hadde så trange jeans at når jeg endelig hadde fått den på meg liggende på senga, måtte venninnen min dra meg opp av senga. Jeg klarte ikke komme meg opp selv, kroppen var helt stiv.

Guest Piper
Jeg tror det er mye pga misunnelse over at de ikke klarer å gå i så trange bukser selv.

Er det mulig? :ler: Les hva du har skrevet en gang til, for da vil du nok forstå hvor blåst det var. ;)

Hvem som helst kan gå med så trange bukser, men de fleste velger å ikke gjøre det. På grunn av at det er totalt idiotiskap å gjøre det. Underlivet har IKKE godt av det.

Må en ligge ned for å få på seg buksen, da er det som noen sa tidligere, buksa er for liten. Men for all del, de som vil må bare gå i de, for det er jo deres valg. Men da bør de kanskje finne ut hva konsekvensene kan være også, for det er tvilsomt heldig å gå med for trange klær.

Guest Gjest

Høre kjempesexy ut med 27 tommer når du vanligvis bruker 30. Skulle gjerne sett deg! Bruk høye hæler til, og du, vrikk på rompa når du går.

Lykke til !! Det skulle vært flere jenter som deg. :):)

Guest Dilla

Jeg er også gammel nok til å huske at vi på 80-tallet tok på oss våte Levis 501 bukser for i det hele tatt å få de på. Tang brukte vi også. Og som Mysan også husker, vonde blåmerker på hoftene.

Det å kritisere "ungdommen" for å se teite ut og følge moten synes jeg blir for dumt. Vi gjorde det også fordi det var moderne og trodde vi så skikkelig kule ut. Når vi nå ser bilder fra den tiden skjønner vi jo at vi tok feil. Og heldigvis, når vi kommer opp i 30-åra er vi mer opptatt av at klær skal være komfortable og se pene ut, enn at vi skal se ut som alle andre for enhver pris. Så til dere med altfor trange jeans, slit dem med helsa. Bokstavelig talt.

ashera

herregud, damer, har dere ikke skjøn at trådstarter ønsker seg en løktråd????? :overrasket:

Guest Dilla

Er det jeg som er dum eller? Hva i svarte betyr alt det der med løk?