Jump to content
Guest gjest

Jenter i jeans

Recommended Posts

Fortsetter under...

malin80
jeg bruker trange jeans, men må jo pokker ikke ligge nede for å få de på, om de er SÅ små så har du totalt feil størrelse...bukser kan være stramme på de riktige plassene men greie å få på seg i livet fordet.

Helt ening, jeg bruker trange jeans jeg og, men ikke så trange, man må da kunne bevege seg i den.

Charmina
hørtes ut som en behagelig sofabukse det der...  :ironi:

:hoho:

Guest Gjest
QUOTE(Gitte @ 23.09.2005 (11:29) )

hørtes ut som en behagelig sofabukse det der... 

Kunne ikke være mer enig der :ler::ler:

Nei fra spøk til alvor, hun som skrev at det var sofabuks hennes må jo ha tullet?

Ingen seriøse personer liker vel å slappe av i noe ubehagelig?

Guest transe litt

Bruker ikke jeans verken som jente eller gutt. Hater det og det er ikke pent å se på i det hele tatt.

Guest Gjest_mann_*
Hei,

Jeg er en mann som liker jenter i trange jeans,

Heisan, jeg elsker også jenter i jeans.

Hyggelig at det er fler av oss :-D :-D

Annonse

Guest Englepussig

Bruker ofte trange jeans jeg. Men det er litt elastikk i stoffet så det er ikke noe problem å få de på seg.

Guest gjest1
(det var jeg som startet tråden)

Til mysan:

Takk for dine tilbakeblikk.

Bruker du fortsatt trange jeans? eller har du sluttet helt med det?

Er det noen flere her som har flere slike opplevelser med trange jeans?

Vennligst hør av dere :)  :)

På forhånd takk.

haha... trange jeans er ikke lenger hva de var, på min kropp.

Jeg har et par trange nå også ja, men de er stretch, og jeg er avhengig av å bruke topper med litt vidde på grunn av "linningoverheng".

Gamle kropper blir definitivt ikke som nye, selv i trange jeans. :ler:

Guest Gjesta

Herregud, denne tråden var ustyrtelig morsom!

Guest Embla s
Snart dukker det vel opp en gjest som tenner vilt og uhemmet på grå filttøfler :roll:

:ler:

Guest gjest1
Snart dukker det vel opp en gjest som tenner vilt og uhemmet på grå filttøfler :roll:

:hoho:

Jeg venter spent.

Rannva

Ååååh, ja. Fortell om når du tar på deg filttøfflene da!! Er de trange og deilige?

Har du prøvd ulltøffler, som dunster friskt av fotsvette og fuktig ull? :eeeh:

:ler:

Annonse

Maja23

Jeg trives veldig godt i jeans. føler at rumpa kommer til sin rett da :ler: den får et lite løft lissom! gleder meg veldig til etter fødselen når jeg en gang kommer inn i de nye jeansa som jeg kjøpte like før jeg ble gravid.....

Guest Gjest

:hoho: Må bare le jeg. Ei bukse skal være komfi å gå i, samtidig som den ser kul ut. Litt laidback. Det er bar :)

Har også hørt av noen som nå er i midten av 30årene, de hadde så trange bukser at de måtte ligge i badekar for å ta på seg våte bukser, så de formet seg etter kroppen.. eeeeh :Hehe::sprettoy:

Bruker bukser som går greit av å på jeg ja, de slenger ikke akkurat rundt kroppen av den grunn.

Det er ikke fint når buksene er for små og så trange og alt fettet fra magen tyter over kanten. Bare fordi de ikke kan kjøpe str 40 når de ikke smetter inn i str 38 f. eks. :hoho::sexy:

Guest Miss.Chanel

HERREGUD, ER DET INGEN AV DERE SOM HAR HØRT OM LYCRA OG ELASTAN?

man trenger for pokker ikke tang og slik nå lenger!

og vi prater om ei bukse for pokker! ikke ei F***E!

Edited by N90

Guest Gjest

Jeg liker også å gå i trange jeans, problemet mitt er at jeg ikke finner noen jeg syntes er trange nok. De jeg har udvider seg så veldig uansett hvor små jeg kjøper dem :(

hecuba
For å få på meg jeans må jeg ligge ned rett ut, for å få lirket opp glidelåsen :kgblunk:

Jeg anser rett og slett buksa for å være for liten dersom jeg ikke kan stå rett opp og ned å ta den på.. :ler:

Guest Catwoman

Jeg har noen jeans som er sitter stramt, men jeg har ingen som helst problemer med å få de på selv om de er stramme.

Skulle jeg hatt en jeans som var så stram i livet at jeg måtte tvinge opp glidelåsen, da måtte jeg ned såpass mange størrelser at jeg sikkert ikke hadde fått den over lårene engang :ler:

Hvorfor er det forresten lettere å få opp en gldelås ved å bruke tang? :klø: