Jump to content
Guest gjest

Jenter i jeans

Recommended Posts

Guest gjest

Hei,

Jeg er en mann som liker jenter i trange jeans,

og jeg lurte på hvordan dere jenter syntes det er å gå i trange jeans, jeg er også interessert i å vite hvordan dere får de på dere, må dere ligge ned, bruke knipetang osv.

På forhånd takk :-D

Fortsetter under...

Guest gjest1

ja, så det lurer du på?

Det der med knipetang er morsomt. Det vekker minner hos meg, fra gamle dager da vi hadde noe som het 2002-bukser.

Guest gjest
Det der med knipetang er morsomt. Det vekker minner hos meg, fra gamle dager da vi hadde noe som het 2002-bukser.

2002-bukser har jeg ikke hørt om, kan du fortelle mer? :):)

jeansjente83

Jeg er ei jente som liker å gå i trange jeans, jeg bruker aldri noe annet (bortsett fra når jeg trener på sats da)

Jeg liker den følesen som den trange jeansen gir meg, kan ikke helt forklare det, men det er bare noe spesielt med den følelsen.

For å få på meg jeans må jeg ligge ned rett ut, for å få lirket opp glidelåsen :kgblunk:

~sikka~

Jeg kan ikke fordra å gå i jeans... og hvertfall ikke trange. De er utrolig ukomfortable å gå i.

Guest Bellatrix

Å ligge for å klare å kle på seg høres bare slitsomt ut.

Annonse

Guest LoisLane

Jeg bruker aldri verktøy for å kle på meg.

jeansjente83
Å ligge for å klare å kle på seg høres bare slitsomt ut.

No pain, no gain veit du ;)

Guest Milah
Jeg bruker aldri verktøy for å kle på meg.

Ikke jeg heller..

Guest Gitte

Jeg pleier å bruke skrutrekker, men det er mest for å sørge for at bh-en sitter riktig på...

Guest Gjest

jeg bruker trange jeans, men må jo pokker ikke ligge nede for å få de på, om de er SÅ små så har du totalt feil størrelse...bukser kan være stramme på de riktige plassene men greie å få på seg i livet fordet. tåpelig trå....

Guest Gitte

Hvorfor er tråden tåpelig? Er de som svarer her som sier de må ligge for å få på seg buksa...

Guest gjest
tåpelig trå....

Hvis den er så tåpelig hvorfor svarer du da?

Annonse

Guest Gjest_Guest_*

Jeg elsker å gå i trange jeans, jeg bruker det hele tiden 24/7 (i hvertfall nesten ;) )

Jeg har et par gamle Miss Sixty bukser som er 25" i livet, og for å få på meg de må jeg bruke tang for å få opp glidelåsen.

De er veldig ubehaglige så sitte i, så de bruker jeg bare når jeg vet jeg ikke skal sitte mye på jobb eller på byen, ellers bruker jeg de mye når jeg er hjemme og bare ligger på sofaen og ser på tv.

Guest Gitte

hørtes ut som en behagelig sofabukse det der... :ironi:

Guest porselen
ja, så det lurer du på?

Jepp, husker også den og det å ligge helt flatt med hele magen langt inn mot ryggsøylen og av og til en knipetang til hjelp for å få den igjen. Det var også i de tider som soppen florerte vilt, og da tenker jeg ikke på traktkantarell selv om den gir assosiasjoner pga. navnet :sjarmor:

Guest Gjest
For å få på meg jeans må jeg ligge ned rett ut, for å få lirket opp glidelåsen 

Av ren nysgjerrighet: Hva gjør du når du har vært på toalettet på skole/jobb/kino? Legger du deg ned på toalettguvlet for å få på deg jeansen da ? :overrasket: Det må vel bli forferdelig tungvint .. ?

Jeg har aldri begrepet hvordan folk orker å gå i slikt. For meg føles de ut som en tvangstrøye. Klarer man ikke å sitte komfortabelt i buksa, da er den ubrukelig i mine øyne.

Guest Gjest
Jeg har et par gamle Miss Sixty bukser som er 25" i livet, og for å få på meg de må jeg bruke tang for å få opp glidelåsen.

De er veldig ubehaglige så sitte i, så de bruker jeg bare når jeg vet jeg ikke skal sitte mye på jobb eller på byen, ellers bruker jeg de mye når jeg er hjemme og bare ligger på sofaen og ser på tv.

At du orker?

Jeg har aldri begrepet hvordan folk orker å gå i slikt. For meg føles de ut som en tvangstrøye. Klarer man ikke å sitte komfortabelt i buksa, da er den ubrukelig i mine øyne.

Er helt enig, skjønner ikke at noen bruker bukser de ikke kan få på seg på en normal måte. (dvs uten bruk av verktøy eller å måtte ligge for å få den på)

Guest gjest1
Jepp, husker også den og det å ligge helt flatt med hele magen langt inn mot ryggsøylen og av og til en knipetang til hjelp for å få den igjen. Det var også i de tider som soppen florerte vilt, og da tenker jeg ikke på traktkantarell selv om den  gir assosiasjoner pga. navnet :sjarmor:

haha, ja det var tider. Og jeg må ha sett ut som et fugleskremsel med mine 170/45. Blåmerker under hoftebena fikk jeg også av de trange buksene, men sånn skulle det være. Pappa hjalp meg noen ganger med glidelåsen - jeg lå på stuegulvet og han sto over meg med knipetan på glidelåsen for å få den igjen. Etterpå måtte han selvfølgelig også dra meg opp fra gulvet, jeg hadde jo ikke sjans til å komme meg opp selv. Han ler og himler med øynene ennå når han nevner det.

Til deg som lurer på hvordan det er å komme på do; de vider seg ut litt ved bruk, det er når de er nyvasket at knipetangen må frem.

Sopp som florerte ja? Gjett om! - Gutta brukte forresten de samme trange buksene, og det var ikke helt bra for kronjuvelene heller...

Guest gjest

(det var jeg som startet tråden)

Til mysan:

Takk for dine tilbakeblikk.

Bruker du fortsatt trange jeans? eller har du sluttet helt med det?

Er det noen flere her som har flere slike opplevelser med trange jeans?

Vennligst hør av dere :):)

På forhånd takk.